Навчальні програми Інституту інформаційних та комунікаційних технологій
UI/UX проєктування та розробка
Кафедра комп'ютерних наук
ЧОМУ UI/UX В УНІВЕРСИТЕТІ «КРОК»?
Освітня програма «UI/UX проєктування та розробка» — це ідеальне поєднання дизайну, творчості та технологій. Навчитесь не просто малювати гарні екрани, а створювати цифрові продукти, які зручні, зрозумілі та приємні у використанні. UI/UX — це не тільки візуальний стиль та художні здібності, тут буде і про логіку, аналіз користувацьких потреб та тестування реальних рішень.
Програма поєднує Design Thinking, аналітику та базові навички розробки, допомагаючи глибше зрозуміти процес створення цифрових продуктів — від ідеї до фінальної реалізації. Умітимете:
- працювати з основами художнього оформлення: композицією, колористикою, типографікою та графічним дизайном;
- проводити UX-дослідження, аналізувати поведінку користувачів та покращувати користувацький досвід;
- проєктувати зручні інтерфейси, використовуючи сучасні дизайн-інструменти (Figma, Adobe XD тощо);
- створювати інтерактивні прототипи, тестувати гіпотези та доводити проєкт до фінального рішення;
- розбиратися в основах верстки та розробки, щоб краще взаємодіяти з розробниками та розуміти технічні можливості;
- організовувати процес проєктування та розробки програмних продуктів на різних ролях (Designer, Product Owner, Project Manager).
Ця програма — ідеальний старт для тих, хто хоче працювати в дизайні цифрових продуктів. Після навчання зможеш розвиватися як UI/UX дизайнер, продукт-дизайнер, вебдизайнер чи аналітик користувацького досвіду. Твої навички знадобляться у стартапах, IT-компаніях, креативних агенціях або навіть у власному бізнесі.
Якщо цікаво створювати не просто красиві, а зручні та ефективні продукти, що вирішують реальні проблеми користувачів — ця програма саме для вас!
КАР'ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ
-
UI/UX дизайнер;
Це фахівець, який створює зручний, інтуїтивний і естетичний інтерфейс для користувачів цифрових продуктів. UI/UX дизайнер аналізує потреби користувачів, проєктує логіку взаємодії, тестує прототипи та працює з командою розробки для впровадження дизайну.
-
Product Designer;
Цей спеціаліст відповідає за повний цикл створення цифрового продукту — від дослідження потреб користувачів до створення дизайну інтерфейсу та взаємодії з командою розробки. Він поєднує функції UX/UI дизайнера, аналітика та іноді навіть стратега продукту.
-
Графічний дизайнер;
Фахівець, який розробляє візуальне оформлення для брендів, сайтів, мобільних застосунків, маркетингових матеріалів тощо. Основна увага приділяється кольору, типографіці, композиції та загальній візуальній стилістиці.
-
Web-дизайнер;
Фахівець, який створює дизайн вебсайтів, враховуючи як естетичний вигляд сторінок, так і зручність користування. Часто має базові навички верстки (HTML/CSS) та працює у зв’язці з frontend-розробниками.
-
Software Engineer (Frontend);
Це розробник, який реалізує інтерфейсні частини застосунків і сайтів, перетворюючи дизайн у функціональний код за допомогою HTML, CSS, JavaScript та фреймворків на кшталт React чи Angular. Тісно співпрацює з дизайнерами та backend-розробниками.
-
Project Manager;
Цей спеціаліст координує роботу команди, планує етапи проєкту, контролює строки, ресурси та комунікацію між усіма учасниками. Основна мета — вчасно й ефективно реалізувати поставлену задачу.
-
Product Owner;
Це представник замовника в команді, який визначає пріоритети розробки, формує бачення продукту та слідкує за відповідністю готового рішення потребам користувачів і бізнес-цілям. Співпрацює як з командою розробників, так і зі стейкхолдерами.
Відповідно до класифікатора професі
- 3121 Фахівець з інформаційних технологій
- 3121 Фахівець з комп'ютерної графіки (дизайну)
- 3121 Фахівець з розроблення комп'ютерних програм
Все залежить від концентрації студента на певних напрямках навчання, а також вибудуваній власній освітній траєкторії у навчанні.
