Навчальні підрозділи — Університет «КРОК»

FAQ

Програми студентського обміну

1. Що таке програми студентського обміну?

Програми студентського обміну між різними країнами як різновид міжнародної співпраці з'явилися наприкінці 1940-х рр. Їхня мета полягала в наданні молоді з різних країн можливості ближче пізнати один одного, а також познайомитися з культурою інших народів. Для того щоб ці програми були більш доступними, студентам надавалася можливість працювати в країні перебування, тим самим окупати часткову або повну вартість участі в програмі, а після її закінчення мандрувати.

2. Хто може брати участь у цих програмах?

В описі кожної програми подаються умови участі в ній. Найчастіше брати участь у будь-якій програмі можна починаючи з 18 років. У деяких програмах (наприклад Work & Travel USA, Work South Africa) можуть брати участь лише студенти.

3. Наскільки високі вимоги до знання іноземних мов?

Це залежить від програми, до якої ви хочете потрапити. Обравши програму, ви проходите співбесіду з представниками Центру міжнародних обмінів (ЦМО). Найвищі вимоги висуваються, як правило, для програм, що передбачають роботу з дітьми (вожатими в літньому таборі та в сім'ї), а також для програм стажувань (Internship Programs). Для участі в цих програмах ви повинні добре розуміти та розмовляти англійською мовою.

ПАМ'ЯТАЙТЕ! Чим краще ви володієте англійською, тим повніше зможете використати можливості, що пропонує будь-яка програма. Наприклад, більше заробляти та більше подорожувати. Отже, ніколи не зупиняйтеся на досягнутому, а продовжуйте удосконалювати знання й навички.

4. Навіщо потрібен перший внесок?

Перший внесок входить до вартості участі в програмі і становить, як правило, близько 25% усієї суми. Він сплачується після співбесіди з представниками ЦМО. Робота з анкетами потенційного учасника починається лише після сплати першого внеску.

5. У яких випадках перший внесок повертається?

Перший внесок повертається лише за умови:

  • непроходження співбесіди з представниками партнерської організації ЦМО (за програмами Work & Travel USA, Camp USA)
  • відмови в отриманні візи;
  • хвороби, яка унеможливлює участь у програмі, якщо довідка від лікаря пред'явлена ЦМО за 2 місяці до початку програми, для американських програм – до 1 квітня того року, коли ви берете участь у програмі.

У інших випадках (зміна планів, іспити у вузах і т. ін.) перший внесок не повертається. Умови повернення першого внеску та інших платежів описуються в договорі про участь у програмі, який підписує кожен учасник.

6. Чи допомагає українська організація студентам у країні перебування?

Ці функції виконують партнерські організації в тій країні, до якої ви їдете. Ви отримуєте номери телефонів, за якими завжди можете отримати оперативну допомогу чи пораду.

7. Чи окупається вартість участі в програмах?

Так. Усі програми надають можливість окупити вартість участі в них – повністю або частково.

8. Чи можливо поїхати разом зі своїм другом (подругою) до того самого роботодавця?

Залежить від програми. Як правило, це можливо лише в рамках тих програм, де ви самостійно займаєтеся пошуком місця роботи.

9. Чому американські та англійські роботодавці беруть на роботу наших (українських) студентів?

На рівні урядів програми студентських обмінів були створені з метою надання можливість іноземним студентам ознайомитися з життям та культурою інших країн. Щодо конкретних роботодавців, то вони залюбки приймають на літню сезонну роботу студентів-іноземців, оскільки:

  • студенти мають гарну репутацію надійних, сумлінних працівників та таких, які швидко вчаться;
  • канікули в студентів припадають на період розпалу туристичного сезону;
  • іноземні студенти привозять із собою частину культури своєї країни, що може сприяти збільшенню кількості клієнтів того чи іншого роботодавця.

10. Чи легально працюють учасники програми у США (Великій Британії, Ірландії, Норвегії тощо)?

Так, усім учасникам надаються необхідні документи. які підтверджують їхній статус (наприклад, у США віза J-1, у Великій Британії та Ірландії – дозвіл на роботу) та надають повне право працювати легально.

11. На який максимальний/мінімальний строк можна поїхати?

Як правило, мінімальна тривалість програми – 2 місяці, максимальна – 18. Але краще уважно переглянути умови програми.

12. Чи забезпечується для учасників програми медичне страхування?

