Університет «КРОК»


Інша інформація:
Березюк Віталій Олегович

[email protected]

Напрями наукових досліджень

  • формування інтегрованих маркетингових комунікацій в інтернет-середовищі / удосконалення методології оцінювання ефективності інтернет-маркетингу
 
 

Березюк Віталій Олегович

  • Доктор філософії в економіці / 2024

Освіта

  • Вища / Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана / 075 Маркетинг / Магістр з маркетингу (2020 р.)

Додаткова освіта

  • Сертифікаційна програма з логістики на базі КНЕУ обсягом 24 кредити

Особисті досягнення

  • Призер та переможець всеукраїнських олімпіад з маркетингу (2018-2019 рр.)

Професійна кар’єра

  • з 2024 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки
  • з 2022 р. – ФОП у сфері освітніх послуг та консалтингу

Визначні наукові праці

  • 1. Березюк Віталій Олегович. Управління комплексом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельно-виробничих підприємств в інтернет-середовищі. Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 051 Економіка. Науковий керівник - к.е.н., професор Пилипчук Володимир Петрович. Дата захисту: 29.08.2024.
  • 2. Березюк В. О. Інструментарій маркетингових комунікацій в інтернет-середовищі: класифікація та специфіка використання. Ефективна економіка. 2021. № 4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8824
  • 3. Березюк В. О. Методологічні аспекти оцінювання ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій в інтернет-середовищі. Економіка та підприємництво. Вип. 47. 2021. с. 48-63.
  • 4. Березюк В. О. Інформаційно-комунікаційні технології в системі досягнення цілей сталого розвитку. Економіка та суспільство. Вип. 39. 2022. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1394/1344
  • 5. Березюк, В. Аналіз вітчизняного ринку канцелярських товарів та динаміки розвитку його потового сегменту. Наука і техніка сьогодні. Вип. 7 (7). 2022. с. 36-48.
  • 6. Березюк В. О., Донець А. Д. Маркетингові комунікації в інтернет-середовищі: сутність та проблематика інтеграції. Маркетинг і цифрові технології. Вип. 1 (7). 2023. с. 120–127.
  • 7. Березюк В. О. Методологічне забезпечення управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями в інтернет-середовищі на ринку канцелярських товарів. Ефективна економіка. 2023. № 12. URL: https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/2740/2776
  • 8. Закревський А. В., Донець А. Д., Березюк В. О. Оцінювання ефективності та результативності інтегрованих маркетингових комунікацій в інтернет- середовищі. Електронне наукове фахове видання «Ефективна економіка». 2024. № 6. URL: https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/4032
 
 

Публікації

  Березюк В.О. Теоретичні основи та особливості брендингу на споживчому ринку / В. О. Березюк, І. Б. Мала // Ефективна економіка. - 2025. - № 7. - DOI http://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.7.92
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/7064

  Мала І. Магія слова та комунікацій: роль копірайтингу і PR-технологій у сучасному маркетингу / І. Мала, В. Березюк // Вчені записки Університету "КРОК". - 2025. - № 3(79). - С. 301-310. - DOI https://doi.org/10.31732/2663-2209-2025-79-301-310

  Березюк В.О. Принципи, функції та технології реалізації брендингу в парадигмі маркетингового управління / В. О. Березюк // Актуальні питання економічних наук. - 2025. - № 12. - DOI https://doi.org/10.5281/zenodo.15857844
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8913

  Березюк В.О. Оцінювання ефективності digital-інструментів у просуванні послуг онлайн-страхування в Україні / В. О. Березюк, Д. О. Волченко // Актуальні питання економічних наук. - 2025. - № 14. - DOI https://doi.org/10.5281/zenodo.16938047
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8915

  Новіков В.В. Військове право як виклик для юридичного маркетингу у воєнний час / В. В. Новіков, В. О. Березюк // Ефективна економіка. - 2025. - № 8. - DOI https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.8.95%20
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8919

  Березюк В.О. Інтеграція CRM з N8N для побудови адаптивних маркетингових воронок / В. О. Березюк, С. Ю. Брагін // Ефективна економіка. - 2025. - № 10. - DOI https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.10.105
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8920

  Березюк В.О. Сучасні тенденції розвитку event-маркетингу в системі BTL-комунікацій / В. О. Березюк, С. М. Байда // Ефективна економіка. - 2025. - № 9. - DOI https://doi.org/10.32702/2307-2105.2025.9.73%20
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8916

  Березюк В.О. Стан та тенденції українського ринку страхування життя / В. О. Березюк // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали VI Міжнародної конференції (5-6 грудня 2024 р., м. Київ). - Київ: Університет "КРОК", 2024.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2024/paper/view/2651

  Закревський А.В. Оцінювання ефективності та результативності інтегрованих маркетингових комунікацій в інтернет- середовищі / А. В. Закревський, А. Д. Донець, В. О. Березюк // Ефективна економіка. - 2024. - № 6. - DOI https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.6.51
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8191

  Березюк В.О. Методологічне забезпечення управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями в інтернет-середовищі на ринку канцелярських товарів / В. О. Березюк // Ефективна економіка. - 2023. - № 12. - DOI http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.12.66
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8190

  Березюк В.О. Маркетингові комунікації в інтернет-середовищі: сутність та проблематика інтеграції / В. О. Березюк, А. Д. Донець // Маркетинг і цифрові технології. - 2023. - № 1(7). - С. 120-127. - DOI 10.15276/mdt.7.1.2023.9
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8914

  Березюк В.О. Інформаційно-комунікаційні технології в системі досягнення цілей сталого розвитку / В. О. Березюк // Економіка та суспільство. - 2022. - № 39. - DOI https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-55

  Березюк В.О. Аналіз вітчизняного ринку канцелярських товарів та динаміки розвитку його потового сегменту / В. О. Березюк // Наука і техніка сьогодні. - 2022. - № 7(7). - С. 36-48. - DOI https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-7(7)-36-48
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8911

  Березюк В.О. Інструментарій маркетингових комунікацій в інтернет-середовищі: класифікація та специфіка використання / В. О. Березюк // Ефективна економіка. - 2021. - № 4. - DOI https://doi.org/10.32702/2307-2105-2021.4.202
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8909

  Березюк В.О. Методологічні аспекти оцінювання ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій в інтернет-середовищі / В. О. Березюк // Економіка та підприємництво. - 2021. - № 47. - С. 48-63. - DOI 10.33111/EE.2021.47.BereziukV
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/8910

  Березюк В.О. Макроекономічні показники в Україні: поточний стан та тенденції змін/ В.О. Березюк, А.В. Закревський, А.Д. Донець // Ефективна економіка.- 2021.- №12. https://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.12.63

  Березюк В.О. Розробка концепції онлайн продажів продуктів харчування для торгових мереж на українському ринку / В. О. Березюк // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 23. - С. 122-127.

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 

 

 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
Bluesky
 
Threads
 

 

 
 
Ви тут: Вища освіта » Про КРОК » Співробітники » Березюк Віталій Олегович