ПРО ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ «UI/UX»
UI/UX проєктування та розробка – це про баланс творчості та технологій. Тут ти не тільки малюєш красиві кнопки, а й створюєш дизайн, який працює, захоплює та вирішує реальні проблеми користувачів. Кожен сайт, застосунок чи платформа мають бути зручними, стильними й зрозумілими, а UI/UX-дизайнери – це ті, хто робить їх такими.
Ця програма – для тих, хто хоче поєднати мистецтво та технології. Тут ти навчишся працювати з формами, кольорами, шрифтами та композицією, а також освоїш інструменти, які допоможуть тобі втілювати ідеї в життя. Малюнок, графічний дизайн, колористика, типографіка – усе це стане твоєю базою для створення стильних, продуманих інтерфейсів.
UI/UX – це не тільки про візуал. Ти навчишся досліджувати поведінку користувачів, знаходити їхні проблеми й придумувати круті рішення. Освоїш Figma, Adobe XD, Sketch та інші сучасні інструменти, навчишся створювати прототипи, адаптивні макети, дизайн-системи і навіть тестувати свої ідеї, щоб вони справді працювали. Зможеш розвинути навички презентації, щоб круто пояснювати свої рішення клієнтам і команді.
Навчання тут – це не тільки теорія, а й багато практики. Ти працюватимеш над реальними проєктами: створюватимеш сайти, застосунки та інші цифрові продукти. Важлива частина курсу – Design Thinking та Human-Centered Design, які допомагають робити UX зрозумілим, логічним та комфортним для користувачів.
Програма відкриває широкі можливості для кар’єри: ти зможеш працювати в IT-компаніях, дизайн-агенціях або розвивати власні проєкти. Завдяки отриманим знанням і навичкам ти зможеш створювати продукти, які затребувані на ринку, і стати частиною крутих команд, які змінюють цифровий світ.
І найцікавіше – ти завжди будеш у курсі актуальних трендів: від візуальних рішень у геймдеві до ергономіки та зручності цифрових продуктів. Ця сфера постійно розвивається, з’являються нові підходи, технології та інструменти. Завдяки цій програмі ти зможеш не просто йти в ногу з часом, а й сам формувати майбутнє UI/UX-дизайну, створюючи проєкти, що справді змінюють користувацький досвід.
Гарант освітньої програми
Ткаченко В.C.
кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри комп'ютерних наук
ЗАПРОШЕНІ ЛЕКТОРИ
-
Катерина Гаркуша,
GameDev, компанія Plarium
Гостьова лекція -
Володимир Щербінін,
VP of Engineering, компания TradeCloud
Гостьова лекція
ПРАКТИКА
БАЗИ ПРАКТИК
- ТОВ «ЕПАМ ДІДЖИТАЛ»
- ТОВ «Українські інформаційні технології»
- ТОВ «Арт Порт»
- АТ "КБ" «ГЛОБУС»
Agile-технології в проєктному менеджменті
Кафедра інформаційного менеджменту, математики та статистики
ЧОМУ AGILE В УНІВЕРСИТЕТІ «КРОК»?
- Освоєння Agile відкриває двері в різні галузі щоб допомогти компаніям та організаціям адаптуватися в сучасному ІТ середовищі.
- Ви стаєте частиною майбутнього в сфері управління розробкою програмного забезпечення.
- Реалізуєте себе як менеджера ІТ-проєктів.
- Будете знати та вміти використовувати Agile, Scrum, Kanban, XP та їх інструменти (Jira, Asana, GitHub та інші).
- Зможете прийняти участь в розробці, тестуванні, бізнес-аналітичному проєктуванні системи та в інших етапах ІТ-проєкту.
- Ви будете універсальним фахівцем, який володіє Agile з розробки програмного забезпечення, а також методами та підходами менеджменту, маркетингу, дизайну, фінансів тощо.
КАР'ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ
-
Менеджер проєктів з розробки нових ІТ продуктів;
Спеціаліст, який керує повним циклом створення ІТ-продукту — від ідеї до впровадження, координуючи команди, строки, бюджет і ресурси, щоб забезпечити успішне виведення продукту на ринок.
-
Project Manager;
Фахівець, відповідальний за планування, реалізацію та контроль виконання проєктів, забезпечуючи досягнення бізнес-цілей у рамках визначених термінів, коштів та якості.
-
Scrum Master;
Ключова фігура в Scrum-команді, яка забезпечує дотримання принципів Agile, усуває перешкоди в роботі команди, фасилітує зустрічі та сприяє ефективній командній взаємодії.
-
Product Owner;
Власник продукту, який визначає бачення продукту, формує та пріоритезує backlog, працює зі стейкхолдерами та командою розробки, щоб створювати цінні функції та задовольняти потреби користувачів.
-
Agile Coach;
Експерт, який консультує організації та команди у впровадженні Agile-підходів, підтримує культурні та процесні зміни, сприяє підвищенню гнучкості та ефективності роботи.
-
Business Developer Manager;
Фахівець з розвитку бізнесу, який досліджує нові ринки, будує партнерства, розробляє стратегії зростання та шукає нові можливості для масштабування компанії.
-
Engineering Manager;
Керівник інженерної команди, що поєднує технічну експертизу з управлінськими навичками, відповідає за розвиток команди, якість продукту та ефективність технічних процесів.
-
Team Lead;
Лідер команди розробників або фахівців, який організовує роботу, підтримує професійний розвиток колег, допомагає у вирішенні технічних і комунікаційних викликів.
-
Business Analyst;
Аналітик, який досліджує потреби бізнесу, формує вимоги до продукту, забезпечує зв’язок між замовником і технічною командою, допомагаючи створювати релевантні рішення.
-
Change Agent (Agile Transformations).
Провідник змін в організації, який ініціює та супроводжує Agile-трансформації, впроваджує нові підходи в управлінні, структурує процеси та формує нову культуру співпраці.
ПРО ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ «AGILE»
Гарант освітньої програми
Орлова-Курилова О.В.
доктор економічних наук, доцент, професор кафедри інформаційного менеджменту, математики та статистики
ЗАПРОШЕНІ ЛЕКТОРИ
-
Богун М.,
соціальна підприємниця, засновниця ГО “Фундація “Зростай” учасниця проєкту “Love Rises” та багатьох інших. Впровадження і реалізації краудфандингових кампаній для аналітичного центру «Вокс Україна»
Гостьова лекція стейкголдера -
Алькема В.Г.,
член Національного Агентства забезпечення якості вищої освіти, місце роботи
Влада менеджера -
Сумець О.М.,
професор кафедри управлінських технологій, Університет КРОК
Лекція для майбутніх управлінців -
Сироватко І.Ю.,
операційний директор, OLX Україна та Центральна Азія
Гостьова лекція -
Богданець Б. Б.,
директор департаменту продажів АТ КБ «ГЛОБУС», стейкголдер ОП
Презентація наукового гуртка
ПРАКТИКА
БАЗИ ПРАКТИК
- ТОВ «Прогрестех-Україна»
- ПАТ «КБ АКОРДБАНК»
- АТ «УКРСИББАНК»
- ХОЛДИНГ ГЕТЬМАН
- ПрАТ «Оболо́нь»
- АТ КБ «ГЛОБУС»
- ТОВ «Українські інформаційні технології»
- ТОВ «Арт Порт»
- ТОВ «ЕПАМ ДІДЖИТАЛ»
Навчальні програми Інституту інформаційних та комунікаційних технологій
Навчально-науковий інститут інформаційних та комунікаційних технологій є один з наймолодших структурних підрозділів «КРОКу». Він заснований у березні 2010 року.
Інститут здійснює підготовку фахівців за денною (з можливістю індивідуального графіку), заочною та дистанційною формами навчання:
бакалаврів та магістрів за спеціальністю «Комп’ютерні науки»
магістрів за спеціальністю «Менеджмент»
Комп'ютерні науки
Кафедра комп'ютерних наук
ЧОМУ КОМ'ЮТЕРНІ НАУКИ В УНІВЕРСИТЕТІ «КРОК»?