На деяких програмах забезпечуються, на інших доведеться потурбуватися про це самостійно. Ми знову ж таки радимо уважно подивитись умови обраної програми.

13. Хто займається оформленням віз?

Для учасників американських програм представники ЦМО. Учасники програм в інших країнах отримують відповідні документи для отримання віз.

TOEFL - Test of English as a Foreign Language

1. Для чого потрібен тест TOEFL?

Результати TOEFL є обов'язковими для вступу більш ніж до 2400 коледжів та університетів США, Канади й інших англомовних країн.

2. З яких секцій складається тест?

Секція Listening оцінює здатність сприймати на слух англійську, якою розмовляють у Північній Америці. Прослуховування діалогів і монологів відбувається за допомогою навушників. У міру прослухування на екрані з'являється інформація з теми або картинки, що стосується того, про що йдеться.

Секція Reading оцінює здатність читати і розуміти короткі фрагменти тексту, за темами і стилями близьких до тих, з якими працюють студенти північноамериканських університетів і коледжів. Пропоновані уривки, як правило, різного ступеня складності. Після того, як іспитований ознайомився з текстом і вже готовий відповідати на запитання, на екрані з'являється і сам уривок, і запитання, на які треба дати відповіді.

Секція Writing вимагає написання твору на задану тему (есе). Перевіряється як здатність писати англійською мовою, так і здатність генерувати й організувати свої ідеї, підкріплюючи їх прикладами. В інформаційному бюлетені перераховано понад 100 тем есе, з якими можна ознайомитися заздалегідь.

3. За якою шкалою оцінюється тест TOEFL?

Зовсім недавно затверджено нову шкалу оцінок, розроблену спеціально для комп'ютерного варіанту TOEFL. Максимальна оцінка - 300 балів. Кожна із трьох частин оцінюється від 1 до 30: Listening (0-30), Reading (0-30), Writing (0-30). Таким чином, можна одержати чотири оцінки: 3 - за кожну із секцій і загальний результат, що вираховується шляхом підсумування балів, набраних за кожну частину, множення отриманого числа на 10 і поділу на 3. Тридцятихвилинне есе оцінюється від 0 до 6 балів, потім отриманий результат додається до результату Writing.

4. Коли стають відомі результат тестування?

Неофіційні результати комп'ютеризованого варіанту TOEFL - так само, як і результати за секціями Listening і Reading - можна отримати відразу ж у центрі тестування. Результати, що стосуються секції Writing, стають відомі трохи пізніше, після оцінки твору. Офіційні результати тесту, включаючи результати за секціями Writing, загальний бал і оцінки есе, повідомляються електронною поштою приблизно через 3-4 тижні після тестування (якщо есе було написано на комп'ютері) чи через 4-5 тижнів (якщо есе було написане від руки). Сума, сплачена за іспит, передбачає відправлення результатів тесту в обраній іспитованим зі зазначених у TOEFL Score Report Request Forum чотири університети.

5. Як аналізувати результат тесту?

Після тестування можна переглянути або аналізувати його результат. Причому, якщо анулюється результат, то не можна його переглянути, і навпаки - якщо переглядається, то не можна його анулювати.

6. Скільки коштує складання TOEFL?

Складання іспиту TOEFL коштує $130. Можливі види платежу: кредитні картки (Visa, Master Card чи American Express), чек, грошовий поштовий переказ, переказ коштів на банківський рахунок.

7. Як бути, якщо немає досвіду роботи на комп'ютері?

Для складання іспиту мати спеціальні знання необов'язково. Можна складати тест, якщо навіть доти ви не мали жодного досвіду роботи на комп'ютері. Усі необхідні навички для складання тесту можна отримати, виконавши спеціальні вставні секції перед тестуванням.

8. Як часто можна складати TOEFL?

Складати TOEFL можна необмежену кількість разів, але не частіше одного разу на місяць.

9. Як довго дійсні результати TOEFL?

Результати TOEFL дійсні протягом двох років.

10. Де можна отримати додаткову інформацію про TOEFL?

Найповнішу інформацію про тест можна отримати на офіційному сайті TOEFL: www.toefl.org

GMAT - Graduate Management Admission Test

1. Що таке GMAT?

GMAT є загальноосвітнім тестом, що виявляє математичні, вербальні й аналітичні здібності кандидатів для навчання у бізнес-школах. Тест проводиться англійською мовою і, відповідно, вимагає високого рівня її знання.

