Результати проекту

У Києві під гаслом «Обери своє!» відбувся
Другий профорієнтаційний фестиваль «ПРОФ Fest 2011»

19 листопада на базі Університету «КРОК» проходив профорієнтаційний фестиваль «ПРОФ Fest 2011». Під час заходу старшокласники та їхні батьки мали змогу поспілкуватися з представниками різних фахів, взяти участь у тренінгах з особистісного розвитку, дізнатися історії успіху від професіоналів та отримати безліч приємних сюрпризів.

Фестиваль відбувався у форматі «barcamp»: серед 23 профорієнтаційних майстер-класів та 17 тренінгів з особистісного розвитку, які проходили паралельно, учасники могли обирати найцікавіші для себе. Найбільшою популярністю серед молоді користувалися майстер-класи «Психолог», «Адвокат», «Маркетолог», «Програміст», «Банкір». Серед тренінгів найбільш цікавими учасники визнали «5 принципів у виборі професії свого життя» та «Зоряний шлях. Як побачити шляхи до щасливих зірок свого життя та скласти карту власного зоряного неба».

«ПРОФ Fest 2011» - Результати проекту

Проводили майстер-класи та тренінги представники соціально відповідальних організацій і компаній – Life:), Global Logic, «Каштан 2000», «5 канал», Idea Group, Danone, «Фінекс», «Мрія», «Веолія», «Просто Тренінг» та інших. У межах третьої лінійки гості фестивалю прослухали три історії успішних людей. Найбільш активні учасники заходу отримали в подарунок органічне молоко та чашки з логотипом фестивалю.

«ПРОФ Fest 2011» - Результати проекту

Під час кава-брейків старшокласники та їхні батьки активно брали участь у грі «КРОК до студентського життя» та квесті, створювали власну карту мрій, відгадували професії у грі «Поле ПРОФ Fest», дізнавалися про своє майбутнє від відуна, мали змогу створити дерево професій, продегустувати смачну закваску та підкріпитися бутербродами.

Навіть танцювальний флеш-моб, який завершував фестиваль, мав на меті змотивувавати молодь рухатися до своєї мети. Кожен учасник зміг випустити у небо кульку, написавши на ній свою заповітну мрію.

«ПРОФ Fest 2011» - Результати проекту

Фестиваль об’єднав 404 учасники – 286 старшокласників та їхніх батьків, 40 спікерів, 60 студентів організаційної команди та 18 членів проектної команди.

Результати аналізу анкетування учасників фестивалю дозволили організаторам заходу з’ясувати, що 75% опитаних оцінили корисність проекту на 5 балів, 24% – на 4 бали, 2% – на 3 бали. Крім того, 77% учасників зауважили, що фестиваль був організований «Дуже вдало», 22% – «Вдало».

Організатором фестивалю виступила Проектна група «SPG» Університету «КРОК». Підтримку заходу надали спонсори (група аграрних компаній «ЕтноПродукт», холдинг «Молочний Альянс» та студія аеродизайну «П’ятачок»), 28 партнерів та 4 інформаційні партнери.

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

Ми в Соціальних Мережах. Слідуйте за нами.