Університет «КРОК»

30 травня 2016 Новини та події

24 травня Центр розвитку кар’єри спільно із партнером – рекрутинговою компанією Zhuko.net організували майстер-клас «Гарячий IT-рекрутинг». Спікерами були Наталія Балабанова та Тетяна Мелікова, які мають більш ніж 10-річний досвід роботи у сфері підбору персоналу. Цікаво те, що проведення майстер-класу ініціювали студенти-психологи 1–2 курсу, які цікавляться рекрутментом і прагнуть більше дізнатися про всі тонкощі роботи в цій галузі.

На майстер-класі студенти дізналися про професію рекрутера, про те, з чого складається процес пошуку персоналу та які його інструменти. Також спікери відповіли на головні питання: з чого розпочати кар’єру в рекрутингу, як стати у ній професіоналом і досягти успіху.

Майстер-клас був наповнений позитивними емоціями. Студенти проявляли велику зацікавленість та допитливість, ставили багато запитань про специфіку роботи ІТ-рекрутера. Спікерам вдалося повністю задовольнити інтерес студентів до даної теми. Вони розповіли багато цікавих історій та навели чимало прикладів із власного досвіду. Кожен присутній на майстер-класі зміг примірити на себе роль рекрутера та визначити, чи хотів би він і надалі поповнювати свої знання та розвиватися у сфері підбору персоналу.

Від Центру розвитку кар’єри хочемо висловити подяку нашим партнерам – компанії Zhuko.net, спікерам за підтримку ініціативи студентів та проведення цікавого майстер-класу.

29 квітня 2016 Новини та події

11 квітня 2016 року в Університеті «КРОК» стартував двотижневий проект від Центру розвитку кар’єри«КРОК Career Camp», який має на меті підготувати студентів до їхнього першого працевлаштування. У проекті взяли участь 42 студенти 1–5 курсів, що прагнуть розширити свої знання із пошуку роботи, а також отримати перше робоче місце.

На початковому етапі проекту учасники зустрічали ранок бізнес-сніданком та приємним спілкуванням з успішними випускниками Університету «КРОК» – фахівцями-практиками, керівниками компаній та підприємцями, слухали історії їхнього успіху про старт та побудову кар’єри. Відвідавши коуч-сесію із побудови майбутньої кар’єри студенти сформували професійні цілі на найближчі півроку та створили карту візуалізації своєї кар’єри.

Завдяки проведеним майстер-класам із написання резюме та проходженню співбесід учасники змогли створити привабливе для роботодавця резюме, отримати цінні поради щодо ефективної самопрезентації. Кожен мав змогу пройти пробну співбесіду з реальними менеджерами з персоналу, які допомогли розібратися в помилках при проходженні співбесіди та надали рекомендації для їх усунення.

Для того щоб надихнути учасників на досягнення цілей, було організовано перегляд мотивуючого фільму «У гонитві за щастям» з попкорном та колою. Приємний перегляд закінчився аналізом та обговорення життєвих ситуацій, у яких опинявся головний герой, та того, яким чином він знаходив у собі сили протистояти труднощам. На основі аналізу фільму учасники змогли виділити свої стратегії успіху та способи вирішення проблемних ситуацій, які вони зможуть застосовувати у власному житті.

Насичений приємними емоціями перший етап завершився діловою командною бізнес-грою, метою якої була побудова успішної компанії. Гра дала можливість учасникам спробувати вирішити реальні бізнес-завдання. При цьому команди змагалися між собою, намагаючись отримати найбільшу кількість балів. У процесі гри студенти навчилися вести переговори, домовлятися між собою, приймати стратегічні рішення,  планувати та розставляти пріоритети в завданнях.

Другий етап проекту розпочався не менш насичено. Учасники побували на екскурсіях у Головному територіальному управлінні юстиції в Київській області та логістичній компанії Wingo. Під час екскурсій були організовані зустрічі із HR-менеджерами, які ознайомили студентів з діяльністю організацій та специфікою роботи відділів. Учасники мали змогу пройти співбесіди з рекрутерами, отримати зворотній зв'язок щодо сильних сторін та зон розвитку. Найбільш успішні студенти матимуть можливість отримати пропозиції щодо працевлаштування.

Центр розвитку кар’єри висловлює велику подяку спікерам проекту, що є випускниками Університету «КРОК», за проведення цікавих та корисних тренінгів і майстер-класів: Сбродовій Марині, Романцовій Олександрі, Полатайку Микиті, Сперчун Надії, Меленівській Ярославі, Нестеренко Світлані, Солоїд Анні, Сафарову Руслану, Закарчевній Вікторії, Поліщук Тамарі, а також спікерам-партнерам Фоміній Ірині та Тустову Михайлу.

Окрему подяку хочемо висловити нашому партнеру та співорганізатору Асоціації випускників «КРОКу», партнерам-учасникам мережі центрів інновацій IHUB та Програмі розвитку жіночого підприємництва, рекрутинговій компанії «Агенція Кар’єра», компанії Drobak, компанії Start2Go за підтримку, активну участь та допомогу в організації і проведенні проекту «КРОК Career Camp».

13 квітня 2016 Новини та події

Ти лише мрієш побудувати власний бізнес? А «КРОКівці» вже роблять до цього перші кроки!

6 квітня 2016 року в стінах Університету «КРОК» відбулася бізнес-гра Start Up IT для студентів, що бажають у майбутньому побудувати власний бізнес. Гра проводилася за підтримки партнерів – мережі центрів інновацій IHUB в рамках Програми розвитку жіночого підприємництва. У заході взяли участь 20 студентів 3–5 курсів різних спеціальностей. Автор, модератор гри й головний суддя – Михайло Тустов, сертифікований бізнес-тренер із 13-річним досвідом, що провів більш ніж 1000 навчальних заходів, є автором 8 бізнес-ігор, ігротехнологом, експертом зі створення та розвитку бізнесу в Інтернеті.

Усі учасники мали можливість примірити на себе ролі топ-менеджерів компаній, які пройшли всі етапи побудови, управління та розвитку власного бізнесу. Гравці ділилися на команди та розподіляли між собою ролі стратегів і тактиків. У кожного гравця була своя зона відповідальності: одні приймали глобальні рішення та визначали напрямок руху компанії, а інші більш детально продумували концепцію та кожен наступний крок для розвитку бізнесу. Перед командами стояло завдання вивести на ринок IT-послуг нові продукти, привабити клієнтів, найняти працівників, сплачувати податки та оцінювати вигоди й ризики від кожного нового кроку. Метою гри була побудова успішної компанії. При цьому команди змагалися між собою, намагаючись отримати найбільшу кількість балів.

Майбутнім підприємцям довелося зазнавати труднощів і знаходити шляхи виходу із складних ситуацій. У процесі гри учасники вчилися стратегічному мисленню, а також отримували безмежну кількість позитиву й задоволення, цінних порад з розвитку навичок планування та прийняття рішень від модератора. Дві команди-переможниці отримали в подарунок сертифікати на безкоштовне проходження одного з тренінгів Михайла Тустова.

Подібні бізнес-ігри й надалі будуть проходити в Університеті, тому слідкуйте за новинами на сайті «КРОКу», а також у групах в соціальних мережах. Усі бажаючі розвинути в себе підприємницькі здібності зможуть взяти участь у наступних іграх.

11 квітня 2016 Архів оголошень

 Із 11 по 22 квітня в Університеті за ініціативи Центру розвитку кар'єри відбудеться перший KROK Career Camp – двотижневий табір для студентів старших курсів, які готуються до свого першого працевлаштування!

Участь для студентів Університету «КРОК» безкоштовна. Обов’язкова попередня реєстрація.  Кількість місць обмежена!

Кожен учасник матиме змогу:

  •  Визначити цілі свого кар’єрного зростання на найближчі 5 років та розробити план їх досягнення.
  •  Підібрати для себе найбільш відповідні вакансії та підготуватися до співбесід.
  •  Створити резюме, цікаве для роботодавця, та активувати свої профілі на найбільш популярних сайтах із працевлаштування.
  •  Навчитися презентувати себе на співбесіді із роботодавцем, долати стрес та пройти реальні співбесіди в компаніях.
  •  Зустрітися за чашкою кави із успішними практиками своєї професії та підприємцями, почути мотивуючі історії успіху та поради, як стати професіоналом своєї справи.
  •  Дізнатися про реалії ринку праці, умови роботи для молодих фахівців, рівні заробітних плат та перспективи кар’єрного зростання у своїй галузі.
  •  Отримати досвід вирішення реальних бізнес-задач відомих компаній.
  •  Значно підвищити шанси на отримання роботи своєї мрії.
  •  Отримати сертифікат від Центру розвитку кар’єри.

Переглянути програму табору

За додатковою інформацією звертайтеся до Центру розвитку кар'єри – каб. 109-1

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 

 

 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
Bluesky
 
Threads