07 жовтня 2022 року кафедра маркетингу та поведінкових наук Університету «КРОК» успішно провела організаційні збори зі здобувачами 2-го курсу, спеціальність «Маркетинг» на якій, завідувачка кафедри д.е.н., професор Петрова І.Л. познайомила студентів з особливостями організації навчального процесу, зосередила увагу здобувачів на участі у науковій роботі; куратор груп, к.е.н., доцент Усов М.А., наголосив на важливості фінансової та академічної дисципліни та зазначив, що професорсько-викладацький склад відкритий до діалогу.
28 вересня 2022 року успішно відбулася відкрита лекція доцента кафедри маркетингу та поведінкової економіки, Дьячук Ірини Віталіївни, за темою «Контент стратегія та етапи її створення».
08 вересня 2022 року відбулося засідання кафедри маркетингу та поведінкої економіки на яке були запрошені перший проректор університету, к.е.н., професор Літвін Наталія Миколаївна, яка привітала членів кафедри з початком нового навчального року і наголосила, щодо ролі кожного викладача в навчальному процесі, зазначила основні напрями наукової роботи Університету; директор Студентського офісу Слепенко Людмила Василівна, котра висвітлила особливості організації навчального процесу.
Єфіменко Надія – студентка першого курсу спеціальності «Маркетинг» поділилась своїми враженнями від навчання: «В Університеті «КРОК» я навчаюся не такий вже тривалий час, всього лише рік.