Згідно з графіком освітнього процесу, на кафедрі маркетингу та поведінкової економіки бакалаври спеціальності 075 «Маркетинг» денної, заочної та дистанційної форм навчання успішно склали атестаційний екзамен.
Навчання в Університеті «КРОК» на юридичному факультеті було для мене справжнім життєвим етапом, який подарував не лише знання, а й незабутні емоції, нові можливості та коло однодумців. Тут я зустріла людей, які стали друзями на все життя, а також наставників — викладачів і випускників, з яких дійсно хочеться брати приклад.
28 травня 2025 року студенти групи ГРС-23к спеціальності «Готельно-ресторанна справа» Фахового коледжу Університету «КРОК» разом із викладачем Кудряшовим Є.О. здійснили екскурсію до готелю «Борисфен», що розташований на мальовничому березі Дніпра.
Нікіта Бевзюк, студент освітньої програми «Комп'ютерні науки», по завершенню 1-го курсу поділився враженнями від навчання в Університеті «КРОК», розповів про участь у позааудиторних активностях та поділився порадами для тих, хто тільки планує стати частиною «КРОКівської» родини.
Кому підходить Маркетиум?
Якщо ти хоч раз замислювався над тим, що маркетинг — це не тільки робота, а й стиль мислення, то ця гра для тебе. Настільна гра Маркетиум підходить для фахівців і не тільки. Від SMM-початківців до досвідчених project-менеджерів — кожен знайде в грі щось своє.
Перемоги представників студентської ради в номінації Кращий проєкт 2025!
Традиційно на урочистих зборах з нагоди 33-річниці університету було вручено відзнаку «Кращий проєкт» тим, хто протягом року займався активною проєктною діяльністю та формував позитивний імідж Університету.
Сергій Тихоненко, студент магістратури Університету «КРОК», що закінчує перший курс за спеціальністю Менеджмент, поділився своїми думками про вибір освітньої програми Agile, участь у заходах університету, професійні прагнення та особисті плани.
Урочисті збори студентів з нагоди 33-тьої річниці Університету, як це було? Відкрила урочистості масштабна постановка студентів Університету, студентської ради і театру танцю під трендовий трек Lady Gaga - Abracadabra. І це дійсно було магічно і заворожуюче!
Магістерська освітньо-професійна програма «Маркетинг» успішно пройшла акредитаційну перевірку. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО) підтвердило високу якість підготовки фахівців з маркетингу, видавши відповідний сертифікат.