27 вересня 2016 Новини та події

У рамках профорієнтаційного проекту від Центру розвитку кар’єри Prof Discovery відбувся другий майстер-клас для студентів економічних спеціальностей «Від економіста до власника бізнесу». Студентів очікували приємні зустрічі з успішними підприємцями. У майстер-класі взяли участь 29 студентів, які мріють побудувати кар’єру в економічній галузі. А деякі з них вже починають міркувати над відкриттям власного бізнесу.

Наші спікери: Аліна Кулік, генеральний директор і власник компанії Several Group, випускниця Університету «КРОК» за спеціальністю «Економіка підприємства», та Олег Саламаха, який пройшов шлях від економіста в банку до регіонального директора, сертифікований кредитний експерт Європейського банку реконструкції та розвитку і Національного банку України, на сьогодні успішний підприємець, коуч, автор програми «Мислення підприємця».

Майстер-клас пройшов у формі відкритого діалогу. Студенти ставили багато запитань, що їх хвилювали. Зокрема, як розпочати кар’єру без досвіду роботи, які етапи відкриття власного бізнесу, які книжки необхідно прочитати підприємцю-початківцю, як долати труднощі та не зламатися в критичній ситуації. На всі ці питання наші спікери змогли дати відповіді, а головне – мотивували студентів на професійний розвиток, здобуття нових знань та навичок у галузі економіки.

Спікери розповіли учасникам історії власного успіху, про шлях, який вони пройшли від фахівців-початківців до успішних підприємців. Аліна Кулік поділилася секретами відкриття бізнесу, розказала про знання та навички, які необхідно для цього освоїти, а також описала основні ризики, які трапляються на шляху підприємця. Головна порада для наших студентів від Аліни: «Необхідно робити більше і краще, ніж від вас очікують. Тільки так можна стати профі». Олег Саламаха змалював учасникам портрет успішного підприємця, надав поради з організації власного бізнесу, а також поділився головними принципами інвестування. Студенти отримали цінну інформацію, що зможе допомогти їм у кар’єрному старті.

Центр розвитку кар’єри висловлює велику подяку спікерам Аліні Кулік та Олегу Саламасі за проведення цікавого й надихаючого майстер-класу. Наступним етапом у знайомстві студентів «КРОКу» з економічною сферою стане відвідання уроків фінансової грамотності. Економісти, готуйтесь до цікавих зустрічей уже цього тижня! 

20 вересня 2016 Новини та події

У вересні Центр розвитку кар’єри розпочав серію профорієнтаційних майстер-класів та тренінгів із працевлаштування для студентів економічних спеціальностей. Усі ці зустрічі орієнтовані на мотивацію «КРОКівської» молоді до усвідомлених виборів у побудові майбутньої кар’єри. 

Перший тренінг «Старт кар’єри у фінансовій галузі» відбувся 15 вересня. Студенти дізналися про посади, які вони зможуть займати після випуску, та про навички й знання, які необхідно отримати протягом навчання, щоб успішно працевлаштуватися за фахом. Також студенти вчилися аналізувати ринок праці, вимоги роботодавців до фахівців з економічною освітою й умови праці. Учасники тренінгу проаналізували, яка різниця між роботою економіста, бухгалтера та фінансового менеджера. Кожен зміг приміряти посади на себе і вирішити, чи хоче на них працювати. Після знайомства з професією студенти отримали завдання скласти свої перші резюме, які вдосконалюватимуть разом із кар’єрними консультантами Центру розвитку кар’єри протягом навчання.

Після тренінгів на юних економістів очікують майстер-класи від успішних фахівців-практиків, які надихатимуть своїми історіями успіху на професійне зростання та побудову власної кар’єри зі студентських років.

07 вересня 2016 Новини та події

Вересень у Центрі розвитку кар’єри Університету «КРОК» розпочався з тренінгів із побудови успішної кар’єри для першокурсників. У цих заходах взяли участь студенти КЕПІТу спеціалізації «Фінанси і кредит з поглибленим вивченням англійської мови» та студенти 1 курсу Університету за спеціальністю «Туризм».

Учасники тренінгів дізналися більше про професії, які вони обрали, та про вимоги роботодавців, до яких потрібно готуватися вже зараз. Також тренери зорієнтували студентів щодо посад, на яких вони зможуть працювати після випуску.

Під час тренінгів студенти створили свої перші резюме та мотиваційні листи до роботодавців, які зможуть доповнювати протягом навчання відповідно до отриманих знань, навичок та практичного досвіду.

Тренінги пройшли в позитивній та надихаючій атмосфері. В ігровій формі студенти примірювали на себе ролі спеціалістів різних напрямків у галузях економіки та туризму. Групи ділилися на команди, кожна з яких обирала одну професію за спеціальністю та мала розібратися зі специфікою роботи в певній сфері. Команди за допомогою тренерів побудували особистісні профілі фахівців обраних галузей і визначили обов’язки, умови праці та вимоги, які висувають до них роботодавці.

Наприкінці студенти змогли визначитися з напрямками роботи, за якими їм цікаво розвиватися, проаналізували свої сильні сторони, з’ясували, які ще знання та навички їм необхідно розвинути для успішного кар’єрного старту.

07 вересня 2016 Новини та події

Традиційно у вересні для адаптації першокурсників до студентського життя за ініціативи корпоративного управління в Університеті «КРОК» відбуваються зустрічі-тренінги.

2 та 5 вересня 2016 року з новими студентами зустрілися представники Університету: проректор з науково-педагогічної роботи (корпоративне управління) Наконечна Н.В., директор Студентського офісу Кудак В.М., директор департаменту зі студентських питань Ковальчук Н.О., директор Центру розвитку кар’єри Поліщук Т.С.

Студентам презентували програми та проекти, спрямовані на реалізіцію лідерських якостей, творчих талантів, розповіли про можливості отримання неформальної освіти, особистісного розвитку, познайомили з основами корпоративної культури та традиціями «КРОКу», а також наголосили на важливості активної громадянської позиції та соціальної відповідальності.

Першокурсників запросили долучатися до творчої діяльності Культурного центру, брати участь у проектах зі студентського працевлаштування, наприклад «КРОК до роботи своєї мрії», а також познайомили з департаментом зі студентських питань, що виступає як вірний друг і помічник студента.

Презентували і Студентський офіс – новий структурний підрозділ, який створено для комфортного перебування студента в Університеті: організації навчального процесу та здійснення інформаційної підтримки студентів.

Під час адаптаційних тренінгів студенти роззнайомилися: трішки розповіли про себе, свої інтереси і захоплення, а також поділилися очікуваннями від студентського життя.

Дякуємо провідному методисту департаменту довузівської підготовки Дудко С.О. за допомогу в організації та проведенні заходу.

Пропонуємо переглянути фотозвіт

Тренінги для першокурсників

Університет «КРОК» на Flickr.com – зручні фотозвіти для Вас!

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

Ми в Соціальних Мережах. Слідуйте за нами.