Курси з підвищення кваліфікації
СТРЕСОСТІЙКІСТЬ. ТУРИЗМ ЯК СПОСІБ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ
12.05.2025 - 28.05.2025
Курс передбачає отримання знань щодо розуміння природи стресу, відновлення внутрішнього балансу, саморегуляції, формування сталих навичок подолання напруги в умовах воєнного сьогодення, усвідомлення важливості відновлення через туризм.
Актуальність курсу зумовлена:
- тривалим впливом воєнного стану та загального психоемоційного виснаження населення;
- зростанням рівня тривожності, пригніченості та емоційного вигорання;
- потребою у доступних, дієвих та природних способах відновлення, зокрема через фізичну активність, спільноту та перебування на природі;
- попитом на інтегративні формати підтримки – поєднання психологічних знань і практик із ресурсними видами діяльності, яким є туризм.
Мета курсу: сприяти підвищенню рівня стресостійкості учасників шляхом психоедукації, практичного опанування технік саморегуляції та використання туризму як ресурсу відновлення.
Лектори:
клінічна психологиня, магістр зі спеціальності «Психологія», координаторка гарячої лінії допомоги військовим та їх родинам, співавтор і викладач курсу «Життя без напруги: Теорія і практика життя зі стресом», волонтер; блогер, адміністраторка спільноти «Мандри. ЮА».
магістр філософії, викладач філософських дисциплін, майстер йоги, співавтор і викладач курсу «Життя без напруги: Теорія і практика життя зі стресом», волонтер; блогер, керівник спільноти «Мандри. ЮА».
Ганна та Юрій Крамаренко мають великий практичний досвід організації екскурсій та подорожей Україною та в екстремальні райони Азії.
- Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
-
Вартість:
- 400,00 грн., без ПДВ – для працівників Університету «КРОК»;
- 850,00 грн., без ПДВ – для працівників інших закладів вищої освіти та організацій;
- 300,00 грн., без ПДВ – для студентів Університету «КРОК»;
- 600,00 грн., без ПДВ – для студентів інших закладів вищої освіти.
- Обсяг: 2 кредити ЄКТС (з урахуванням самостійної (позааудиторної) роботи)
- Період навчання – з 12.05.2025 до 28.05.2025
Результати навчання, які слухач досягне після проходження курсу:
- знати особливості природи стресу, вигорання, травми; особливості поведінки людини в гострій стресовій реакції та методи першої психологічної допомоги;
- розробляти та організовувати туристичні заходи з урахуванням воєнного стану на території України;
- вміти організувати поїздку з урахуванням стресостійкості цільової аудиторії;
- забезпечувати необхідне інформування вітчизняних туристів щодо особливостей саморегуляції.
Результати навчання, які слухач досягне після проходження курсу:
Документ про підвищення кваліфікації: Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «КРОК», що відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.
