Кафедра маркетингу та поведінкової економіки запрошує учнів 9-11 класів, а також усіх зацікавлених на заняття до Школи SMM Університету «КРОК».
У межах засвоєння навчальної дисципліни «Вступ до фаху» та з ініціативи голови циклової комісії з маркетингу Малої І.Б. здобувачі І-го курсу ОП «Маркетинг» Фахового коледжу Університету «КРОК» успішно пройшли курс «Діджитал-маркетинг» на платформі «Дія.Освіта». За результатами навчання 24 здобувачі отримали свої перші сертифікати.
Традиційними стали практико-орієнтовані тури для майбутніх фахівців з туризму за проєктом «Мандруймо разом», особливо – приурочені до Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні.
25 червня 2025 року відбулося відкрите засідання циклової комісії з маркетингу фахового коледжу Університету «КРОК». Це була не просто технічна зустріч. Це була жива розмова про зміст, сенс і майбутнє освіти — між тими, хто навчає, тими, хто навчається, і тими, хто вже працює в реальному бізнесі. Фінальний акорд у реформі освітньо-професійної програми D5 «Маркетинг» для фахового молодшого бакалавра зазвучав у живому форматі без кулуарів і формальностей.


