Комп'ютерні науки
Кафедра комп'ютерних наук
ЧОМУ КОМ'ЮТЕРНІ НАУКИ В УНІВЕРСИТЕТІ «КРОК»?
Кожен наш студент – це потенційний Білл Гейтс, Стів Джобс або Ілон Маск. Ви будете жити і творити в середовищі покращеного процесу навчання та студентського життя, активних дискусій та активних дій студентів. Освітня програма орієнтована на підготовку фахівців, які здатні розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в предметній області комп’ютерних наук, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов, і передбачають застосування теорії та методів інформаційних технологій. Основу програми складають наступні парадигми та підходи:
- в сучасному світі для ІТ-фахівця необхідно як знати мови програмування та вміти їх застосовувати, так і володіти навичками командної роботи, бо будь-яка розробка потребує постійного узгодження завдань між членами команди та зовнішнім оточенням (замовники, інші підрозділи);
- необхідно протягом навчання отримати фундаментальні знання концептуальних основ обчислювальної техніки (алгоритми, мови програмування, операційні системи та програмне забезпечення інженерних методів), практично-орієнтовану підготовку, а також сформувати навички комунікації та лідерські якості, які дозволять зайняти гідне місце у будь-якій команді/компанії;
- навчитися здійснювати розробку та публічну презентацію власних IT-проєктів;
- втілювати свої ідеї в реальність в університетських лабораторіях: Інтернет речей (IoT), 3D-друку, обробки даних та інших.
- вибудовувати власну освітню «подорож», обираючи з широкого спектру вибіркових дисциплін «потрібних»/«важливих»/«цікавих»/«сучасних»/«перспективних» з точки зору студенту.
КАР'ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ
-
Software Engineer (Frontend, Backend, Full Stack);
Розробляє програмне забезпечення, працюючи з клієнтською (Frontend), серверною (Backend) або повною (Full Stack) частиною ІТ-продуктів. Забезпечує функціональність, безпеку та масштабованість систем.
-
QA Automation Engineer;
Створює автоматизовані тести для перевірки якості програмного забезпечення. Відповідає за виявлення помилок і забезпечення стабільної роботи продукту на всіх етапах розробки.
-
Project Manager;
Керує плануванням, виконанням і контролем ІТ-проєктів, забезпечуючи досягнення цілей у визначені строки, з відповідним бюджетом і ресурсами.
-
Project Coordinator;
Підтримує менеджера проєкту у виконанні щоденних задач: комунікація з командами, моніторинг термінів, підготовка звітності та організація зустрічей.
-
Product Owner;
Визначає бачення продукту, пріоритезує завдання в беклозі та взаємодіє з командою розробки для реалізації цінності продукту для користувачів і бізнесу.
-
Product Manager;
Формує стратегію розвитку продукту, проводить дослідження ринку та координує команди для досягнення бізнес-результатів через розвиток ІТ-рішень.
-
Graphic Designer;
Створює візуальні матеріали для цифрових і друкованих носіїв, включаючи брендинг, інтерфейси та маркетингову продукцію, забезпечуючи привабливий дизайн.
-
Product Designer;
Проєктує користувацький досвід (UX) та інтерфейс (UI) цифрових продуктів, орієнтуючись на зручність, естетику та функціональність для користувача.
-
DevOps Engineer;
Інтегрує процеси розробки та експлуатації ПЗ, автоматизує розгортання, моніторинг і підтримку інфраструктури для забезпечення безперервної поставки продуктів.
-
Game Developer;
Розробляє комп’ютерні ігри, включаючи механіку, графіку, сценарії та логіку взаємодії, використовуючи спеціалізовані движки та мови програмування.
Відповідно до класифікатора професій:
- 2131.2 Інженер з програмного забезпечення комп’ютерів
- 2132.2 Інженер-програміст
- 2132.2 Програміст (база даних)
- 2131.2 Адміністратор бази даних
- 2131.2 Адміністратор даних
- 2131.2 Аналітик програмного забезпечення та мультимедіа
- 2132.2 Програміст прикладний
- 2139.2 Інженер із застосування комп’ютерів
- 3121.2 Фахівець з інформаційних технологій
- 3121.2 Фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення
- 3121.2 Фахівець з розроблення комп’ютерних програм
- 3121.2 Фахівець з комп’ютерної графіки (дизайну)
- 2447.2 Фахівець з управління проєктами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва.
Все залежить від концентрації студента на певних напрямках навчання, а також вибудуваній власній освітній «подорожі» у навчання.
