Готельно-ресторанна справа в Коледжі — Університет «КРОК»

Готельно-ресторанна справа

Циклова комісія з готельно-ресторанної справи

 

ЧОМУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА В КОЛЕДЖІ?

  • Спеціальна освіта та професійна підготовка вирішувати професійні завдання у сервісній, виробничій, технологічній діяльності суб’єктів готельної та ресторанної справи.
  • Формування власної траєкторії навчання та фокусування на реалізації освітніх траєкторій з прикладним ухилом.
  • Навчання, що поєднує теорію з практикою для реальних викликів сфери гостинності, формування soft skills завдяки організації професійно-орієнтованих заходів із залученням стейкголдерів.
  • Розвиток ініціативності та вміння приймати відповідальні рішення у сфері готельної індустрії та ресторанної справи.
  • Навчання, адаптоване до особистих цілей та кар’єрного зростання.

КАР'ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ

Випускники освітньої програми можуть працювати у сфері обслуговування та займати посади:

  • Фахівець з готельного обслуговування;

    Організовує процеси обслуговування гостей у готелях, координує роботу персоналу та контролює якість наданих послуг.

  • Адміністратор;

    Керує операційною діяльністю готелю або ресторану, зустрічає гостей, вирішує організаційні питання та контролює персонал.

  • Ресепшионіст;

    Здійснює реєстрацію та поселення гостей, відповідає за бронювання, надає загальну інформацію та послуги першого контакту.

  • Портьє;

    Забезпечує прийом, реєстрацію, розміщення гостей та організацію їхнього комфортного перебування у готелі.

  • Консьєрж готельного комплексу;

    Допомагає гостям з додатковими послугами — бронюванням, трансфером, інформацією про місто, екскурсіями тощо.

  • Адміністратор залу;

    Контролює роботу персоналу ресторанного залу, організовує обслуговування гостей і стежить за дотриманням стандартів сервісу.

  • Метрдотель;

    Керує роботою офіціантів, складає графіки, розподіляє столи, забезпечує високий рівень обслуговування в ресторані.

  • Офіціант;

    Обслуговує гостей ресторану, приймає замовлення, подає страви та напої, забезпечує приємне перебування клієнтів.

  • Сомельє;

    Консультує гостей щодо вибору вин та інших напоїв, відповідає за винну карту та культуру подачі напоїв у ресторані.

  • Член бригади ресторану;

    Працює в команді, яка забезпечує повний цикл обслуговування гостей: сервірування, подача страв, прибирання столів тощо.

  • Стюард;

    Забезпечує чистоту та порядок на кухні, миє посуд, підтримує санітарні умови та допомагає кухонному персоналу.

  • Бармен;

    Готує та подає алкогольні й безалкогольні напої, консультує клієнтів, дбає про атмосферу за барною стійкою.

  • Майстер ресторанного господарства;

    Організовує виробничі процеси в ресторані, контролює якість обслуговування та ефективність роботи персоналу.

 
 

ПРО ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА»

Програма «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» спрямована на підготовку фахових молодших бакалаврів, які здатні виконувати професійні завдання завдяки формування загальних і фахових компетентностей достатніх для успішного розв’язання спеціалізованих складних задач і практичних проблем у сфері готельного, ресторанного бізнесу та кейтерингу.

Дана програма орієнтує здобувачів на ефективний розвиток готельно-ресторанної справи, як складову сфери обслуговування, як сферу професійної діяльності, яка передбачає формування, просування, реалізацію та організацію споживання готельних та ресторанних послуг, готельне та ресторанне обслуговування, що відповідає сучасному тренду самозайнятості.

Теоретичний зміст предметної області програми: Готельна справа, ресторанна справа, технології продукції ресторанного господарства, інформаційні системі та технологій у сфері готельного, ресторанного бізнесу та кейтерингу, економіка готелів і ресторанів, менеджмент, маркетинг, принципи проектування підприємств (закладів) готельного та ресторанного господарства, правове регулювання та забезпечення безпеки споживачів готельних та ресторанних послуг, устаткування підприємств готельного та ресторанного господарства.

Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» орієнтована на багатопрофільну підготовку конкурентоздатних фахівців, тому в освітньому процесі активно використовуються інноваційні та практикоорієнтовані методи викладання, що відповідають вимогам сучасного освітнього середовища та ринку праці. Значну увагу приділено практичним кейсам із. залученням практичних працівників готельного та ресторанного бізнесу до навчального процесу та набуттю практичних навичок застосування інформаційних технологій на базі віртуального підприємства готельного та ресторанного господарства.

До викладання на програмі залучаються працівники, підприємці, які проводять майстер-класи, тренінги, гостьові лекції. Це забезпечує широке бачення сфери гостинності та здатність адаптуватися до змін, які відбуваються у конкурентному середовищі.

Здобувачі переймають практичний досвід роботи через щорічне проходження практичної підготовки на профільних підприємствах, інтерактивні виїзні практичні заняття. Це дозволяє здобувачам отримувати актуальні знання, які безпосередньо відповідають запитам сучасного ринку праці.

Здобувачі освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» мають можливість долучатися до участі у міжнародному проєкті «Асоційовані школи ЮНЕСКО», членом якого є Коледж, виступати на конференціях, реалізовувати власні бізнес-проєкти.

 
 

ЗАПРОШЕНІ ЛЕКТОРИ

 

ПРАКТИКА

БАЗИ ПРАКТИК

  • ТОВ «ДЕНЕРІ» кафе «Рукола»;
  • ТОВ «БУРСА ГОТЕЛЬ КИЇВ»;
  • ТОВ «ОПТІМА ХОТЕЛ МЕНЕДЖМЕНТ»;
  • ФОП «СИДОРЧУК А.В.»;
  • ТОВ «ОПЕРКОМ»;
  • ТОВ “АТРІМС”;
  • Готельний комплекс “КИЇВ”;
  • ТОВ “УKPXOTEJIIHBECT KOMПAHІ”

Договори про співпрацю

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 

 

 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
Bluesky
 
Threads
 

 

 
 
Ви тут: Вища освіта » Навчальні програми » Коледж економіки, права та інформаційних технологій » Освітня програма «Готельно-ресторанна справа» | коледж