Магістерська освітньо-професійна програма «Маркетинг» успішно пройшла акредитаційну перевірку. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО) підтвердило високу якість підготовки фахівців з маркетингу, видавши відповідний сертифікат.
Відповідно до концепції освітньої діяльності Університету «КРОК» та з метою постійного вдосконалення змісту освітніх програм, Університет «КРОК» презентує для суспільного обговорення проєкт оновленої освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого рівня вищої освіти галузі знань D «Управління та адміністрування» за спеціальністю D5 «Маркетинг».
У сучасному світі ми живемо в океані інформації: банери, ролики, тексти, емоції, бренди. Але за кожним успішним меседжем стоїть дещо більше, ніж просто яскрава реклама. За ним стоїть маркетинг — мистецтво зрозуміти, відчути та достукатися до серця споживача. Саме тому я обрав цю спеціальність не лише як професійну траєкторію, а як життєву філософію.
Мене звати Дар'я, я студентка другого курсу. Сьогодні хочу поділитися, чому я вибрала саме маркетинг як свою майбутню професію. Якщо чесно, колись я не до кінця розуміла, що таке маркетинг. Думала, це просто надокучлива реклама і гарні картинки в Instagram. Але за цей період навчання я зрозуміла, що це набагато глибше і крутіше, ніж здається на перший погляд.