26 березня 2025 року читальний зал Університету «КРОК» перетворився на епіцентр маркетингової думки, де відбулася захоплююча зустріч, ініційована головою циклової комісії з маркетингу Малою Іриною Борисівною та заступницею голови студентської ради фахового коледжу Анастасією Таратутою. Студенти фахового коледжу та бакалаврату ОП «Маркетинг» учасники гуртків «Палітра маркетингу» та «Маркетинг-КРОК», отримали унікальну можливість поспілкуватися з видатним експертом у сфері digital-маркетингу – Ігорем Воловодівським.
Сучасний світ динамічний та непередбачуваний, а маркетинг став одним із головних інструментів для успіху в бізнесі. Це галузь, що поєднує аналітику, творчість та технології. Обравши маркетинг своєю спеціальністю, я зрозуміла, що це сфера, яка дає можливість постійно розвиватися.
24 березня 2025 року, за ініціативи голови циклової комісії з маркетингу Малої І.Б., здобувачі 3-го курсу освітньої програми «Маркетинг» Фахового коледжу Університету «КРОК» вирушили в незабутню екскурсію до найбільшого магазину товарів для риболовлі та туризму компанії «Flagman». Чи уявляли ви коли-небудь, що таке 1567 м² риболовного раю? Студенти були вражені багатством асортименту, який відкривав перед ними світ риболовлі!
Запрошуємо всіх бажаючих на захоплюючу зустріч з паном Ігорем Володівським, власником агенції з комплексного маркетингу Volovodivsky.digital!