ПРОГРАМА КУРСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Дата Час |
Тема | Компетентності |
---|---|---|
12.05.2025 15.00-16.20 |
Що таке стрес і чому він накопичується | Стрес: природна реакція чи ворог? Як тіло і мозок реагують на тривалий стрес. Ознаки стресу: фізіологічні, емоційні, поведінкові. Чому деякі люди більш стресостійкі, ніж інші? Практика: техніки заземлення для швидкого зняття напруги. |
12.05.2025 16.30-17.50 |
Стрес і соціальна взаємодія: чому важливо бути "в команді" | Людина – соціальна істота: як підтримка допомагає зменшити стрес? Колективні походи та експедиції як засіб зміцнення психічного здоров’я. Взаємодія в туристичній групі: чому командна робота важлива для стресостійкості? Конфлікти в походах: як їх уникати та вирішувати? Практика: вправи на розвиток довіри та співпраці. |
21.05.2025 15.00-16.20 |
Як фізична активність допомагає справлятися зі стресом | Чому тіло накопичує стрес і як фізична активність допомагає його знімати? Туризм, біг, плавання, йога – як знайти свій спосіб розвантаження? Дихання під час фізичних навантажень: як правильно дихати в походах? Чи справді екстремальні види туризму допомагають від стресу? Практика: техніки дихання для стабілізації стану в стресових ситуаціях. |
21.05.2025 16.30-17.50 |
Вплив природи на психічний стан: чому туризм допомагає | Наука про природу: як свіже повітря, сонце та вода допомагають перезавантажитися? Туризм як метод відновлення нервової системи. Лісотерапія, хайкінг та інші природні практики. Чи потрібно їхати далеко? Як знайти місця сили поруч? Практика: візуалізаційна медитація "Прогулянка в горах". |
28.05.2025 15.00-16.20 |
Планування мандрівки як спосіб керування стресом | Очікування радості: як планування мандрівки впливає на настрій? Які місця обирати для відпочинку, щоб зменшити рівень напруги? Спонтанні подорожі vs. ретельно сплановані – що краще? Подорожі як спосіб змінити фокус уваги та перемикатися. Практика: створення карти своєї "ідеальної антикризової подорожі". |
28.05.2025 16.30-17.50 |
Туризм як ресурс на майбутнє: інтеграція досвіду та підбиття підсумків | Туризм як довготривала стратегія підтримки психічного здоров’я. Власний ресурсний маршрут: як скласти особисту карту відновлення. Що важливо зберегти в повсякденному житті з досвіду курсу? Як підтримувати себе в майбутньому: поради, мікропрактики, групи однодумців.Роль спільноти у стресостійкості: з ким мандрувати далі?Символічне “відправлення в подорож” – планування наступної мандрівки. Які зміни відбулись за ці 5 зустрічей? Вправа-рефлексія. Ритуал завершення: практика подяки собі та іншим. |
Слухачі, що пройшли курс
Мистецтво юридичного письма
26 травня-04 червня 2025 року
У сучасних умовах, коли юристам доводиться щодня працювати з величезними обсягами інформації, судді надмірно перевантажені справами, а судова практика змінюється з блискавичною швидкістю, професійне юридичне письмо стає не просто навичкою, а стандартом правничої діяльності. Чіткість, лаконічність і структурованість юридичних текстів більше не є лише ознаками майстерності – вони визначають, чи буде документ сприйнятий, зрозумілий і, головне, результативний.
Лектор:
кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного бізнесу, адвокат з 2012 року, адвокат-керівник стажування з 2017 року, має 12 років успішної практики в господарських та цивільних справах
- Форма підвищення кваліфікації: індивідуальна
- Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
- Вартість: 1800,00 грн. – для слухачів з інших організацій (здобувачів інших закладів освіти, працівників юридичної сфери).
- Обсяг: 2 кредити ЄКТС (з урахуванням самостійної (позааудиторної) роботи)
- Початок занять – 17.00, тривалість 12 академічних годин
- Період навчання – з 26.05.2025 р. по 04.06.2025 р.
Напрями підвищення кваліфікації:
- Розвиток професійних юридичних компетентностей – удосконалення правового аудиту, формування правової позиції та складання процесуальних документів.
Курс надасть не лише теоретичні знання, але й практичні рекомендації, які можуть бути застосовані в повсякденній роботі для покращення якості освітньої діяльності науково-педагогічного працівника в процесі особистого розвитку, викладанні, оцінюванні знань та керівництві здобувачами при виконанні ними індивідуальних завдань творчого характеру.
Документ про підвищення кваліфікації: Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «КРОК», що відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.
МЕТА КУРСУ
Курс спрямований на формування у студентів-юристів, молодих адвокатів та юрисконсультів компетенцій, необхідних для професійного юридичного письма, включає такі напрями:
- навички правового аудиту та формування правової позиції;
- уміння складати юридично коректні, переконливі та результативні документи;
- розвиток навичок складання юридичних документів з урахуванням вимог до доказування та особливостей їх психологічного сприйняття.
