Коли мене запитують, чому я обрала маркетинг, відповідь завжди одна: бо це спеціальність, яка дозволяє поєднати творчість і аналітику, мрію і стратегію, інтуїцію і точні розрахунки.
04 квітня 2025 року для студентів Університету «КРОК» у рамках реалізації співпраці виступав керівник нового стейкголдера – відомого учасника українського страхового ринку компанії ТОВ "ТВТ-СТРАХОВИЙ БРОКЕР" Татарінов Дмитро Дмитрович.
1 квітня ми стали свідками надзвичайної події — онлайн гостьової лекції на тему «Marketing Lab: як технології змінюють просування бренду». Цю цікаву ініціативу організувала голова циклової комісії з маркетингу, Мала І.Б., яка зуміла залучити до нашого навчального процесу справжніх професіоналів з індустрії!
31 березня 2025 року здобувачі III курсу фахового коледжу ОП «Маркетинг» під керівництвом голови циклової комісії Малої І.Б. вирушили у захопливу подорож до ТРЦ «Гулівер», де відбулася незабутня виставка «Книги та мистецтво ФЕСТ». Цей культурний захід об'єднав мистецтво та літературу, створивши унікальну атмосферу натхнення!