Циклова комісія з маркетингу
Підготовка фахівців за спеціальністю Маркетинг (з поглибленим вивченням реклами та PR) забезпечує формування системи професійних знань і практичних навичок, необхідних для вирішення управлінських завдань, здійснення маркетингової діяльності на виробничих та торговельних підприємствах. Основними завданнями фахівця з маркетингу є дослідження ринку, його кон'юнктури, потреб та попиту, формування товарної (асортиментної), цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства на засадах маркетингу.
Провідні викладачі
Основні дисципліни
Викладачі циклової комісії з мовної підготовки здійснюють підготовку майбутніх фахівців з таких дисциплін:
- основи маркетингу
- основи PR
- комунікаційна діяльність
- електронна комерція
- основи реклами
Методика викладання
Аудиторна та самостійна робота на засадах проблемно-орієнтованого підходу з використанням сучасних освітніх технологій та методик. Комбінація лекцій, практичних занять із розв'язанням ситуаційних завдань і використанням кейс-методів, ділових ігор, тренінгів, проходження практики, студентоцентроване навчання, самонавчання, проблемно-орієнтоване навчання, що розвивають практичні навички, уміння та формують креативне мислення, підготовка до атестаційного екзамену.