ПРЕДМЕТ КУРСУ
Предметом курсу є методологія юридичного письма, що включає:
- принципи та алгоритм правового аудиту;
- підходи до формування правової позиції;
- складання юридичних документів, зокрема, адвокатські запити та процесуальні документи.
ОБ’ЄКТ КУРСУ
Об’єктом курсу є система правових документів та практична діяльність юриста щодо їх розробки, аудиту та використання в професійній діяльності.
ПРОГРАМА КУРСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Дата Час |
Тема | Опис теми | Компетентності |
---|---|---|---|
26.05.2025 17:00 |
Методика правового аудиту: застосування в різних сферах правничої діяльності | Сутність та алгоритм правового аудиту для правочинів, досудового етапу та судової справи. Специфіка професійних завдань для юриста: здатність правильно підбирати та аналізувати правові норми, виявляти юридично значущі обставини та обґрунтовувати їх належними, допустимими, достовірними та достатніми доказами. Доказування як ключовий елемент правничої діяльності: пошук, збір та оцінка доказів. Дотримання відповідності доказів до вимог доказування на прикладі цивільного судочинства. Практичні аспекти подання та витребування доказів у судовому процесі. Практичні вправи з правового аудиту. | Розуміння алгоритму правового аудиту. Навички аналізу правових норм, юридичних обставин та формування доказової бази. Ознайомлення з вимогами до доказування у цивільному судочинстві. |
28.05.2025 17:00 |
Методика формування правової позиції | Основи формування правової позиції: значення та застосування у правничій діяльності. Архітектоніка правової позиції. Використання методу дерева рішень для формування правової позиції. Засоби та методи викладення правової позиції у досудовій та судовій практиці юриста. Типові помилки у формуванні правової позиції та шляхи їх усунення. Практичні вправи з формування правової позиції. | Ознайомлення з особливостями формування правової позиції. Розуміння архітектоніки правової позиції. Навички формування правової позиції за допомогою методу дерева рішень. |
30.05.2025 17:00 |
Складання юридичних документів | Сутність та значення юридичного документа в правничій діяльності. Класифікація юридичних документів. Формальні та неформальні вимоги до змісту та стилю юридичного документа. Особливості сприйняття читачем юридичного документа. Розробка шаблонних юридичних документів для різних справ. Чек-листи для складання юридичних документів: інструмент правового контролю та якості тексту. Практичні вправи зі складання та редагування юридичних документів. | Розуміння вимог до юридичних документів. Ознайомлення з чек-листами для оптимізації процесу складання юридичних документів. Навички розробки та редагування юридичних документів. |
02.06.2025 17:00 |
Складання адвокатських запитів: алгоритм підготовки результативних запитів | Адвокатський запит: правові підстави, мета та функції. Вимоги до структури та змісту адвокатського запиту. Практичні аспекти підготовки адвокатських запитів: особливості формулювання запитуваної інформації, обґрунтування необхідності її надання. Аналіз відповідей на адвокатські запити: правові механізми реагування у випадку відмови у наданні інформації. Практичні вправи зі складання адвокатських запитів. | Розуміння правових підстав та функцій адвокатських запитів. Ознайомлення з вимогами до структури, змісту та обґрунтування адвокатського запиту. Навички формулювання чітких та юридично обґрунтованих запитів, аналізу відповідей та застосування правових механізмів у разі відмови. |
03.06.2025 17:00 |
