Навчальні підрозділи — Університет «КРОК»

Спільні освітні програми

Україно-нідерландський проект «Подвійний диплом»

Координатор програми
Дробина Анна Олександрівна


Начальник управління
міжнародного співробітництва
Лотарєв Андрій Григорович

Кабінет 418
(+38 044) 455-69-86, вн. 267
(+38 044) 456-71-91, вн. 118

Ми працюємо для Вас
Пн. – пт.: 9:00 – 18:00
Перерва: 13:00 – 14:00
Cб., нд.: вихідні

Програма «Подвійний диплом» за спеціальністю «Бізнес-адміністрування» реалізується Університетом «КРОК» спільно з Нідерландською бізнес-академією (Netherlands Business Academy – NLBA). Головна мета участі в проекті для студентів – отримання якісної освіти за рівнем бакалавра відповідно до стандартів Європейського Союзу.

Україно-нідерландський проект «Подвійний диплом»

ПРО NLBA

Нідерландська бізнес-академія реалізує практикоорієнтовні програми, академічні курси і майстер-класи у Нідерландах. NLBA орієнтована на професіонала, який хотів би отримати більше від своєї професії, отримати практичний досвід. Успіх програм NLBA полягає в натхненних та ефективних зустрічах між викладачами та студентами. Крім того, всі програми NLBA мають прямий зв'язок із щоденною практикою. NLBA гарантує сприяння особистому розвитку студентів.

Викладачами NLBA є досвідчені професіонали, які беруть активну участь у бізнесі чи уряді. Програми NLBA пройшли процес оцінювання, проведений Голландсько-фламандською організацією з акредитації (NVAO). Магістерські програми з Фінансів та управління, Бізнес- адміністрування та бакалаврська програма з бізнес-адміністрування є акредитованими програмами NVAO.

Приватні і державні університети Нідерландів

NLBA – це приватний нідерландський університет. Як і в багатьох інших країнах, у Нідерландах існує система приватних і державних університетів. У державних університетах плата за навчання порівняно невисока. Держава компенсує їм витрати на надання освіти студентам, які успішно завершили навчання.

Приватним університетам уряд не надає жодної фінансової підтримки. Відповідно студенти цих закладів сплачують за своє навчання більше. Такі університети, як правило, менші за розміром і більшою мірою зорієнтовані на ринок. Вони більше спеціалізуються на працюючих фахівцях, які хочуть отримати дипломи бакалаврів, або на компаніях, що бажають провести тренінги для персоналу.

Оскільки державна освіта добре фінансується і держава гарантує її доступність більшості населення, то приватні університети можуть привабити студентів лише високою якістю навчання та спеціальними програмами.

СТРУКТУРА ТА ПЕРЕВАГИ ПРОГРАМИ «ПОДВІЙНИЙ ДИПЛОМ»

Переваги програми визначаються її унікальними характеристиками. Основні з них:

  • міжнародний диплом акредитованої програми нідерландського університету;
  • компетентнісний підхід до навчання з формуванням «портфоліо компетенцій»;
  • практикоорієнтоване навчання;
  • сучасний методичний підхід;
  • розвиток підприємницьких навичок;
  • наставництво як частина навчальної концепції.

Викладання здійснює команда висококваліфікованих та досвідчених українських і нідерландських викладачів. Усі вони поєднують педагогічну діяльність із практичною у сферах, що належать до кола їх викладання. Це гарантує тісне поєднання теорії та практики під час занять. Навчання здійснюється за допомогою інтерактивних методів і орієнтоване на задоволення індивідуальних потреб студента.

БАКАЛАВР ІЗ БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ
(BBA – Bachelor of Business Administration)

Спеціальність «Бізнес-адміністрування» сьогодні є однією з найбільш популярних та поширених у світі. Академічний ступінь «Бакалавр із бізнес-адміністрування» присуджується фахівцям, які підготовлені до роботи в бізнесі та управлінні. Випускники цієї програми володіють відповідними знаннями та навичками, а також мають своєрідний світогляд, який ґрунтується на глибокому розумінні особливостей ринкової економіки та її можливостей, функцій і економічної ролі держави, усвідомленні соціальної відповідальності бізнесу та необхідності цивілізованих етичних норм його ведення. Програма підготовки розрахована на тих, хто планує в майбутньому претендувати на відповідальні позиції в бізнесі.

Програма «Подвійний диплом – ВВА» охоплює основні функціональні сфери спеціальності, а саме: менеджмент, організаційну поведінку, бухгалтерський облік, фінанси, маркетинг, продажі, управління операціями, інформаційні технології, право, управління людськими ресурсами. Навчальний план програми має яскраво виражену практичну спрямованість. Його реалізація сприяє індивідуальному удосконаленню через розвиток таких якостей, як вміння приймати рішення та вести переговори, здатність до командної роботи, лідерство, навичок комунікації та презентації.

Освіта, заснована на компетенціях

Програма «Подвійний диплом» використовує систему освіти, побудовану на компетенціях. Компетенції – це поєднання теоретичних знань, особистих навичок та професійного ставлення. Ми вважаємо, що неможливо підготувати практичних фахівців, навчаючи їх лише теорії. Студенти повинні знати, як застосовувати теорію у практичних ситуаціях, та мати правильне професійне ставлення.

Програма «Подвійний диплом» побудована на профілях компетенцій, розроблених у тісній співпраці з бізнес-середовищем.

Стажування

Україно-нідерландський проект «Подвійний диплом»

Невід'ємним елементом програми є стажування в Нідерландах після завершення трирічного циклу навчання. Тривалість стажування – 7–10 днів.

