Навчальні підрозділи — Університет «КРОК»

Спікери та тренери «ПРОФ Fest V»

Сбродова Марина

ЗНАЙДИ СВІЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ШЛЯХ
7 ПРИНЦИПІВ ЕФЕКТИВНОГО ЛІДЕРА

Сбродова Марина

Директор із персоналу АН «Кияни»

Стисла професійна біографія

Із 2010 року – директор із персоналу АН «Кияни», лауреат Професiйного визнання – 2011 «Кращий HR-менеджер».
Із 2008 року і до цього часу – незалежний організаційний консультант.
Із 2005 року – координатор освітньо-розвивального проекту для підлітків «Вiльна територiя».
2003–2008 рр. – один із провідних тренерів проекту
«Школа ділової ефективності і навичок економічної грамоти».
2002–2011 рр. – віце-президент міжнародного холдингу «Network news».
1999–2002 рр. – директор із персоналу компанії «ЕВІС» (м. Єкатеринбург, Росія).

Короткий опис майстер-класу:

  • Підліток небагато знає про свої здібності й обмеження, про те, наскільки він буде успішним в майбутньому.
  • Професійна діяльність – одна зі складових стилю життя будь-якої людини і займає приблизно третину життя!

Основні питання майстер-класу:

  • Як підліток обирає професію?
    Недолік життєвого досвіду – основна перешкода для усвідомленого та зваженого вибору.
  • Конструювання та формулювання цілей через ланцюжок «ХОЧУ – МОЖУ – ТРЕБА».
Січкар Маргарита

ІСТОРІЯ УСПІХУ

Січкар Маргарита

Український ресторатор, публічна особистість та бізнес-тренер

Стисла професійна біографія

Я щаслива жінка і щаслива мама.

У мене яскравий і насичений спосіб життя, і при цьому я встигаю вести всі свої проекти не на шкоду своїй родині і для власного задоволення.

Я є:

  • Бізнес-тренером, автором майстер-класів і навчальних програм («Універсальний солдат: ідеальний помічник VIP-персони», «Життя зі смаком», «Прийшов, Побачив, Переконав. Успішна реалізація соціальних проектів», «Моя бізнес-модель», «Робота моєї мрії. Як її створити, відкривши себе»)
  • Автором книг («Щоденник ресторатора», «Життя без паніки. 25 способів жити з користю для себе», «Щоденник успішної жінки»)
  • Автором ідеї реаліті-шоу «Історія одного ресторану», «Комунальна квартира»
  • Публічною відомою особою, лідером думок, блогером (17 тисяч підписників на Facebook)
  • Соціальним іміджмейкером (реалізовані проекти та ініціативи: реконструкція фонтану у сквері біля «Золотих воріт», установка пам'ятника коту Пантюші, благодійні аукціони «Парад ляльок», «Pig-парад», «Hourse-Parade», «Baby Hourse-Parade»)
  • Благодійником – шлях від допомоги та підтримки окремих осіб і організацій до масштабних проектів; лауреатом всеукраїнського національного конкурсу «Благодійник року», володаркою премії «Жінка ІІІ тисячоліття», головою журі Національного конкурсу «Благодійна Україна», автором соціального проекту «Перший екореабілітаційний центр іпотерапії «Камелія»
  • Ведучою в проектах «Шустер LIVE», ICTV, «Історія одного ресторану: Комунальна квартира», УТ-1, City, «Кухня на шпильках», Максі-ТВ, «Сім'я», 1+1

Я прокидаюся щасливою вранці, бо попереду мене чекає яскравий і насичений день, у якому є мої улюблені люди і мої улюблені проекти.

І я вірю, якщо в мене вийшло все це поєднати і змінити своє життя, то у Вас теж вийде.

Я вірю, щоб зробити щасливим когось, слід почати з себе.

Ти не можеш зробити когось щасливим, якщо сам нещасний.

Почніть із себе!

Інна Князєва

Інна Князєва

Менеджер із навчання та розвитку персоналу готелю

«Hilton Kyiv»

Стисла професійна біографія

Почала кар‘єру в готельному бізнесі у 2010 році в одному з п’ятизіркових готелів Києва класу люкс, де мала нагоду працювати одразу з декількома департаментами, а згодом стала помічником генерального менеджера та директора з бізнес-розвитку. У 2012 році отримала запрошення від іншого київського готелю на посаду менеджера з навчання та розвитку персоналу, а вже у 2013 році обійняла ту ж посаду в готелі «Hilton Kyiv» і була одним із менеджерів, які відкривали цей готель.

