Університет «КРОК»

Циклова комісія з менеджменту

Економічне відділення Фахового Коледжу Університету «КРОК»

Циклова комісія є випусковою за освітньо-професійним ступенем фаховий молодший бакалавр спеціальності D3 Менеджмент Головним завданням у діяльності циклової комісії є формування у майбутніх фахівців сучасного рівня фахових знань з менеджменту.

Цикловій комісії відводиться провідне місце в підготовці спеціалістів, що володіють знаннями та практичними навичками ринкових механізмів розвитку економічної системи країни.

Провідні викладачі

До штату працівників циклової комісії з менеджменту включені професіонали високого рівня, практики, серед яких:

  • Пазєєва Г.М., голова циклової комісії з менеджменту, вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії, кандидат економічних наук, доцент.
  • Алькема В.Г., вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії, доктор економічних наук, професор.
  • Філатов С.А., доцент, кандидат технічних наук.
  • Мала І.Б., спеціаліст вищої категорії, старший викладач
  • Студзинський М.Ю., викладач.

Основним завданням циклової комісії є забезпечення комплексної підготовки фахівців з менеджменту.

Основне завдання циклової комісії з менеджменту

Циклова комісія з менеджменту є провідною ланкою у забезпеченні якісної фахової підготовки здобувачів освіти за спеціальністю «Менеджмент». Її основне завдання полягає у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців, здатних ефективно працювати в умовах сучасного бізнес-середовища.

Ключові напрями діяльності циклової комісії з менеджменту:

  • Організація навчального процесу з фахових дисциплін, що охоплює розробку та оновлення навчальних програм відповідно до стандартів фахової передвищої освіти зі спеціальності 073 Менеджмент освітно-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр».
  • Методичне забезпечення освітньої діяльності, включаючи підготовку навчально-методичних матеріалів, проведення методичних семінарів і консультацій.
  • Підвищення кваліфікації викладачів через участь у конференціях, тренінгах, вебінарах та інших формах професійного розвитку.
  • Забезпечення міждисциплінарної інтеграції для формування системного управлінського мислення у студентів.
  • Контроль якості знань здобувачів освіти: розробка контрольно-оцінювальних заходів, участь у захисті курсових робіт, державній атестації.
  • Профорієнтаційна діяльність та виховна робота, спрямована на формування лідерських якостей, управлінської культури та соціальної відповідальності студентів.
  • Аналіз ефективності освітнього процесу та впровадження заходів для його вдосконалення.

Циклова комісія з менеджменту активно впроваджує інноваційні підходи до навчання, тісно співпрацює з роботодавцями та забезпечує високий рівень підготовки конкурентоспроможних фахівців.

Основні дисципліни

Викладання навчальних дисциплін у межах освітньої програми здійснюється висококваліфікованими викладачами з використанням авторських методичних розробок, а також фахівцями-практиками у сфері менеджменту та адміністрування.

Викладачі циклової комісії забезпечують підготовку майбутніх фахівців з таких дисциплін:

  • Вступ до фаху
  • Менеджмент
  • Самоменеджмент
  • Менеджмент сервісу
  • Операційний менеджмент
  • Основи проєктного менеджменту
  • Комерційна діяльність
  • Основи логістики
  • Управління закупівлею та продажем
  • Менеджмент якості
  • Навчальна практика.
  • Практикум з операційного менеджменту
  • Практикум з організації сервісу
  • Практикум з проєктного менеджменту
  • Виробнича практика

Методика викладання

Циклова комісія з менеджменту орієнтована на підготовку висококваліфікованих фахівців з менеджменту, здатних ефективно управляти організаційними процесами, приймати управлінські рішення, адаптуватися до змін бізнес-середовища та забезпечувати результативність діяльності підприємств і установ. Основна мета діяльності комісії — формування у здобувачів освіти сучасного управлінського мислення, розвиток управлінських компетентностей і лідерського потенціалу.

Основними цілями та завданнями викладання є:

  • формування системи знань з основ управління, лідерства, операційного та стратегічного менеджменту;
  • розвиток навичок планування, організації, мотивації, контролю й оцінювання ефективності діяльності підприємств;
  • підготовка до реального управління процесами в умовах нестабільності, ризиків та глобальної конкуренції;
  • виховання відповідального ставлення до управлінської діяльності, розвитку персоналу та організаційної культури.

Методи викладання:

  • лекційний метод із використанням мультимедійного супроводу, практичних прикладів і кейсів з управлінської практики;
  • кейс-метод – розв’язання реальних управлінських ситуацій, що сприяє розвитку аналітичного мислення;
  • тренінгові та симуляційні методики – розвиток навичок прийняття рішень, комунікації та командної роботи;
  • проектний метод – виконання індивідуальних і групових проєктів з планування та реалізації управлінських стратегій, операцій, проєктів;
  • дискусії, дебати, ділові ігри – інтерактивне залучення студентів до навчального процесу.

Форми організації навчання:

  • групова робота на практичних заняттях для розвитку комунікаційних і координаційних навичок;
  • індивідуальна та самостійна робота – аналіз кейсів, підготовка управлінських рішень, SWOT- і PEST-аналіз;
  • робота з сучасними програмними продуктами у сфері управління проєктами, бізнес-планування, HR-менеджменту.

Поряд з теоретичною підготовкою активно впроваджується практико-орієнтоване навчання. Студенти проходять навчальну та виробничу практики на підприємствах, в установах і організаціях, де мають можливість застосувати набуті знання, проаналізувати управлінські процеси та запропонувати власні рішення щодо їх удосконалення.

Особливий акцент робиться на особистісному розвитку студентів: формуванні лідерських якостей, вмінні ефективно працювати в команді, приймати відповідальні рішення, аргументовано відстоювати власну думку, презентувати проєкти та постійно вдосконалювати себе як управлінця.

Викладачі циклової комісії є фахівцями-практиками з досвідом роботи у сфері управління, постійно вдосконалюють свої професійні та педагогічні навички, беручи участь у науково-практичних конференціях, методичних семінарах, курсах підвищення кваліфікації. Це дозволяє їм впроваджувати сучасні методи навчання, адаптовані до потреб студентів та викликів ринку праці.

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 

 

 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
Bluesky
 
Threads