2. Для чого потрібен тест GMAT?

GMAT створено з метою допомогти бізнес-школам оцінювати рівень знань і підготовки абітурієнтів. Більше того, проводяться спеціальні наукові дослідження, що дозволяють пов'язувати результат тесту із прогнозованою академічною успішністю майбутнього студента на першому році навчання. Понад 850 бізнес-шкіл вимагають від своїх абітурієнтів обов'язкового проходження даного тесту.

3. Як часто можна складати GMAT?

GMAT можна складати не більше 5 разів протягом 12 місяців і не частіше, аніж раз на місяць. Плата за складання іспиту передбачає відправлення його результатів у будь-які 5 бізнес-шкіл, які назве іспитований. Спрямування результатів до більшої кількості шкіл вимагатиме додаткової оплати. Назви 5 бізнес-шкіл подаються під час складання іспиту. Якщо результат першого складання не задовольняє іспитованого, який збирається його поліпшити шляхом перескладання, варто пам'ятати, що школи одержують результати трьох останніх тестів. Різні школи дотримуються різної політики у виборі результатів для розгляду: одні розглядають останні результати, інші - кращі результати (таких більшість), треті - середній бал.

4. Яка мета створення тесту GMAT?

GMAT призначено для того, щоб приймальна комісія, консультанти і самі абітурієнти змогли оцінити знання, необхідні для вивчення менеджменту і ведення бізнесу на складнішому рівні. Варто врахувати, що крім результату GMAT, приймальна комісія враховує також середній бал GPA, досвід роботи, рекомендаційні листи й есе абітурієнта.

5. Коли можна довідатися про результати тесту?

Відразу ж після складання тесту можна довідатися, скільки балів ви одержали за кількісну і вербальну секції, а також загальний бал. Однак необхідно мати на увазі: довідавшись результати, анулювати їх ви вже не можете. Після того, як буде перевірено секцію AWA, ETS (Educational Testing Service), що контролює проведення міжнародних іспитів TOEFL і GMAT, надішле результат, тобто всі чотири шкали оцінок і їхнє процентне вираження. Це відбудеться через два тижні після складання тесту. Одночасно ETS безкоштовно надсилає результати тесту до п'яти обраних шкіл.

6. Як зареєструватися для складання тесту GMAT?

Щоб зареєструватися для складання GMAT, необхідно:

  1. Скористатися сайтом і зареєструватися
  2. Зателефонувати до одного з центрів, що проводить реєстрацію (список центрів можна знайти на сайті)
  3. Зателефонувати до центрального офісу за телефоном 1-800-462-8669.
  4. Надіслати запит поштою (заповнити і відіслати форму Authorization Voucher Request Form, через чотири тижні надійде Authorization Voucher, який дає право реєстрації).

7. Скільки коштує складання іспиту GMAT?

Складання іспиту GMAT коштує $225. Можливі види платежу: кредитні картки (Visa, Master Card чи American Express), чек, грошовий переказ тощо. Результати GMAT дійсні протягом п'яти років.

8. Де можна отримати більш детальну інформацію про іспит GMAT?

Найповнішу інформацію про тест можна одержати на офіційному сайті GMAT www.gmat.org

9. З яких частин складається GMAT?

Структура тесту GMAT CAT (Computer Adaptive Test)

Всього 41 питання (30 із них оцінюються, 11 є експериментальними і не оцінюються)

  • Вступна частина (перевірка комп'ютерної грамотності)
  • Analitical Writing Assessment
  • Analysis of an Issue
  • Analysis of an Argument
  • Quantative Section
  • Problem Solving
  • Data Sufficiency
  • Verbal Section
  • Critical Reasoning
  • Sentence Correction
  • Reading Comprehension

Study Tour to Poland

1. Можно ли присылать заявки e-mailem?

Нет, заявки и документы можно присылать исключительно обыкновенной почтой.

2. Каковы предполагаемые сроки приезда?

Срок визита зависит от организации, принимающей студента. Есть шесть организаций. Они будут принимать студентов в группах по 10 человек. Стажировки начнутся 29 сентября и закончатся 3 декабря 2004 года.

3. Где можно найти формуляры анкет?

Проще не бывает - на главной страничке www.studytours.pl в разделе Файлы. Те, кто в этом заинтересован, могут так же получить их в департаменте международных проектов и программ (каб. 418)

4. Что значит инструкция для рекомендательного письма?

