Архів новин управління міжнародного співробітництва — Університет «КРОК»
30 квітня 2015 In Оголошення

Шановні студенти!
Якщо Ви бажаєте БЕЗКОШТОВНО провести навчальний семестр у європейському виші, то візьміть участь у КОНКУРСНОМУ ВІДБОРІ на програми обміну з вищими навчальними закладами країн Європи, серед яких Польща, Нідерланди, Угорщина, Литва та Латвія.

Дата проведення: 14 травня 2015 р., початок о 14.30

Місце проведення: ауд. 414/1

За детальною інформацією звертайтеся до Управління міжнародного співробітництва – каб. 418, контактна особа: Анна Дробина, моб.: 093-508-74-17

 

30 березня 2015 In Новини та події

Керівник проектів та програм управління міжнародного співробітництва Галина Богаченко 26 березня 2015 року взяла участь у міжнародній конференції «Назустріч викликам співробітництва між Україною та ЄС: досвід центрів ім. Жана Моне в Києві та Донецьку».

Метою конференції була презентація наукових та учбових напрацювань центрів ім. Жана Моне в НаУКМА та ДонДУУ, обговорення сучасних викликів співробітництва між Україною та ЄС, вивчення доступу українських науковців та освітян до Європейського освітнього простору і просування ідей Програми Жана Моне в цілому.

Україна бере участь у грантовій програмі Жана Моне з 2001 року. У 2014 році вона трансформувалась у напрям Жана Моне в рамках нової програми ЄС «Еразмус+». Цього ж року відбувся перший конкурс проектів.

Ціль напряму Жана Моне в рамках «Еразмус+»: активізувати євроінтеграційний дискурс, сприяти досконалості євроінтеграційних студій, залучати вищі навчальні заклади до дослідження євроінтеграційних процесів та поширення ідей Об'єднаної Європи.

Основні види діяльності за напрямом:

  • Викладання та дослідження («Модулі», «Кафедри», «Центри досконалості»)
  • Дебати між представниками науково-педагогічних кіл та академічні обміни («Мережі» та «Проекти»)
  • Підтримка діяльності організацій або асоціацій
  • Надання операційних грантів окремим закладам

Напрям діяльності: викладання та дослідження

Підтримка надається на:

  1. Модулі – розроблення та викладання курсів, навчальних програм, присвячених ЄС та євроінтеграційній тематиці, обсягом не менше 40 годин, із подальшим включенням до навчальних планів і програм
  2. Кафедри – викладацькі ставки обсягом не менше 90 годин для викладачів, науковців, які спеціалізуються на європейських студіях, розроблення нових та оновлення існуючих курсів євроінтеграційної тематики, наукові розвідки, керівництво дослідницькими проектами з євроінтеграційної тематики
  3. Центри досконалості – заснування та підтримка діяльності ресурсних центрів, утворених на базі університетів, із залученням асоціацій, мереж, фахових спільнот, з метою заохочення їх до проведення міждисциплінарних досліджень з питань європейської інтеграції та розповсюдження результатів їхньої діяльності через медіа-ресурси та комунікативно-інформаційні заходи

Детальну інформацію про те, як підготувати та подати заявку, про напрями діяльності, умови фінансування Ви можете знайти за посиланням: http://erasmusplus.org.ua/erasmus/zhan-mone.html або отримати, звернувшись до управління міжнародного співробітництва Університету «КРОК» (к. 418).

05 лютого 2015 In Оголошення

Міністерство освіти, молоді, фізичного виховання Чеської Республіки виділило 4 стипендії (за принципом взаємності) для українських студентів і викладачів ВНЗ із метою вивчення ними чеської мови в рамках Літньої школи слов’янських студій у Чеській Республіці.

Літня школа передбачає курси чеської мови тривалістю близько місяця (для всіх рівнів знання мови – від початкового і вище). При відборі кандидатів перевага надаватиметься тим аплікантам, які вже вивчають чеську мову.

Кількість стипендій – 4

Кінцевий термін подачі заявок – 2 березня 2015 року.

На 2015 рік пропонуються такі стипендії:

  • Університет Палацького в Оломоуці – 1 стипендія  (18 липня – 15 серпня 2015 року)
  • Карлів університет у Празі – 1 стипендія (24 липня – 21 серпня 2015 року)
  • Університет імені Масарика в Брно – 2 стипендії

Усі витрати, пов’язані з перебуванням та навчанням учасників, покриває чеська сторона.

Ознайомитись з інформацією про літні школи в зазначених університетах, а також знайти аплікаційну форму можна за посиланнями:

Більше інформації від Міністерства освіти, молоді, фізичного виховання Чеської Республіки про Літні школи слов’янських студій 

Зверніть увагу, що по закінченню літньої школи є можливість перезарахувати отримані кредити у ВНЗ в Україні (для студентів).

Для участі в конкурсі на отримання стипендії необхідно подати такі документи:

  • заповнена аплікаційна форма відповідного університету
  • резюме (бажано у форматі Europass) 
  • коротке мотиваційне есе обсягом до 1000 слів (українською або чеською мовою)
  • за наявності – підтвердження рівня знання чеської мови

Зазначені документи просимо надсилати на електронну адресу МОН – [email protected], зазначивши в темі листа «Літня школа слов’янських студій».

Термін подачі заявок – 2 березня 2015 року.

Апліканти можуть подавати заявки на всі зазначені школи, вказавши пріоритетність вибору в мотиваційному есе, а також обґрунтувавши коротко свій вибір.

Для отримання детальнішої інформації звертайтеся за телефоном: 481-47-55 – Управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Міністерства освіти і науки України.

30 листопада 2014 In Новини та події

17–21 листопада 2014 року у Вільному університеті Берліну (Free Berlin University – FBU) пройшла друга робоча зустріч партнерів – представників вищих навчальних закладів і організацій із Грузії, Молдови, Нідерландів, Німеччини, Румунії та України в рамках проекту «Темпус» «Мережа випускників-підприємців (EANET)».

Начальник управління міжнародного співробітництва Університету «КРОК» Андрій Лотарєв взяв участь у нараді організаційного комітету консорціуму, на якій презентував пропозиції щодо покращення менеджменту проекту.

Голова правління Асоціації випускників Університету «КРОК» Світлана Заріпова та керівник проектів і програм управління міжнародного співробітництва Галина Богаченко відвідали тренінги зі створення мережі випускників-підприємців, де було презентовано досвід FBU у розбудові Асоціації випускників-підприємців, а також обговорено аспекти взаємовигідного партнерства між випускниками та університетом і створення та управління базою даних. Партнери проекту мали можливість розробити концепцію, стратегію розвитку та ключові заходи для своїх майбутніх асоціацій. А представники «КРОКу» з радістю поділилися своїми здобутками й ідеями щодо налагодження ефективної діяльності Асоціації випускників Університету.

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok