Інша інформація:
Наумова Олена Олександрівна

кабінет 505

(+38 044) 455-56-90, вн. 254

(+38) 067-657-18-35

Напрями наукових досліджень

  • маркетинг / поведінка споживачів / HRM

Сфера наукових інтересів

  • маркетинг / управління персоналом

Викладає

  • маркетинг / маркетингова товарна політика / маркетингові дослідження / HRM
 
 

Наумова Олена Олександрівна

  • кандидат економічних наук (2010 р.)

Освіта

  • Університет «КРОК» / правознавство / магістр з права, диплом з відзнакою (2012 р.)
  • Інститут післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка / правознавство / спеціаліст з права (2010 р.)
  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка / теоретична та прикладна економіка / навчання в аспірантурі (2007-2010 р.)
  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка / економічна кібернетика / магістр з економічної кібернетики (2006 р.)

Професійна кар’єра

  • 2019 р. – Сертифікат про наукове міжнародне стажування №10052019/49 в West-Finland College, Huittinen, Finland (120 hours);
  • 2019 р. – Сертифікат про науково-педагогічне міжнародне стажування «Весняна Академічна Школа Буковель - 2019», організоване Україно-Американською асоціацією працівників вищої школи спільно з Тернопільським національним економічним університетом (250 годин).
  • 2019 р. – Сертифікат відповідно до Загальноєвропейської рекомендації з мовної освіти: знання англійської мови на рівні В2
  • 2017 р. – Адвокат-керівник стажування
  • 2015 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки
  • 2012 р. – Індивідуальна адвокатська діяльність
  • 2011 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри менеджменту та маркетингу
  • 2009 р. – ТОВ «Залар», директор

Особисті досягнення

  • Викладання дисципліни «Marketing» на економічному факультеті Університету Фоджа (Італія) за програмою Erasmus + (березень 2019 р.)
 
 

Публікації

  Наумова О.О. Актуальні проблеми збирання та подання до суду електронних доказів / О.О. Наумова // Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С.664-665

  Наумова О.О. Електронні засоби доказуванні: проблеми регулювання/ О. Наумова, С. Чекулаєв // Концептуальні проблеми розвитку сучасної гуманітарної та прикладної науки: матеріали ІІ Всеукраїнського науково- практичного симпозіуму (м. Івано-Франківськ, 20-21 квітня 2018 року). - Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ Університету Короля Данила, 2018. - С. 272-275

  Наумова О.О. Інноваційна товарна політика сервісного підприємства /Аскерова Е.С., Наумова О.О. //Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С. 23 -24

  Наумова О.О. Актуальні проблеми маркетингу у соціальних медіа /Руліковська Н.В., Наумова О.О. //Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С.303-306

  Наумова О.О. Актуальні проблеми позиціонування бренду на споживчому ринку /Шрамко Д.О., Наумова О.О. //Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С. 369

  Наумова О.О. Актуальні проблеми сприйняття споживчої вартості товарів/ В.В.Гриценко, А.А. Паскевич, Д.В. Ришко, О.О. Наумова // Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С. 103-104

  Наумова О.О. Регіональна політика держави та її реалізація в Україні/ Е.В. Голубєва, О.О. Наумова // Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С. 93-97

  Наумова О.О. Сприйняття покупцями стратегії низьких цін /Некрутенко А., Наумова О.О. //Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С.251-252

  Naumova O. Teachers’ qualifications upgrading in the contemporary conditions /O.Naumova, M. Tsyple // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка".-2018.-Вип.49 . - С.189-195

  Наумова О.О. Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу / О. О. Наумова, Є. О. Хрістов // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка" .- 2017. - Вип. 46. - С. 146-153

  Наумова О.О. Ведення адвокатського досьє в Україні / О. О. Наумова // Правничий вісник Університету "КРОК": Збірник наукових праць.- 2017. - Вип. 28. - С. 131-138

  Naumova O. Non-functional benefits from the consumption of luxury goods / O. Naumova ; Науково-практична конференція молодих учених «Українські перспективи у світовому розвитку», 04.11.2016 р.- м. Київ, 04.11.2016

  Наумова О. О. Особливості споживання товарів розкоші / О. О. Наумова ; From the Baltic to the Black Sea Region: the national models of economic system: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 25 марта 2016 р.- Рига (Латвія), 2016. - С.196-197

  Наумова О. О. Порушення професійного права адвоката / О. О. Наумова на адвокатський запит та їх гарантії в Україні ; «Правничий вісник Університету «КРОК». - 2016.- 24. - С.14-22

  Наумова О. О. Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші / О. О. Наумова ; Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016.- 1(32)

  Наумова О. О. Маркетингові принципи споживання товарів розкоші / О. О. Наумова ; Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 29 січня 2016 р.- – Клайпеда (Литва), 29.01.2016

  Наумова О. О. Управління інвестиційною діяльністю підприємства в умовах кризових явищ / О. О. Наумова ; Вісник Київського національного університету імені тараса Шевченка. - 2016.- 181

  Наумова О. О. Поняття та значення інформації у маркетинговій діяльності підприємства / О. О. Наумова, С. В. Горобець // Вчені записки Університету "КРОК". - 2016.- Вип. 44. - C.159-165

  Наумова О. О. Порівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку иа бажання володіти розкішшю / О. О. Наумова // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка".- 2016.- Вип. 43. - С.156-165

  Наумова О. О. Управління грошовими потоками підприємства / О. О. Наумова // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка". - 2015.- Вип. 42. - С. 113-119

  Наумова О. О. Фактори споживання товарів розкоші / О. О. Наумова // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка". - 2015.- Вип. 40. - С. 133-139

  Naumova O. Personnel management innovation strategy in the context of organizational changes / O. Naumova ; Участь молоді в розвитку економіки та суспільства в Україні: тези доповідей ІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф., 17–19 лют. 2011 р.- НУХТ, 2011

  Наумова О.О. Personnel management innovation strategy in the context of organizational changes // Участь молоді в розвитку економіки та суспільства в Україні: тези доповідей ІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф., 17–19 лют. 2011 р. – К.: НУХТ, 2011.

  Наумова О. О. Оцінка тенденцій маркетингової діяльності на вітчизняних фармацевтичних підприємствах / О. О. Наумова ; Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління: зб. наук. пр. - 2010.- Вип. 2 (6)

  Наумова О. О. Тенденції інноваційної маркетингової діяльності на вітчизняних фармацевтичних підприємствах / О. О. Наумова ; Зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Стратегії інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта», 07–10 квіт. 2010 р.- Харків: НТУ «ХПІ», 2010

  Наумова О. О. Інноваційна активність персоналу як чинник конкурентоспроможності підприємства / О. О. Наумова ; Шевченківська весна: Економіка: матеріали наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених.- К.: Сталь, 2009.- Вип. VІІ

  Запит = (1568551725.1234 | 1568551725.1292 | 0.005824089050293 )


Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

Ми в Соціальних Мережах. Слідуйте за нами.
Ви тут: Про КРОК » Співробітники » Наумова Олена Олександрівна