Проєктування ігрової концепції — Університет «КРОК»

ПРОЄКТУВАННЯ ІГРОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ

 

30 квітня- 30 травня 2024 р.

Сертифікаційний курс «Проєктування ігрової концепції» передбачає вивчення теоретичних засад та оволодіння практичним інструментарієм для етапів розробки ігрового продукту.

Актуальність курсу обумовлена занепадом ігрової індустрії.

Мета курсу полягає у формуванні навичок розробки ідеї з нуля та правильне та поетапне проєктування концепції гри для подальшої реалізації продукту.

Лектор:

Герасьов Дмитро Сергійович

випускник навчально-наукового інституту інформаційних та комп'ютерних технологій Університету «КРОК» за дисципліною «Комп'ютерні науки: графіка та дизайн».


  • Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)

Напрями розвитку додаткових компетенцій:

  • розвиток професійних компетентностей з розробки ігор;
  • розвиток навичок розрізняти та аналізувати різні жанри та тематики гри;
  • оцінювання переваг та недоліків в розробці механік та концепцій;
  • вміння довести проєкт до етапу розробки проєкту.

ПРОГРАМА СЕРТИФІКАЦІЙНОГО КУРСУ

День тижня Дата
Час
Тема Зміст теми
Вівторок 30.04.2024
14:50-16:10
Тема 1. Визначення концепції гри Якого типу гру ви хочете створити? Які будуть її основні механіки та цільова аудиторія?
Четвер 02.05.2024
14:50-16:10
Тема 2. Дизайн-документ Він визначає правила гри, характеристики персонажів, сценарії, рівні, тощо.
Вівторок 07.05.2024
14:50-16:10
Четвер 09.05.2024
14:50-16:10
Вівторок 14.05.2024
14:50-16:10
Тема 3. Створення прототипу Це допоможе вам зрозуміти, як працює ваша гра та як її можна покращити.
Четвер 16.05.2024
14:50-16:10
Вівторок 21.05.2024
14:50-16:10
Тема 4. Розробка графіки та звуку Це включає в себе розробку персонажів, об'єктів, фонів, а також звуковий дизайн.
Четвер 23.05.2024
14:50-16:10
Вівторок 28.05.2024
14:50-16:10
Тема 5. Випуск гри Фінальний етап розробки, коли ваша гра готова до випуску на ринок.
Четвер 30.05.2024
14:50-16:10

Результати навчання які слухач досягне після проходження курсу:

  • РН1. Планувати майбутній ігровий проєкт,
  • РН2. Визначати основні аспекти проєкту.
  • РН3. Тестувати ваші ідеї.
  • РН4. Робити проєкт більш живим та цікавим.
  • РН5. Доводити проєкт та етапу реалізації.

Початок занять – з 14.50/16.10, тривалість 20 академічних годин.

Період навчання – з 30 квітня по 30 травня 2024 року.

Слухачі, що пройшли курс

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
 
Ви тут: Вища освіта » Про КРОК » Підрозділи » Навчальні » Курси з підвищення кваліфікації » Проєктування ігрової концепції