SMM в освіті як суперсила медіабрендування — Університет «КРОК»

SMM В ОСВІТІ ЯК СУПЕРСИЛА МЕДІАБРЕНДУВАННЯ

 

КВІТЕНЬ 2024 РОКУ

Сьогодні медіа є невід’ємною частиною нашого життя. Освіта – не виключення. І викладач, і здобувач освіти, і заклад освіти власну освітню стратегію вибудовують у тому числі через активне використання соціальних мереж. Однак, сучасна освіта передбачає необхідність опановування якісно нових інструментів взаємодії з соціальними медіа, у тому числі використання стратегій SMM просування в соцмережах та медіабрендування. Саме про такі аспекти йтиметься під час вивчення даного курсу.

Лектор:

Далявська Тетяна Петрівна

головний менеджер інформаційних медіа Університету «КРОК» Департаменту зв’язків з громадськістю та реклами, доцент кафедри міжнародних відносин та журналістики


  • Форма підвищення кваліфікації: індивідуальна
  • Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
  • Вартість: 1200 грн (для штатних співробітників – безкоштовно, для сумісників – 600 грн.).

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей;
  • використання соціальних медіа в освітній діяльності;
  • опанування сучасних технологій візуалізації навчального контенту

ПРОГРАМА КУРСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Дата
Час
Тема Компетентності
16.04.2024
15:00
SMM в освіті: Навіщо? І чому саме зараз? Розуміння сутності та необхідності використання маркетингу у соціальних мережах та його ролі в освітній діяльності
16.04.2024
16.40
Бренд особистісний – ким би ви не були, будьте собою! Розвиток навичок ефективної комунікації, а також роботи з сучасними технологіями, які допоможуть підтримувати конкурентність у своїй галузі та досягати більшого успіху.
18.04.2024
15:00
Креативність: як генерувати ідеї та, що робити, щоб креативити навіть, коли не креативиться Розуміння ролі продукування креативності у навчальній, освітній проєктній діяльності
18.04.2024
16.40
Освітній дизайн: як створювати цікавий контент для навчання. Навички з використання технологій продукування якісного освітнього контенту, а головне цікавого для студентської аудиторії.
23.04.2024
15:00
Бренд освітньої інституції: примха чи потреба? Розуміння сутності медіабрендингу освітньої інституції в сучасних умовах.
23.04.2024
16:40
Як комунікувати, щоб тебе чули і читали? І до чого тут Chat GPT? Навчання технікам та стратегіям ефективної комунікації, які допоможуть вам бути зрозумілим та привертати увагу аудиторії. Навички використання Chat GPT в SMM
25.04.2024
15:00
Як швидко та якісно створювати контент для соцмереж? Навички розробки стратегій контенту для соціальних мереж, включаючи визначення цілей, аудиторії. Навички створення якісного фото- та відеоконтенту для соцмереж з використанням різних технік та обладнання. Вміння аналізувати результати публікацій у соцмережах та використовувати цю інформацію для покращення стратегій контенту
25.04.2024
16:40
Освітні технології в Україні та світі: соціальні мережі Ознайомлення з останніми трендами у використанні соціальних мереж у навчальних цілях та можливостями їх впровадження у власну практику. Освоєння правил та принципів безпечного та етичного використання соціальних мереж у навчальних цілях

Початок занять – з 15.00/16.40, тривалість 16 академічних годин

Період навчання – з 16 по 25 квітня 2024 року

Обсяг – 2 кредити ЄКТС (з урахуванням самостійної (позааудиторної) роботи)

Документ про підвищення кваліфікації: Свідоцтво про підвищення кваліфікації університету «КРОК», що відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

Слухачі, що пройшли курс

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
 
Ви тут: Вища освіта » Про КРОК » Підрозділи » Навчальні » Курси з підвищення кваліфікації » SMM в освіті як суперсила медіабрендування