ПРО ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ «КОМП'ЮТЕРНІ НАУКИ»
Комп’ютерні науки сьогодні це не просто кодування, це основа сучасного цифрового світу. Бізнес та державні установи все більше покладаються на технології, методи комп’ютерних наук стали необхідними для кожного, допомагаючи людям вирішувати складні проблеми та створювати інноваційні рішення. Незалежно від Вашої подальшої діяльності, комп’ютерні науки - це ваш шлях до формування майбутнього.
Основне завдання під час навчання бакалаврів в Університеті «КРОК» за спеціальністю «Комп’ютерні науки» полягає в набутті студентами знань та компетенцій щодо методів, які використовуються при проєктуванні та розробці передових ІТ-продуктів. Особливий акцент робиться на опануванні студентами фундаментальних алгоритмів, мов програмування, операційних систем та програмного забезпечення інженерних методів.
Наші студенти розуміють, що в сучасному ІТ-світі необхідно знати і вміти застосовувати, як мови програмування та алгоритми вирішення більшості задач, так і сучасні підходи та парадигми організації роботи по розробці ІТ-продуктів, бо будь-яка компанія потребує постійного узгодження своїх завдань як з членами команди, так і з представниками зовнішнього оточення команди (замовники, працівники компанії). Під час навчання робиться акцент на розвитку системного мислення, креативності та критичного мислення – ключових компетенцій, які сприяють інноваціям та довозлять Вам успішно створювати власні ІТ-продукти та стартапи.
Основу програми складає практико-орієнтоване навчання з використанням проєктного підходу. Ви будете працювати над ІТ-проєктами та публічно презентувати свої результати, відточуючи як технічні знання, так і комунікаційні навички. Такий практичний підхід готує Вас до вирішення складних, спеціалізованих завдань в предметній області комп’ютерних наук, які характеризується комплексністю та невизначеністю умов, і передбачають застосування теорії та методів інформаційних технологій.
Гарант освітньої програми
Мічківський С.М.
кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри комп'ютерних наук
- Освітньо-професійна програма «Комп'ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 12 «Інформаційні технології» спеціальність 122 «Комп'ютерні науки»
- Навчальний план освітньо-професійної програми «Комп'ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 12 «Інформаційні технології» спеціальність 122 «Комп'ютерні науки»
РЕЦЕНЗІЇ НА ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ
- Рецензія на освітньо-професійну програму «Комп'ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти від ТОВ «Ітера Консалтинг Груп Україна» та БФ «e-Terra»
- Рецензія на освітньо-професійну програму «Комп'ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти від «Terrasoft Ukraine»
- Рецензія на освітньо-професійну програму «Комп'ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти від АТ «Укртелеком»
Теми кваліфікаційних робіт
- Теми кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти ступеня бакалавр спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» освітньої програми «Комп'ютерні науки» (2023-2024 навчальний рік)
- Теми кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти ступеня бакалавр спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» освітньої програми «Комп'ютерні науки» (2022-2023 навчальний рік)
- Теми кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти ступеня бакалавр спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» освітньої програми «Комп'ютерні науки» (2020-2021 навчальний рік)
- Теми кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти ступеня бакалавр спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» освітньої програми «Комп'ютерні науки» (2019-2020 навчальний рік)
ЗАПРОШЕНІ ЛЕКТОРИ
-
Олег Лукутін
Engineering Manager та Scrum Master у GlobalLogic
Гостьова лекція від ІТ-інженера практика -
Катерина Гаркуша
GameDev, компанія Plarium
Тема «3D Environment Artist з Plarium розкриває світ ігрової графіки» (03 жовтня 2023) -
Вікторія Кудко
Learning And Development Specialist, Global Logic
Зустріч здобувачів ОП Комп'ютерні науки із Global Logic -
Кирил Гончарук
ІТ директор АТ «Укртелеком»
Кращі - з УКРТЕЛЕКОМОМ. Твій успішний старт кар'єри -
Роман Поботіний
інженер з автоматизації якості (SDET), GlobalLogic Ukraine
Як почати кар‘єру QA
ПРАКТИКА
БАЗИ ПРАКТИК
- ТОВ «Арт-ПОРТ»
- ТОВ «ЕПАМ ДІДЖІТАЛ»
- ТОВ «Українські інформаційні технології»
Практико-орієнтована підготовка в дії
Події
- Про практичну підготовку з комп'ютерних наук
- Інтерв’ю з командою TIMESOFT про розробку проєкту 2 рівня практичної підготовки
- Вітаємо студентів з успішним отриманням сертифікації в рамках проєкту 1 рівня практичної підготовки
Вебінари
- Як почати кар'єру QA?
- Хмарні обчислення AWS від Workfall
- Мануальне тестування – початок кар‘єри в IT
- Знайомство з Zagrava Studios
- Як розробляти ігри? (від Ubisoft)
- Як увійти в ІТ? Досвід від компанії Exadel