Рефлексія з роботи секції «Використання інструментів Digital маркетингу для розвитку бізнесу» на VI Міжнародній конференції «Держава, регіони, підприємництво».
05 грудня 2024 року в рамках VI Міжнародної конференції «Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку» відбулася секція під назвою «Використання інструментів Digital маркетингу для розвитку бізнесу». Цей захід став яскравим прикладом того, як об'єднання досвіду професіоналів та молодих студентів може сприяти розвитку інноваційних ідей у сфері маркетингу.
В рамках вивчення вибіркової дисципліни «Комунікаційна діяльність» під керівництвом старшого викладача Малої І.Б., здобувачі III курсу Фахового коледжу Університету «КРОК» за освітніми програмами «Маркетинг» та «Готельно-ресторанна справа» успішно освоїли курс ораторського мистецтва у форматі SCORM від Освітнього Хабу міста Києва.
15 листопада 2024 року в Університеті «КРОК» відбулася важлива зустріч між представниками кафедри маркетингу та поведінкової економіки та Центром розвитку кар'єри. Метою заходу було обговорення спільних проектів та стратегій взаємозв'язку навчання з практичною діяльністю.