Цифрові інструменти в юридичній аргументації та письмі: оптимізація роботи юриста | Пошук судової практики у відкритих реєстрах. Пошук практики ЄСПЛ. Використання АІ для аналізу судової практики. Використання АІ для вдосконалення юридичного письма. Практичні вправи застосування цифрових інструментів у підготовці аргументованих правових висновків. | Ознайомлення з можливостями цифрових інструментів у роботі юриста. Розуміння алгоритмів пошуку судової практики та практики ЄСПЛ у відкритих реєстрах. Навички використання АІ для аналізу судових рішень, автоматизації юридичного письма та підготовки аргументованих правових висновків. Практичне застосування цифрових рішень у правничій діяльності. |
04.06.2025 17:00 |
Складання процесуальних документів у цивільному судочинстві: ключові вимоги та практика | Документи учасників судового провадження: види, зміст та особливості. Методика складання заяв по суті справи: вимоги до змісту, логічної побудови та обґрунтованості позиції. Юридична чіткість і ефективність викладу заяв по суті справи: правила формулювання та обґрунтування позовних вимог. Особливості складання інших процесуальних документів: клопотання та заяви. Оскарження судових рішень: алгоритм підготовки апеляційних та касаційних скарг, вимоги до їх змісту, структури, стилю викладу. Практичні вправи: розробка процесуальних документів, аналіз типових помилок. | Розуміння вимог до процесуальних документів. Ознайомлення з алгоритмами складання позовних заяв та інших заяв по суті, клопотань та заяв, апеляційних та касаційних скарг: вимоги до їх змісту, структури, стилю викладу. Навички юридично чіткого формулювання правових позицій та уникнення типових помилок. |
Слухачі, що пройшли курс
Принципи академічної доброчесності: в навчанні, викладанні та науковій діяльності
16-30 квітня 2025 року
Цей курс призначений для всіх, хто прагне розширити свої знання та сформувати навички забезпечення академічної доброчесності під час реалізації різних видів освітньої діяльності.
Програма складається з трьох основних сесій, кожна з яких триває 2 години, та додатково передбачає самостійну роботу для глибшого засвоєння матеріалу. В рамках курсу учасники ознайомляться з існуючими концептуальними, нормативно-правовими, методичними та технологічними аспектами забезпечення академічної доброчесності під час: навчання, викладання, оцінювання, проведення наукових досліджень та апробації їх результатів. Курс розрахований на 2 кредити з урахуванням самостійної роботи учасників.
Лектор:
член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, член Комітету з етики Національного агентства, член Комісії із забезпечення якості роботи експертів Національного агентства, завідувач кафедри управлінських технологій Університету «КРОК», доктор економічних наук, професор.
- Форма підвищення кваліфікації: індивідуальна
- Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
- Вартість: 750 грн (для слухачів з інших закладів вищої освіти)
- Обсяг: 2 кредити ЄКТС (з урахуванням самостійної (позааудиторної) роботи)
- Початок занять – з 15.00, тривалість заняття 2 академічні години
- Період навчання – з 16.04.2025 р. до 30.04.2025 р.
Напрями підвищення кваліфікації:
- Концепція та законодавча база забезпечення академічної доброчесності у сфері вищої освіти.
- Політика і процедури дотримання академічної доброчесності в закладах вищої освіти.
- Сприяння академічній доброчесності під час викладання та оцінювання знань.
- Дотримання норм академічної доброчесності в процесі наукових досліджень та апробації їх результатів.
Курс надасть не лише теоретичні знання, але й практичні рекомендації, які можуть бути застосовані в повсякденній роботі для покращення якості освітньої діяльності науково-педагогічного працівника в процесі особистого розвитку, викладанні, оцінюванні знань та керівництві здобувачами при виконанні ними індивідуальних завдань творчого характеру.
Документ про підвищення кваліфікації: Свідоцтво про підвищення кваліфікації університету «КРОК», що відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.