 

Хто такий менеджер із готельно-ресторанного бізнесу?

Це людина, яка розуміє, що лідер і менеджер – два різні поняття. Беззаперечно, важливо здобути знання щодо процесів менеджменту, але ще важливіше бути лідером за природою.

Назвіть плюси та мінуси професії менеджера з готельно-ресторанного бізнесу

Плюси:

Великою перевагою професії є можливість розвивати готельний бізнес у зв’язку з тим, що він є достатньо молодим для України. Робота в готелі – це можливість постійно обмінюватися досвідом із закордонними колегами, подорожувати, виховувати в собі високі стандарти поведінки та професіоналізму.

Можливим мінусом для когось може видатися понаднормовість робочого дня, але якщо це не приносить задоволення – професія обрана не вірно.

У яких установах може працювати менеджер із готельно-ресторанного бізнесу?

Готелі міжнародного класу в Україні та за кордоном; у локальних та зарубіжних ресторанних брендах; у компаніях з організації подій; компаніях, що надають консультаційні послуги; девелоперських компаніях.

Якими особистими якостями, на Вашу думку, повинен володіти менеджер із готельно-ресторанного бізнесу?

Цілеспрямованість, відкритість, вміння адаптовуватися, ерудованість, наполегливість, рішучість, ініціативність, витримка, уважність до деталей.

Скажіть, на яку заробітну плату слід розраховувати людині, яка обрала для себе професію менеджера з готельно-ресторанного бізнесу?

Усе залежить від обраної сфери та рівня компанії.

Опишіть трьома реченнями Ваш робочий день

Зустрічі, планування, контроль.

Чи можете Ви розвінчати декілька найпоширеніших міфів про дану професію?

Для отримання роботи в готелі не обов’язково мати досвід, головне – бажання, старанність та вогник в очах.

Королик Ольга

Королик Ольга

директор психологічного центру «ALTERA»

Стисла професійна біографія

У 2006 році закінчила Київський національний університет ім Т. Шевченка факультет психології. На 4-му курсі почала вивчати гештальт-терапію. У 2009 році закінчила своє навчання і стала практикувати за даним методом. У 2008 році я реалізувала свою мрію і відкрила психологічний центр «ALTERA», що працює вже 5 років. За цей час моя команда допомогла більш ніж 1500 людям.


Хто такий психолог?

Психолог – це фахівець, який здобув вищу освіту в галузі психології.

Назвіть плюси та мінуси цієї професії

Для успішної роботи психолога необхідна особиста психотерапія, яка повинна тривати мінімум 50 годин (у різних методах різна кількість годин), що, крім часу, потребує ще й досить багато грошей. Але результат не змусить себе чекати – Ваше життя стане більш усвідомленим.

Вартість повноцінної освіти обійдеться в солідну суму.

Із плюсів: робота за вільним графіком, можливо цей графік адаптувати під себе. Постійний розвиток, без якого не можна працювати.

У яких установах може працювати психолог?

У соціальних службах, в школах, у психологічних центрах. Можна мати приватну незалежну практику.

Якими особистими якостями, на Вашу думку, повинен володіти психолог?

Хороші комунікативні навички, емпатія, стресостійкість.

Скажіть, на яку заробітну плату слід розраховувати людині, яка обрала для себе професію психолога?

Від 100 $ і до нескінченності.

Опишіть трьома реченнями Ваш робочий день.

Мої робочі дні завжди різні. Я працюю з клієнтами, вирішую організаційні питання в офісі, придумую нові цікаві проекти.

Чи можете Ви розвінчати декілька найпоширеніших міфів про дану професію?

«Психолог бачить тебе наскрізь»: психолог – НЕ медіум, не ворожка і не екстрасенс. Він не бачить тебе наскрізь, він за допомогою певних методик та інтерв'ю діагностує тебе, робить припущення (гіпотезу) і далі працює із запитом, що може змінюватися в процесі роботи.

Минько Тетяна

Минько Тетяна

Засновник та керівник проекту «Business Innovations», що впроваджує інновації в маркетингу та управлінні людьми.