Кожен наш студент – це потенційний Білл Гейтс, Стів Джобс або Ілон Маск. Ви будете жити і творити в середовищі покращеного процесу навчання та студентського життя, активних дискусій та активних дій студентів. Освітня програма орієнтована на підготовку фахівців, які здатні розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в предметній області комп’ютерних наук, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов, і передбачають застосування теорії та методів інформаційних технологій. Основу програми складають наступні парадигми та підходи:
- в сучасному світі для ІТ-фахівця необхідно як знати мови програмування та вміти їх застосовувати, так і володіти навичками командної роботи, бо будь-яка розробка потребує постійного узгодження завдань між членами команди та зовнішнім оточенням (замовники, інші підрозділи);
- необхідно протягом навчання отримати фундаментальні знання концептуальних основ обчислювальної техніки (алгоритми, мови програмування, операційні системи та програмне забезпечення інженерних методів), практично-орієнтовану підготовку, а також сформувати навички комунікації та лідерські якості, які дозволять зайняти гідне місце у будь-якій команді/компанії;
- навчитися здійснювати розробку та публічну презентацію власних IT-проєктів;
- втілювати свої ідеї в реальність в університетських лабораторіях: Інтернет речей (IoT), 3D-друку, обробки даних та інших.
- вибудовувати власну освітню «подорож», обираючи з широкого спектру вибіркових дисциплін «потрібних»/«важливих»/«цікавих»/«сучасних»/«перспективних» з точки зору студенту.
КАР'ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ
-
Software Engineer (Frontend, Backend, Full Stack);
Розробляє програмне забезпечення, працюючи з клієнтською (Frontend), серверною (Backend) або повною (Full Stack) частиною ІТ-продуктів. Забезпечує функціональність, безпеку та масштабованість систем.
-
QA Automation Engineer;
Створює автоматизовані тести для перевірки якості програмного забезпечення. Відповідає за виявлення помилок і забезпечення стабільної роботи продукту на всіх етапах розробки.
-
Project Manager;
Керує плануванням, виконанням і контролем ІТ-проєктів, забезпечуючи досягнення цілей у визначені строки, з відповідним бюджетом і ресурсами.
-
Project Coordinator;
Підтримує менеджера проєкту у виконанні щоденних задач: комунікація з командами, моніторинг термінів, підготовка звітності та організація зустрічей.
-
Product Owner;
Визначає бачення продукту, пріоритезує завдання в беклозі та взаємодіє з командою розробки для реалізації цінності продукту для користувачів і бізнесу.
-
Product Manager;
Формує стратегію розвитку продукту, проводить дослідження ринку та координує команди для досягнення бізнес-результатів через розвиток ІТ-рішень.
-
Graphic Designer;
Створює візуальні матеріали для цифрових і друкованих носіїв, включаючи брендинг, інтерфейси та маркетингову продукцію, забезпечуючи привабливий дизайн.
-
Product Designer;
Проєктує користувацький досвід (UX) та інтерфейс (UI) цифрових продуктів, орієнтуючись на зручність, естетику та функціональність для користувача.
-
DevOps Engineer;
Інтегрує процеси розробки та експлуатації ПЗ, автоматизує розгортання, моніторинг і підтримку інфраструктури для забезпечення безперервної поставки продуктів.
-
Game Developer;
Розробляє комп’ютерні ігри, включаючи механіку, графіку, сценарії та логіку взаємодії, використовуючи спеціалізовані движки та мови програмування.
Відповідно до класифікатора професій:
- 2131.2 Інженер з програмного забезпечення комп’ютерів
- 2132.2 Інженер-програміст
- 2132.2 Програміст (база даних)
- 2131.2 Адміністратор бази даних
- 2131.2 Адміністратор даних
- 2131.2 Аналітик програмного забезпечення та мультимедіа
- 2132.2 Програміст прикладний
- 2139.2 Інженер із застосування комп’ютерів
- 3121.2 Фахівець з інформаційних технологій
- 3121.2 Фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення
- 3121.2 Фахівець з розроблення комп’ютерних програм
- 3121.2 Фахівець з комп’ютерної графіки (дизайну)
- 2447.2 Фахівець з управління проєктами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва.
Все залежить від концентрації студента на певних напрямках навчання, а також вибудуваній власній освітній «подорожі» у навчання.
ПРО ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ «КОМП'ЮТЕРНІ НАУКИ»
Комп’ютерні науки сьогодні це не просто кодування, це основа сучасного цифрового світу. Бізнес та державні установи все більше покладаються на технології, методи комп’ютерних наук стали необхідними для кожного, допомагаючи людям вирішувати складні проблеми та створювати інноваційні рішення. Незалежно від Вашої подальшої діяльності, комп’ютерні науки - це ваш шлях до формування майбутнього.
Основне завдання під час навчання бакалаврів в Університеті «КРОК» за спеціальністю «Комп’ютерні науки» полягає в набутті студентами знань та компетенцій щодо методів, які використовуються при проєктуванні та розробці передових ІТ-продуктів. Особливий акцент робиться на опануванні студентами фундаментальних алгоритмів, мов програмування, операційних систем та програмного забезпечення інженерних методів.
Наші студенти розуміють, що в сучасному ІТ-світі необхідно знати і вміти застосовувати, як мови програмування та алгоритми вирішення більшості задач, так і сучасні підходи та парадигми організації роботи по розробці ІТ-продуктів, бо будь-яка компанія потребує постійного узгодження своїх завдань як з членами команди, так і з представниками зовнішнього оточення команди (замовники, працівники компанії). Під час навчання робиться акцент на розвитку системного мислення, креативності та критичного мислення – ключових компетенцій, які сприяють інноваціям та довозлять Вам успішно створювати власні ІТ-продукти та стартапи.
Основу програми складає практико-орієнтоване навчання з використанням проєктного підходу. Ви будете працювати над ІТ-проєктами та публічно презентувати свої результати, відточуючи як технічні знання, так і комунікаційні навички. Такий практичний підхід готує Вас до вирішення складних, спеціалізованих завдань в предметній області комп’ютерних наук, які характеризується комплексністю та невизначеністю умов, і передбачають застосування теорії та методів інформаційних технологій.
Гарант освітньої програми
Мічківський С.М.
кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри комп'ютерних наук
- Освітньо-професійна програма «Комп'ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 12 «Інформаційні технології» спеціальність 122 «Комп'ютерні науки»
- Навчальний план освітньо-професійної програми «Комп'ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 12 «Інформаційні технології» спеціальність 122 «Комп'ютерні науки»
РЕЦЕНЗІЇ НА ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ
- Рецензія на освітньо-професійну програму «Комп'ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти від ТОВ «Ітера Консалтинг Груп Україна» та БФ «e-Terra»
- Рецензія на освітньо-професійну програму «Комп'ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти від «Terrasoft Ukraine»
- Рецензія на освітньо-професійну програму «Комп'ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти від АТ «Укртелеком»
Теми кваліфікаційних робіт
- Теми кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти ступеня бакалавр спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» освітньої програми «Комп'ютерні науки» (2023-2024 навчальний рік)
- Теми кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти ступеня бакалавр спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» освітньої програми «Комп'ютерні науки» (2022-2023 навчальний рік)
- Теми кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти ступеня бакалавр спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» освітньої програми «Комп'ютерні науки» (2020-2021 навчальний рік)
- Теми кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти ступеня бакалавр спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» освітньої програми «Комп'ютерні науки» (2019-2020 навчальний рік)
ЗАПРОШЕНІ ЛЕКТОРИ
-
Олег Лукутін
Engineering Manager та Scrum Master у GlobalLogic
Гостьова лекція від ІТ-інженера практика -
Катерина Гаркуша
GameDev, компанія Plarium
Тема «3D Environment Artist з Plarium розкриває світ ігрової графіки» (03 жовтня 2023) -
Вікторія Кудко
Learning And Development Specialist, Global Logic
Зустріч здобувачів ОП Комп'ютерні науки із Global Logic -
Кирил Гончарук
ІТ директор АТ «Укртелеком»
Кращі - з УКРТЕЛЕКОМОМ. Твій успішний старт кар'єри -
Роман Поботіний
інженер з автоматизації якості (SDET), GlobalLogic Ukraine
Як почати кар‘єру QA
ПРАКТИКА
БАЗИ ПРАКТИК
- ТОВ «Арт-ПОРТ»
- ТОВ «ЕПАМ ДІДЖІТАЛ»
- ТОВ «Українські інформаційні технології»
Практико-орієнтована підготовка в дії
Події
- Про практичну підготовку з комп'ютерних наук
- Інтерв’ю з командою TIMESOFT про розробку проєкту 2 рівня практичної підготовки
- Вітаємо студентів з успішним отриманням сертифікації в рамках проєкту 1 рівня практичної підготовки
Вебінари
- Як почати кар'єру QA?
- Хмарні обчислення AWS від Workfall
- Мануальне тестування – початок кар‘єри в IT
- Знайомство з Zagrava Studios
- Як розробляти ігри? (від Ubisoft)
- Як увійти в ІТ? Досвід від компанії Exadel