
Наумова Олена Олександрівна
кандидат економічних наук (2010 р.)
кабінет 505
(+38 044) 455-56-90, вн. 254
(+38) 067-657-18-35
Напрями наукових досліджень
- маркетинг / поведінка споживачів / стійкий маркетинг
Сфера наукових інтересів
- маркетинг /поведінка споживачів / стійкий маркетинг
Викладає
- маркетинг / marketing and sales / international marketing / маркетингові дослідження / маркетинговий менеджмент / управління поведінкою споживача
Профілі
Наумова Олена Олександрівна
- кандидат економічних наук (2010 р.)
Освіта
- Університет «КРОК» / правознавство / магістр з права, диплом з відзнакою (2012 р.)
- Інститут післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка / правознавство / спеціаліст з права (2010 р.)
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка / теоретична та прикладна економіка / навчання в аспірантурі (2007-2010 р.)
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка / економічна кібернетика / магістр з економічної кібернетики (2006 р.)
Професійна кар'єра
- з листопада 2020 р. – член проекту Climan
- з липня 2020 р. – присвоєно вчене звання доцента
- 2017 р. – Адвокат-керівник стажування
- 2015 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки
- 2012 р. – Індивідуальна адвокатська діяльність
- 2011 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри менеджменту та маркетингу
- 2009 р. – ТОВ «Залар», директор
Особисті досягнення
- Викладання дисципліни «Marketing» на економічному факультеті Університету Фоджа (Італія) за програмою Erasmus + (березень 2019 р.)
Підвищення кваліфікації
- ВНЗ «Університет економіки та права КРОК», свідоцтво про підвищення кваліфікації КР №12СС04635922/010190, «Інноваційні технології організації навчання», 21.12.2016 (2 кредити ЄКТС)
- ВНЗ «Університет економіки та права КРОК», свідоцтво про підвищення кваліфікації КР №04635922/000318-20, «Інформаційні та комунікаційні технології дистанційного навчання», 10.03.2020 (5 кредитів ЄКТС)
- ВНЗ «Університет економіки та права КРОК», свідоцтво про підвищення кваліфікації КР №04635922/000416-20, «Розвиток професійних компетентностей науково-педагогічних працівників в умовах інтенсивного використання інформаційних технологій», 24.12.2020 (2 кредити ЄКТС)
- ВНЗ «Університет економіки та права КРОК», свідоцтво про підвищення кваліфікації КР №04635922/000728-21, «Якість вищої освіти у контексті вимог до акредитації: роль викладача», 18.06.2021 (1 кредит ЄКТС)
- ВНЗ «Університет економіки та права КРОК», свідоцтво про підвищення кваліфікації КР №04635922/000846-21, «Якість вищої освіти у контексті вимог до акредитації: роль гарантів», 18.06.2021 (1 кредит ЄКТС)
- ВНЗ «Університет економіки та права КРОК», свідоцтво про підвищення кваліфікації КР № КР 04635922/000933-21, «Поліаспективність професійного розвитку викладачів в умовах нової реальності», 30.11.2021 (2,5 кредити ЄКТС)
- Закордонне стажування у Західно-Фінському Коледжі, м. Гуйттінен, Фінляндія (сертифікат про закордонне стажування №100522019/49 від 10.05.2019 р., обсяг стажування 72 години)
- Участь у науково-педагогічному міжнародному стажуванні для викладачів, які викладають дисципліни англійською мовою, що підтверджено сертифікатом про науково-педагогічне міжнародне стажування, організоване з 23.04.2019 по 27.05.2019 р. Україно-Американською асоціацією працівників вищої школи спільно з Тернопільським національним економічним університетом (сертифікат від 27.05.2019, обсяг стажування 250 годин)
- 2019 р. – Сертифікат відповідно до Загальноєвропейської рекомендації з мовної освіти: знання англійської мови на рівні В2
-
Публікації в електронній бібліотеці Університету
-
Luxury consumers’ behavior: a cross-cultural aspect
-
Influence of external view of packaging goods on personal behavior of buyer
-
Teachers’ qualifications upgrading in the contemporary conditions
-
Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу
-
Ведення адвокатського досьє в Україні
-
Порушення професійного права адвоката на адвокатський запит та його гарантії в Україні
-
Управління змінами в умовах інноваційного розвитку
-
Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші
-
Управління інвестиційною діяльністю підприємства в умовах кризових явищ
-
Управління грошовими потоками підприємства
-
Аналіз факторів впливу на ефективність виконання державних інвестиційних програм в Україні
-
Порівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку та бажання володіти розкішшю
-
Розрахунок інвестиційної безпеки в Україні
-
Фактори споживання товарів розкоші
-