24 березня 2025 року, за ініціативи голови циклової комісії з маркетингу Малої І.Б., здобувачі 3-го курсу освітньої програми «Маркетинг» Фахового коледжу Університету «КРОК» вирушили в незабутню екскурсію до найбільшого магазину товарів для риболовлі та туризму компанії «Flagman». Чи уявляли ви коли-небудь, що таке 1567 м² риболовного раю? Студенти були вражені багатством асортименту, який відкривав перед ними світ риболовлі!
Запрошуємо всіх бажаючих на захоплюючу зустріч з паном Ігорем Володівським, власником агенції з комплексного маркетингу Volovodivsky.digital!
Маркетинг — це не просто напрямок ділової діяльності, а справжній мікс між творчістю та аналітикою. Для мене, як студентки 2-го курсу маркетингу, ця спеціальність відкриває безліч можливостей для самовираження та розвитку різносторонніх навичок.
19 березня студенти III курсу фахового коледжу Університету «КРОК» ОП «Маркетинг» під керівництвом голови циклової комісії Малої І.Б. відвідали екскурсію до офісу підприємства BASF.