Минько Тетяна

Минько Тетяна

Засновник та керівник проекту «Business Innovations», що впроваджує інновації в маркетингу та управлінні людьми.

Лектор у бізнес-школі «Be First Marketing School»

Стисла професійна біографія

  • У маркетингу – понад 14 років (здебільшого в міжнародних компаніях), 6 років – на керівних посадах.
  • Почала кар’єру в 1999 р. на позиції керівника проектів для «Coca-Cola», «Procter & Gamble» та «Danone» у міжнародній компанії «GfK» – одній із найбільших у світі дослідницьких груп, що проводить маркетингові дослідження майже у всіх секторах економіки.
  • Працювала в таких компаніях, як «Samsung» (на позиції маркетинг-менеджера), «British American Tobacco» (керувала марками «Vogue», «Lucky Strike», «Dunhill», «Pall Mall» та ін.), «Клуб Сиру» (керівник відділу маркетингу), холдинг «Приват Груп» (директор із маркетингу в ТД «Щедро») тощо.
  • Із 2006 року надає аутсорсингові та консалтингові послуги у сфері маркетингу та розвитку персоналу; на даний момент керує проектом «Business Innovations».
  • Має диплом магістра з відзнакою Київського національного університету ім. Тараса Шевченка (факультет соціології та психології); міжнародну освіту у сфері маркетингу, фінансів та менеджменту.

Хто такий маркетолог?

Маркетолог – це професія, що спрямована на дослідження та задоволення потреб споживачів, з одного боку, та на розвиток і збільшення прибутків своєї компанії, з іншого боку.

Назвіть плюси та мінуси цієї професії

Плюси професії: творча, динамічна, різноманітна, дозволяє багато спілкуватися та подорожувати, користується попитом у сучасному світі та гарно оплачувана.

Мінуси професії: багато стресів / «нервів»; велика вірогідність порушення балансу між роботою та особистим життям на шкоду останньому; ризик мимовільної моральної деградації в компаніях, налаштованих маніпулювати людьми заради своїх комерційних інтересів.

У яких установах може працювати маркетолог?

Маркетологи потрібні:

  • компаніям, що виробляють або продають будь-які споживчі товари (від серветок та їжі до автомобілів та будинків);
  • у сфері послуг (комерційна освіта, харчування: ресторани, кафе; засоби масової інформації: ТВ-канали, журнали; послуги доставки тощо);
  • у торговельних мережах (супермаркети, мережі техніки й електроніки та ін.);
  • у сфері інформаційних технологій та телекомунікаціях (оператори мобільного зв’язку, провайдери Інтернету);
  • у комерційних банках;
  • у промислових компаніях сектора B2B (нафта та газ, метал, агрокомпанії та інші);
  • у фармацевтиці.

Якими особистими якостями, на Вашу думку, повинен володіти маркетолог?

Лідерство, організаційні якості, творче мислення, вміння утримувати в голові «велику картину»; спрямованість на результат, а не на процес; ініціативність, наполегливість, стресостійкість, бажання постійно розвиватися.

Скажіть, на яку заробітну плату слід розраховувати людині, яка обрала для себе професію маркетолога?

Згідно зі статистикою, заробітна плата в маркетингу в 2012 році виглядала так:

  • початковий рівень – асистент відділу маркетингу – 400–500 $
  • середній рівень – маркетинг-менеджер, менеджер марок – 1000–2000 $
  • вищий рівень – 7000–12500 $ (без урахування бонусів)

(статистика сайта з працевлаштування jobs.ua, дані «Forbes Украина»).

Опишіть трьома реченнями Ваш робочий день

Робочий день керівника складається з таких «інгредієнтів»:

  • аналіз та вирішення стратегічних питань;
  • пошук шляхів покращення результатів роботи, покращення процесів та стандартів виконання;
  • постановка задач, їх корекція та контроль виконання;
  • заохочення та розвиток команди.

Іншими словами, багато розумової праці та спілкування.

Я також люблю додавати рух – подорожі та виїзди «в поля», наприклад до партнерів, на заводи, у точки продажу тощо.

Чи можете Ви розвінчати декілька найпоширеніших міфів про дану професію?

Головний міф, який я розвінчала сама для себе: «Гарну роботу не можна знайти самостійно, без знайомств, сторонньої допомоги або грошей». Це неправда.

Правда в тому, що потрібно зрозуміти, що тобі подобається і чого ти бажаєш насправді, а потім думати, як можна отримати бажане та відкриватися можливостям, що посилає життя.

«Ищите – и найдете, стучите – и отворят» – оце правда. І вона стосується не лише професії…

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

Ми в Соціальних Мережах. Слідуйте за нами.
Ви тут: Проектна діяльність » Проектна група SPG » Проекти » «ПРОФ Fest V» » Маркетолог - Минько Тетяна