Світ змінюється з шаленою швидкістю, але є речі, які залишаються незмінними: бажання людей купувати, потреба бізнесів продавати і той тонкий місток між цими двома світами - маркетинг.
Коли мене запитують, чому я обрала маркетинг, відповідь завжди одна: бо це спеціальність, яка дозволяє поєднати творчість і аналітику, мрію і стратегію, інтуїцію і точні розрахунки.
04 квітня 2025 року для студентів Університету «КРОК» у рамках реалізації співпраці виступав керівник нового стейкголдера – відомого учасника українського страхового ринку компанії ТОВ "ТВТ-СТРАХОВИЙ БРОКЕР" Татарінов Дмитро Дмитрович.
1 квітня ми стали свідками надзвичайної події — онлайн гостьової лекції на тему «Marketing Lab: як технології змінюють просування бренду». Цю цікаву ініціативу організувала голова циклової комісії з маркетингу, Мала І.Б., яка зуміла залучити до нашого навчального процесу справжніх професіоналів з індустрії!