Маркетинг
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
ЧОМУ МАРКЕТИНГ В УНІВЕРСИТЕТІ «КРОК»?
- Креативність. Однією з головних переваг роботи в індустрії є можливість проявляти творчий підхід: у створенні розсилок, підготовці або перевірці рекламних креативів, створенні контент-плану для компанії.
- Різноманітність. Маркетинг — це велика динамічна галузь. Завжди є можливість дізнатися щось нове та зайнятися тим, що відповідає вашим навичкам та інтересам. Вивчення нової інформації, зміна виду діяльності допомагає уникнути рутини та депресії.
- Вплив. Маркетологи впливають на людей через рекламу, тексти, створення нових продуктів.
- Кар’єрний ріст. Маркетинг — це сфера, що швидко розвивається, з нескінченними можливостями кар’єрного росту і розвитку як горизонтально, так і вертикально. Наприклад, від фахівця із соціальних мереж до керівника з маркетингу.
КАР'ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ
-
Маркетологи та маркетингові аналітики;
Розробляють маркетингові стратегії, аналізують ринок, поведінку споживачів і ефективність рекламних кампаній для прийняття обґрунтованих бізнес-рішень.
-
Менеджери з продажів та розвитку бізнесу;
Відповідають за збільшення обсягів продажів, пошук нових клієнтів і ринків, розробку стратегій зростання бізнесу.
-
Менеджери з реклами та PR;
Планують і реалізують рекламні кампанії, формують позитивний імідж компанії, працюють зі ЗМІ та громадськістю.
-
Фахівці з маркетингових досліджень;
Проводять опитування, збирають і аналізують дані про споживачів, конкурентів та ринок для прийняття ефективних рішень.
-
Бренд-менеджери та менеджери з управління брендом;
Керують розвитком бренду, створюють його позиціонування, контролюють візуальну та комунікаційну сталість бренду на ринку.
-
Спеціалісти з цифрового маркетингу та соціальних медіа;
Реалізують стратегії просування в онлайн-середовищі, керують соціальними мережами, SEO, контентом та аналітикою.
-
Менеджери з міжнародного маркетингу та експорту;
Розробляють стратегії виходу на закордонні ринки, адаптують продукти до культурних особливостей та правових вимог інших країн.
-
Менеджери з управління відносинами з клієнтами (CRM);
Впроваджують і підтримують стратегії CRM, аналізують клієнтські дані, розвивають програми лояльності та покращують клієнтський досвід.
ПРО ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ «МАРКЕТИНГ»
Мета програми: Сформувати у майбутніх фахівців систему комплексних знань з теоретичних засад, методичних аспектів та практичних навичок у сфері маркетингового управління сучасними підприємствами, установами, бізнес-організаціями в умовах невизначеності ринкового середовища та з урахуванням крос-функціонального характеру маркетингових стратегій і програм.
Освітньо-професійна програма побудована на основі вивчення результатів передових досліджень в галузі теорії і практики сучасного маркетингового управління ринковими суб’єктами та забезпечує поглиблене вивчення дисциплін, що становлять її предметну область.
Освітньо-професійна програма є практико орієнтованою і надає можливість опанування комплексу загальних і спеціальних (фахових) компетентностей. Програма спрямована на розвиток у майбутніх фахівців-маркетологів здатностей до системного мислення і творчого підходу до вирішення складних спеціалізованих завдань у сфері маркетингового управління сучасними ринковими суб’єктами, а також до розробки їх маркетингових стратегій і програм з урахуванням комплексного впливу чинників ринкового середовища і міжфункціонального характеру їх реалізації.
В межах програми передбачене залучення до навчального процесу фахівців-практиків із різних сфер бізнесу, а також представників професійних асоціацій.
Перевагами випускників ОПП «Маркетинг» є здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Випускники освітньо-професійної програми можуть працювати на підприємствах, в установах, бізнес-організаціях ycix видів економічної діяльності та форм власності, а також мають право продовжити навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.
СЕРТИФІКАТИ ЗДОБУВАЧІВ
РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ
Гарант освітньої програми
Дьячук І.В.
к.е.н., доцент, доцент кафедри кафедри маркетингу та поведінкової економіки
- Освітня програма «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг»
- Навчальний план «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг»
РЕЦЕНЗІЇ НА ОСВТІНЮ ПРОГРАМУ
- ТОВ «СТАРЛАЙТ ПРОДАКШН»
- ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ»
- ТОВ «ЕКО НОВА»
- ПІІ «МакДональдз Юкрейн Лтд»
- ТОВ «Все для свята»
- А. Федорченко
- І. Калініна
ВІДГУКИ СТУДЕНТІВ ТА ВИПУСКНИКІВ
- Титарчук Євген, магістр групи МА-21м
- Рябовол Антон, магістр групи МА-21м- дист
- Коваленко Анастасія, магістр групи МА-21м
- Катеруша Денис, групи МА-20м-дст
- Відгуки про дистанційне навчання від Мирна Наталія, магістр МА-20м-дст, Копійко Марія , групиМА-21м-дст
ЗАПРОШЕНІ ЛЕКТОРИ
-
Єва Бруксле,
викладачка, керівниця проєктів Університету Туріба (Рига, Латвія)
Гостьова лекція від стейкголдерів -
Ігор Сироватко,
операційний директор OLX Україна та Центральна Азія
Анонс гостьової лекції -
Азоян Артем Акопович,
копірайтер, сценарист та консультант з реклами і PR
Маркетинг без меж
ПРАКТИКА
БАЗИ ПРАКТИК
- ПП МІЖНАРОДНА МАРКЕТИНГОВА ГРУПА КИЇВ
- ТОВ «ЕКО НОВА»
- ТОВ «Глобал Транслейшн Сервез 1+1»
- ПІІІ «МакДональдз Юкрейн Лтд»
- ТОВ Торговий Дім «Кампус Коттон Клаб»
- ТОВ «Компанія Міжнародний мовний центр
- Інтернет магазин-Fashioninsta
- ТОВ «ЕНЕРСІС»
- ТОВ «ЛАЙВСТЕЙДЖ»
- Стоматологічна клініка «Burov clinic»
- ТзОВ «Чиста вода»
- ТОВ «Сільпо Фуд»
- ТОВ ФК «Надія України»
- ТОВ «ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ»
- ГО «МІЖНАРОДНИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «МАЙБУТНЄ»
- ТОВ «ЕРНСТ ЕНД ЯНГ АУДИТОРСЬКІ ПОСЛУГИ»
- ТОВ «Метінвест»