Лектор у бізнес-школі «Be First Marketing School»

Стисла професійна біографія

  • У маркетингу – понад 14 років (здебільшого в міжнародних компаніях), 6 років – на керівних посадах.
  • Почала кар’єру в 1999 р. на позиції керівника проектів для «Coca-Cola», «Procter & Gamble» та «Danone» у міжнародній компанії «GfK» – одній із найбільших у світі дослідницьких груп, що проводить маркетингові дослідження майже у всіх секторах економіки.
  • Працювала в таких компаніях, як «Samsung» (на позиції маркетинг-менеджера), «British American Tobacco» (керувала марками «Vogue», «Lucky Strike», «Dunhill», «Pall Mall» та ін.), «Клуб Сиру» (керівник відділу маркетингу), холдинг «Приват Груп» (директор із маркетингу в ТД «Щедро») тощо.
  • Із 2006 року надає аутсорсингові та консалтингові послуги у сфері маркетингу та розвитку персоналу; на даний момент керує проектом «Business Innovations».
  • Має диплом магістра з відзнакою Київського національного університету ім. Тараса Шевченка (факультет соціології та психології); міжнародну освіту у сфері маркетингу, фінансів та менеджменту.

Хто такий маркетолог?

Маркетолог – це професія, що спрямована на дослідження та задоволення потреб споживачів, з одного боку, та на розвиток і збільшення прибутків своєї компанії, з іншого боку.

Назвіть плюси та мінуси цієї професії

Плюси професії: творча, динамічна, різноманітна, дозволяє багато спілкуватися та подорожувати, користується попитом у сучасному світі та гарно оплачувана.

Мінуси професії: багато стресів / «нервів»; велика вірогідність порушення балансу між роботою та особистим життям на шкоду останньому; ризик мимовільної моральної деградації в компаніях, налаштованих маніпулювати людьми заради своїх комерційних інтересів.

У яких установах може працювати маркетолог?

Маркетологи потрібні:

  • компаніям, що виробляють або продають будь-які споживчі товари (від серветок та їжі до автомобілів та будинків);
  • у сфері послуг (комерційна освіта, харчування: ресторани, кафе; засоби масової інформації: ТВ-канали, журнали; послуги доставки тощо);
  • у торговельних мережах (супермаркети, мережі техніки й електроніки та ін.);
  • у сфері інформаційних технологій та телекомунікаціях (оператори мобільного зв’язку, провайдери Інтернету);
  • у комерційних банках;
  • у промислових компаніях сектора B2B (нафта та газ, метал, агрокомпанії та інші);
  • у фармацевтиці.

Якими особистими якостями, на Вашу думку, повинен володіти маркетолог?

Лідерство, організаційні якості, творче мислення, вміння утримувати в голові «велику картину»; спрямованість на результат, а не на процес; ініціативність, наполегливість, стресостійкість, бажання постійно розвиватися.

Скажіть, на яку заробітну плату слід розраховувати людині, яка обрала для себе професію маркетолога?

Згідно зі статистикою, заробітна плата в маркетингу в 2012 році виглядала так:

  • початковий рівень – асистент відділу маркетингу – 400–500 $
  • середній рівень – маркетинг-менеджер, менеджер марок – 1000–2000 $
  • вищий рівень – 7000–12500 $ (без урахування бонусів)

(статистика сайта з працевлаштування jobs.ua, дані «Forbes Украина»).

Опишіть трьома реченнями Ваш робочий день

Робочий день керівника складається з таких «інгредієнтів»:

  • аналіз та вирішення стратегічних питань;
  • пошук шляхів покращення результатів роботи, покращення процесів та стандартів виконання;
  • постановка задач, їх корекція та контроль виконання;
  • заохочення та розвиток команди.

Іншими словами, багато розумової праці та спілкування.

Я також люблю додавати рух – подорожі та виїзди «в поля», наприклад до партнерів, на заводи, у точки продажу тощо.

Чи можете Ви розвінчати декілька найпоширеніших міфів про дану професію?

Головний міф, який я розвінчала сама для себе: «Гарну роботу не можна знайти самостійно, без знайомств, сторонньої допомоги або грошей». Це неправда.

Правда в тому, що потрібно зрозуміти, що тобі подобається і чого ти бажаєш насправді, а потім думати, як можна отримати бажане та відкриватися можливостям, що посилає життя.

«Ищите – и найдете, стучите – и отворят» – оце правда. І вона стосується не лише професії…

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok