4 листопада 2016 року студенти Коледжу економіки, права та інформаційних технологій Бабенко А., Гребенюк О., Данілова М., Желепа А. та Коваль В. під керівництвом доцента кафедри маркетингу та поведінкової економіки Університету «КРОК» Наумової О.О. виступили з доповіддю «Маркетингові концепції споживання» на стендовій сесії науково-практичної конференції «Українські перспективи у світовому розвитку», що проходила в Києві. Необхідність знання цільового ринку, вміння створювати нові сегменти та ніші ринку й утримувати існуючі ринки динамічно зростає в умовах посилення світової гіперконкуренції. Тому ефективні маркетингові концепції споживання товарів стають дедалі актуальнішими для всіх тих учасників, які формують пропозицію товарів на ринку.
Ріки і гори, моря і поля –
Це наша рідна планета Земля.
Будь їй ти другом, люби, бережи,
Приклад у цьому усім покажи.
1 листопада 2016 року Коледж економіки, права та інфомаційних технологій взяв участь в освітньому фестивалі управлінської майстерності KyivEdFest, який проходив у Київському міському будинку учителя. У рамках цього фестивалю відділення філософії та суспільствознавства Київської Малої академії наук організувало й провело інтерактивне практичне заняття «Збережемо майбутнє Землі разом». Учні – члени МАНу секції педагогіки проводили заняття для викладачів закладів, які співпрацюють із МАН.
29 жовтня 2016 р. в рамках Київського дитячо-юнацького форуму «МЕНШІ 18 – МИ МОЖЕМО БІЛЬШЕ!» студентська команда юних дипломатів КЕПІТу, учнів Школи миру, стала учасником дискусійної трибуни на тему «Що таке мир і як його зберігати. Діти і культура миру». Наша команда з дипломатичною віртуозністю та витримкою відстоювала необхідність виключно мирного врегулювання конфліктів. Висловлюємо щиру вдячність юним миротворцям КЕПІТу: Ладягіній Катерині, Євченку Павлу, Расказову Олександру, Кияниці Давиду, Кухарчук Анастасії, Шнейдер Тетяні.
1 листопада в рамках проведення фестивалю управлінської майстерності KyivEdFest у Київському міському будинку учителя відбулася економічна гра «Модель ринкової економіки», організатором якої виступило відділення економіки КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді».
Економічні ігри належать до активних методів викладання, які, на думку, багатьох дослідників є найефективнішими в учнівській аудиторії. Але цього разу цільовою аудиторією стали педагоги, які спробували себе в ролі гравців, щоб потім провести аналогічне заняття зі студентами І–ІІ курсів коледжів. У навчальному заході взяв активну участь Коледж економіки, права та інформаційних технологій.

