Циклова комісія з менеджменту
Економічне відділення Фахового Коледжу Університету «КРОК»
Циклова комісія є випусковою за освітньо-професійним ступенем фаховий молодший бакалавр спеціальності D3 Менеджмент Головним завданням у діяльності циклової комісії є формування у майбутніх фахівців сучасного рівня фахових знань з менеджменту.
Цикловій комісії відводиться провідне місце в підготовці спеціалістів, що володіють знаннями та практичними навичками ринкових механізмів розвитку економічної системи країни.
Провідні викладачі
До штату працівників циклової комісії з менеджменту включені професіонали високого рівня, практики, серед яких:
- Пазєєва Г.М., голова циклової комісії з менеджменту, вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії, кандидат економічних наук, доцент.
- Алькема В.Г., вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії, доктор економічних наук, професор.
- Філатов С.А., доцент, кандидат технічних наук.
- Мала І.Б., спеціаліст вищої категорії, старший викладач
- Студзинський М.Ю., викладач.
Основним завданням циклової комісії є забезпечення комплексної підготовки фахівців з менеджменту.
Основне завдання циклової комісії з менеджменту
Циклова комісія з менеджменту є провідною ланкою у забезпеченні якісної фахової підготовки здобувачів освіти за спеціальністю «Менеджмент». Її основне завдання полягає у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців, здатних ефективно працювати в умовах сучасного бізнес-середовища.
Ключові напрями діяльності циклової комісії з менеджменту:
- Організація навчального процесу з фахових дисциплін, що охоплює розробку та оновлення навчальних програм відповідно до стандартів фахової передвищої освіти зі спеціальності 073 Менеджмент освітно-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр».
- Методичне забезпечення освітньої діяльності, включаючи підготовку навчально-методичних матеріалів, проведення методичних семінарів і консультацій.
- Підвищення кваліфікації викладачів через участь у конференціях, тренінгах, вебінарах та інших формах професійного розвитку.
- Забезпечення міждисциплінарної інтеграції для формування системного управлінського мислення у студентів.
- Контроль якості знань здобувачів освіти: розробка контрольно-оцінювальних заходів, участь у захисті курсових робіт, державній атестації.
- Профорієнтаційна діяльність та виховна робота, спрямована на формування лідерських якостей, управлінської культури та соціальної відповідальності студентів.
- Аналіз ефективності освітнього процесу та впровадження заходів для його вдосконалення.
Циклова комісія з менеджменту активно впроваджує інноваційні підходи до навчання, тісно співпрацює з роботодавцями та забезпечує високий рівень підготовки конкурентоспроможних фахівців.
Основні дисципліни
Викладання навчальних дисциплін у межах освітньої програми здійснюється висококваліфікованими викладачами з використанням авторських методичних розробок, а також фахівцями-практиками у сфері менеджменту та адміністрування.
Викладачі циклової комісії забезпечують підготовку майбутніх фахівців з таких дисциплін:
- Вступ до фаху
- Менеджмент
- Самоменеджмент
- Менеджмент сервісу
- Операційний менеджмент
- Основи проєктного менеджменту
- Комерційна діяльність
- Основи логістики
- Управління закупівлею та продажем
- Менеджмент якості
- Навчальна практика.
- Практикум з операційного менеджменту
- Практикум з організації сервісу
- Практикум з проєктного менеджменту
- Виробнича практика
Методика викладання
Циклова комісія з менеджменту орієнтована на підготовку висококваліфікованих фахівців з менеджменту, здатних ефективно управляти організаційними процесами, приймати управлінські рішення, адаптуватися до змін бізнес-середовища та забезпечувати результативність діяльності підприємств і установ. Основна мета діяльності комісії — формування у здобувачів освіти сучасного управлінського мислення, розвиток управлінських компетентностей і лідерського потенціалу.
Основними цілями та завданнями викладання є:
- формування системи знань з основ управління, лідерства, операційного та стратегічного менеджменту;
- розвиток навичок планування, організації, мотивації, контролю й оцінювання ефективності діяльності підприємств;
- підготовка до реального управління процесами в умовах нестабільності, ризиків та глобальної конкуренції;
- виховання відповідального ставлення до управлінської діяльності, розвитку персоналу та організаційної культури.
Методи викладання:
- лекційний метод із використанням мультимедійного супроводу, практичних прикладів і кейсів з управлінської практики;
- кейс-метод – розв’язання реальних управлінських ситуацій, що сприяє розвитку аналітичного мислення;
- тренінгові та симуляційні методики – розвиток навичок прийняття рішень, комунікації та командної роботи;
- проектний метод – виконання індивідуальних і групових проєктів з планування та реалізації управлінських стратегій, операцій, проєктів;
- дискусії, дебати, ділові ігри – інтерактивне залучення студентів до навчального процесу.
Форми організації навчання:
- групова робота на практичних заняттях для розвитку комунікаційних і координаційних навичок;
- індивідуальна та самостійна робота – аналіз кейсів, підготовка управлінських рішень, SWOT- і PEST-аналіз;
- робота з сучасними програмними продуктами у сфері управління проєктами, бізнес-планування, HR-менеджменту.
Поряд з теоретичною підготовкою активно впроваджується практико-орієнтоване навчання. Студенти проходять навчальну та виробничу практики на підприємствах, в установах і організаціях, де мають можливість застосувати набуті знання, проаналізувати управлінські процеси та запропонувати власні рішення щодо їх удосконалення.
Особливий акцент робиться на особистісному розвитку студентів: формуванні лідерських якостей, вмінні ефективно працювати в команді, приймати відповідальні рішення, аргументовано відстоювати власну думку, презентувати проєкти та постійно вдосконалювати себе як управлінця.
Викладачі циклової комісії є фахівцями-практиками з досвідом роботи у сфері управління, постійно вдосконалюють свої професійні та педагогічні навички, беручи участь у науково-практичних конференціях, методичних семінарах, курсах підвищення кваліфікації. Це дозволяє їм впроваджувати сучасні методи навчання, адаптовані до потреб студентів та викликів ринку праці.