ПРОГРАМА КУРСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Дата Час |
Тема | Компетентності |
---|---|---|
16.04.2025 15:00 |
Концептуальні та нормативно-правові засади академічної доброчесності | Знання та розуміння сутності академічної доброчесності. Усвідомлення основних нормативно-правових положень законодавства щодо академічної доброчесності. Розпізнавання основних видів та виявлення причин недоброчесної поведінки. |
16.04.2025 15:00 |
Забезпечення академічної доброчесності в межах освітньої програми | Знання політики і процедур дотримання академічної доброчесності під час реалізації освітньої програми. Розуміння взаємозв’язку академічної доброчесності та культурою якості ЗВО. Навички використання технологічних рішень як інструментів протидії порушенням академічної доброчесності. |
23.04.2025 15:00 |
Дотримання принципів академічної доброчесності в процесі навчання | Знання норм і принципів академічної доброчесності здобувача відповідно до діючого вітчизняного освітнього законодавства. Застосування алгоритмів нормативно-правової бази ЗВО щодо дотримання академічної доброчесності здобувачів під час навчання. |
23.04.2025 15:00 |
Забезпечення академічної доброчесності у викладанні та оцінюванні | Знання методів, методик та інструментів сприяння академічній доброчесності під час навчання та оцінювання знань здобувачів. Формування навичок застосування методів, методик та інструментів сприяння академічній доброчесності під час навчання та оцінювання знань здобувачів. |
30.04.2025 15:00 |
Дотримання норм академічної доброчесності в науковій діяльності | Знання основ академічного письма та доброчесності в науковій діяльності. Формування навичок дотримання доброчесності в процесі реалізації та апробації наукових досліджень. |
30.04.2025 15:00 |
Академічне адміністрування та розвиток культури академічної доброчесності | Усвідомлення ролі та місця академічного адміністратора й наукового керівника в розвитку культури академічної доброчесності. Аналіз прикладів успішної практики розвитку культури академічної доброчесності. |
Слухачі, що пройшли курс
Сучасні технології інвестування на фінансовому ринку в умовах цифрової економіки
01.04.2025 - 22.04.2025 р.
Курс буде корисний для усіх, хто:
- цікавиться питаннями інвестування на фінансовому ринку
- розуміє, що в сучасних умовах роботизації і в зв’язку з цим стрімкого зростання безробіття і збільшення дефіцитів соціальних, в тому числі пенсійних фондів кожна мудра людина повинна організувати своє власне ефективне джерело пасивного доходу
- розуміє, що епоха банківських депозитів закінчується і від’ємні реальні відсоткові ставки по депозитах при сучасному рівні інфляції це вже не прогноз, а реальність
- розуміє, що нас досить швидко чекає обнулення грошових систем у всіх країнах і повне перезавантаження фінансової системи планети на основі цифрових криптоактивів
- хоче кожний місяць отримувати стабільну дивідендну зарплату чи дивідендну пенсію та інші доходи
- хоче бути співвласником акцій найприбутковіших бізнесів на планеті та інших високодохідних активів
Лектор:
Кузьмінський Володимир Зигмонтович
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та фінансів ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК
- Форма підвищення кваліфікації: індивідуальна
- Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
- Вартість: 500 грн. (для студентів з інших закладів вищої освіти); 300 грн. (для студентів з Університету «КРОК»)
- Обсяг: 1 кредит ЄКТС (з урахуванням самостійної (позааудиторної) роботи)
- Початок занять – 19.00, тривалість 8 академічних годин
- Період навчання – 01.04.2025 р. по 22.04.2025 р.
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей;
- використання інноваційних методів прогнозування фінансового ринку;
- використання роботизованих технологій управління інвестиційним портфелем.
Документ: Сертифікат про проходження курсу Університету «КРОК»
ПРОГРАМА КУРСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Дата Час |
Тема | Компетентності |
---|---|---|
01.04.2025 19:00 – 20.20 |
Фінансові ринки як сфера для інвестицій (валютний ринок, ринок криптопвалют, ринок цінних паперів, ринок дорогоцінних металів, ринок товарних ф’ючерсів). Техніка проведення фінансових операцій. Купівля, продаж фінансових активів. Комп’ютерні торгові платформи. | Навички планування та проведення фінансово-інвестиційних операцій на фінансовому ринку. |
08.04.2025 19:00 – 20.20 |
Фундаментальний та технічний аналіз фінансового ринку. Джерела інформації для аналізу ситуації на фінансовому ринку. Інноваційні методи прогнозування фінансового ринку. | Вміння аналізувати ситуацію на фінансовому ринку та розробляти прогнози динаміки цін. |
15.04.2025 19:00 – 20.20 |
Створення інвестиційного портфеля. Консервативний, помірний і агресивний інвестиційний портфель. Сучасні технології управління капіталом і ризиком. Найкращі інвестори світу та їх методики вибору високодохідних активів. | Навички створення та управління інвестиційним портфелем. |
22.04.2025 19:00 – 20.20 |
Фінансові роботи для управління інвестиційним портфелем. | Вміння використовувати фінансових роботів для управління інвестиційним портфелем |
Слухачі, що пройшли курс
РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ – УПРАВЛІННЯ МАЙБУТНІМ
28.04.2025 по 25.05.2025
Курс спрямований на формування необхідних теоретичних знань про методи та засоби управління ризиками в організаціях і в проектах, а також на отримання практичних навичок визначення і аналізу ризиків та оцінки їхнього впливу на результати бізнесу в різних галузях.
Актуальність курсу бумовлена все зростаючим рівнем невизначеності та нестабільності сучасного світу та гострою необхідністю управляти ризиками будь-якої діяльності (як операційної так і проектної) менеджерами різних ланок управління.
Мета курсу полягає у засвоєнні термінології й основних понять, що використовуються в міжнародній практиці ризик-менеджменту, отримання навичок аналізу ризиків та реагування на внутрішні та зовнішні ризики як проекту, так і компанії в цілому.
Предмет курсу - система ризик-менеджменту в компанії.
Об'єкт курсу - сучасні моделі, методи, стандарти управління ризиками в бізнесі та в проектах.
Лектор:
сертифікований проектний менеджер, бізнес-тренер, доктор технічних наук, професор, професор кафедри управлінських технологій Університету «КРОК».
- Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
- Вартість: 500 грн
- Тривалість: 3 кредити (16 академічних годин).
ПРОГРАМА СЕРТИФІКАЦІЙНОГО КУРСУ
Тема | Зміст теми |
---|---|
Тема 1. Природа ризику (направлена на досягнення РН1, РН2) | Термінологія. Основні компоненти ризику. Види невизначеностей. Класифікація ризиків. |
Тема 2. Аналіз ризиків (направлена на досягнення РН3, РН4) | Процес управління ризиками в проектах. Ідентифікація ризиків. Аналіз ризиків. |
Тема 3. Процес реагування на ризики. Методи боротьби, їхня класифікація. (направлена на досягнення РН5, РН6) | Формування команди проекту. Ролі в команді. Матриця відповідальності. Формальне та неформальне лідерство в проекті. Життєвий цикл команди проекту. Функції проектного менеджера. |
Тема 4. Контроль ризиків (направлена на досягнення РН7, РН8) | Методи та інструменти контролю ризиків. Ефективність заходів із зниження ризиків. Можливі ризики по фазах розвитку проекту. Парадигми ризик-менеджменту |
Результати навчання які слухач досягне після проходження курсу:
- РН1 - знати концептуальні основи ризик-менеджменту; природу ризику, його характеристики; етапи та види аналізу ризиків; етапи управління ризиками проекту;
- РН2 - вміти ідентифікувати та класифікувати ризики проекту;
- РН3 - аналізувати (якісно та кількісно) ризики проекту;
- РН4 - ранжувати ризики проекту;
- РН5 - застосовувати сучасні методи боротьби з ризиками проекту;
- РН6 - планувати послідовність дій по управлінню ризиками проекту;
- РН7 - оцінювати ефективність запланованих протиризикових заходів в проекті;
- РН8 - приймати рішення щодо вибору протиризикових заходів в проекті.