Инструкция предназначена для рекомендующего. В ней указаны требования, какие предъявляются к рекомендации: какова функция рекомендателя, кем он является для кандидата, как долго он знаком с кандидатом. Затем следует описание рекомендателем умений и опыт кандидата, причины, по котором рекомендующий предлагает кандидата для участия в программе Study Tours to Poland.

5. Как нужно описать в анкете-заявке свой опыт в общественной деятельности - достаточно ли написать названия организаций и описать свою работу?

Во всех пунктах анкеты стоит написать о себе побольше - чтобы дать Рекрутационной Комиссии как можно больше возможностей оценить кандидата с разных сторон. Поэтому пишите в какой организации и как долго вы работаете, какими достижениями или опытом можете похвалиться и т.п. Напишите также как можно шире в пункте 8 анкеты, почему вы хотите приехать на стажировку в Польшу. Иными словами - покажите себя!

6. Кто должен предоставить рекомендательное письмо?

Письмо нужно для того, чтобы удостоверить Твою кандидатуру для участия в программе, подтвердить, что ты являешься кандидатом, заслуживающим внимания. Письмо может выставить твой университетский преподаватель, учитель, лидер твоей организации, председатель студенческого самоуправления, депутат местного или городского совета и т.п. Письмо не может быть написано членами семьи.

7. От кого зависит кто, когда и куда поедет?

Это зависит от решений Комиссии, которая не только решает о том примет ли кандидат участие в программе, но и направит его в одну из принимающих организаций, то есть в Варшаву, Краков, Гданьск, Ольштын или Вроцлав.

8. Ксерокопию какого паспорта нужно приложить к заявке? Какие страницы должны быть ксерокопированы?

К заявке прилагается ксерокопия заграничного паспорта - необходима страница с фотографией и датой рождения.

9. Должны ли ксерокопии паспорта быть официально подтверждены печатью нотариуса или другого органа?

Нет, на ксерокопиях не нужны печати и подтверждения. Необходимо, однако, постараться чтобы каким-то образом была подтверждена подлинность рекомендательного письма: напр. подпись, фирменная бумага организации, печать и т.п.

10. На каком языке нужно заполнять заявку?

Заявку нужно заполнять на своем языке: на русском, белорусском или украинском. Нет нужды заполнять его по-польски или по-английски - владение этими языками не является условием участия в программе.

11. Что конкретно будет происходить во время нашего пребывания в Польше?

Студентов будут принимать 6 больших польских неправительственных организаций, избранных в конкурсе среди 30, которые предложили организацию стажировок. В программе стажировок - подготовленных каждой из этих организаций индивидуально - будут, в частности:

  • Лекции ректоров польских университетов или известны профессоров (напр. председателя Национального Банка Польши, Лешека Бальцеровича, автора программы польской экономической реформы);
  • Встречи с интересными людьми, которые значительно влияют на общественную жизнь в Польше. Это, например, Роза Тун - председатель самой большой проевропейской организации, Ольга Токурчук - известная польская писательница, а также министры и госслужащие наивысшего уровня, журналисты и публицисты крупнейших газет и журналов.
  • Семинары, дебаты и дискуссии - целью которых является взаимное знакомство, возможности обмены взглядов и мнений на общественные вопросы, сотрудничество Польши с ее соседями, возможности сотрудничества над границами.
  • Визиты в Польском парламенте, министерствах и учреждениях, а также в местном самоуправлении: с президентами городов, парламентариями и депутатами городского совета Варшавы, Кракова, Гданьска и Ольштына.
  • Встречи в университетской среде: студенческими самоуправлениями, студенческими товариществами и братствами.

12. Предусмотрены ли во время стажировок занятия в университетах?

Целью стажировок является знакомство с польской университетской, научной средой и неправительственными организациями. Программы принимающих организаций предусматривают лекции интересных людей о Польше, ее соседях, Европейском Союзе и т.п. Однако, не является нашей целью организация регулярных занятий и лекций в ВУЗах.

13. Можно ли в рамках программы выбрать специализацию стажировки (напр. юридическую, медицинскую и т.п.)?

В рамках программы Study Tours to Poland нет специализации, потому что стажировки не имеют научного характера. Они прежде всего служат знакомству с Польшей в сфере неправительственных организаций и академической жизни. Они рассчитаны на то, чтобы помочь Вам узнать чем живут молодые люди, активные поляки, около каких проблем организуются и что могут предложить другим.

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok