1 квітня ми стали свідками надзвичайної події — онлайн гостьової лекції на тему «Marketing Lab: як технології змінюють просування бренду». Цю цікаву ініціативу організувала голова циклової комісії з маркетингу, Мала І.Б., яка зуміла залучити до нашого навчального процесу справжніх професіоналів з індустрії!
31 березня 2025 року здобувачі III курсу фахового коледжу ОП «Маркетинг» під керівництвом голови циклової комісії Малої І.Б. вирушили у захопливу подорож до ТРЦ «Гулівер», де відбулася незабутня виставка «Книги та мистецтво ФЕСТ». Цей культурний захід об'єднав мистецтво та літературу, створивши унікальну атмосферу натхнення!
26 березня 2025 року читальний зал Університету «КРОК» перетворився на епіцентр маркетингової думки, де відбулася захоплююча зустріч, ініційована головою циклової комісії з маркетингу Малою Іриною Борисівною та заступницею голови студентської ради фахового коледжу Анастасією Таратутою. Студенти фахового коледжу та бакалаврату ОП «Маркетинг» учасники гуртків «Палітра маркетингу» та «Маркетинг-КРОК», отримали унікальну можливість поспілкуватися з видатним експертом у сфері digital-маркетингу – Ігорем Воловодівським.
Сучасний світ динамічний та непередбачуваний, а маркетинг став одним із головних інструментів для успіху в бізнесі. Це галузь, що поєднує аналітику, творчість та технології. Обравши маркетинг своєю спеціальністю, я зрозуміла, що це сфера, яка дає можливість постійно розвиватися.