Програма стажування в Нідерландах складається з двох частин:

Частина І. Академічна програма:

  • Міжнародний бізнес
  • Бізнес із Нідерландами: крос-культурний менеджмент
  • Лідерство
  • Бізнес-візити до нідерландських компаній

Частина IІ. Культурна програма:

  • Екскурсія Амстердамом
  • Відвідання музеїв Амстердама
  • Відвідання морського узбережжя
  • Відвідання Гааги

Усі учасники отримують сертифікати про участь.

Україно-австрійська програма
з експортноорієнтованого менеджменту

Реалізується Університетом економіки та права «КРОК» (Київ, Україна)
спільно з Університетом прикладних наук ІМС (Кремс, Австрія)

Україно-австрійська програмаз експортноорієнтованого менеджменту

Україно-австрійська програма відкриває нові горизонти для співпраці та обміну досвідом як для студентів, так і для викладачів України та Австрії. Її учасники можуть запозичити австрійський досвід з експортноорієнтованого менеджменту та досвід із розвитку сфери експорту України, представляючи новий вимір кооперації між Україною та Австрією у сфері вищої освіти.

Особливість програми:

  • отримання двох дипломів: українського з міжнародної економіки та австрійського з бізнесу;
  • поєднання фундаментальності навчальних програм із міжнародної економіки з прикладною спрямованістю австрійської програми;
  • англомовність;
  • масштабна практична підготовка студентів.

Програма пропонує якісну підготовку студентів на рівнях бакалавра та магістра відповідно до українських стандартів освіти, стандартів Європейського Союзу та існуючих вимог європейського й освітнього ринків. Підготовка студентів здійснюється англійською мовою українськими викладачами із залученням викладачів Університету прикладних наук ІМС та висококваліфікованих спеціалістів-практиків, які працюють у європейському бізнес-середовищі. Програмою передбачене семестрове навчання українських студентів в Університеті прикладних наук ІМС та семестрова практична підготовка в експортноорієнтованих компаніях.

Відбір студентів здійснюється на базі особистих якостей кандидатів, їхніх мовних знань та досвіду.

Абітурієнт повинен надати документ, що засвідчує складання міжнародно визнаного тесту з англійської мови IELTS (С1 – для навчання в магістратурі, В2 – для навчання на бакалавраті).

Коментар студента

Перший досвід міжкультурної комунікації студентів в Австрії

Навчання за Україно-австрійською програмою з експортноорієнтованого менеджменту, крім якісної освіти, вивчення на високому рівні іноземних мов та можливості отримати два дипломи (український і австрійський), передбачає семестрову підготовку в Університеті прикладних наук IMC (м. Кремс, Австрія). Що найбільше вразило і найбільше запам’яталося студентам, які повернулися з австрійського університету?

Своїми враженнями поділився випускник магістратури Україно-австрійської програми Олександр Полуботько.

Україно-австрійську програму я вибрав тому, що мене привабила ідея вивчення значної частини предметів англійською мовою. Крім того, ця програма надає можливість навчатися безпосередньо в Австрії, а австрійський університет напрацював велику базу компаній, де можна проходити практику. На мій вибір, звичайно, вплинула й перспектива отримання «подвійного диплома». Адже я розумів, що з європейським і українським дипломами відкриваються ширші можливості для роботи як в Україні, так і за кордоном.

Навчання в австрійському університеті справило на мене позитивне враження. Там здійснюються заходи, що допомагають новим студентам освоїтися – тренінги, екскурсії містом тощо. В університеті розміщена електронна платформа, доступ до якої можливий із будь-якого комп’ютера, що має вихід в Інтернет. За допомогою цієї платформи можна дізнатися розклад, ознайомитися з оголошеннями, які роблять викладачі, отримати навчальні матеріали та ін.

І в австрійських, і в українських університетах викладають та оцінюють відповідно до Болонської системи. Відмінність австрійського університету ІМС полягає в тому, що це університет прикладних наук. Тут найчастіше дається відповідь на питання: «А як я використаю здобуті знання в майбутній професії?» Усі лекції проходять інтерактивно, у діалозі зі студентами, із застосуванням мультимедійних технологій та Інтернету. Популярним видом завдань для студентів є не самостійні роботи, а проекти в групах, що в ІМС називаються «e-learning». Групи нерідко формує викладач. Мені запам’ятався один випадок, коли студент не хотів працювати з кимось зі своєї групи. На що викладач відповів йому: «У реальному світі вам не завжди випадатиме можливість працювати з тими, хто вам подобається. Вчіться вирішувати такі проблеми зараз». Проблем зі знанням мови під час навчання не виникало. Адже для вступу і українські, і австрійські студенти мають надати сертифікат із результатами тесту на знання англійської мови (IELTS). Значна кількість європейців (і австрійці не виняток) володіють англійською хоча б на базовому рівні, тому в побуті ми спілкувалися саме цією мовою. Проте і знання німецької, отримані в Університеті «КРОК», набагато полегшили перебування в Австрії.

Зі студентами австрійського університету спілкуватися було легко. В ІМС заохочується допомога і привітне ставлення до студентів із різних країн світу, які навчаються за обміном. Організовано навіть спеціальну систему «друзів» (англійською «buddy»). Кожному студенту, який приїжджає в ІМС, призначають австрійського студента, який допомагає у вирішенні проблем та подоланні труднощів. Знайомство з «buddy» на початку семестру – ціла традиція: новоприбулим дарують стрічки із символікою ІМС, дають можливість познайомитися з австрійськими студентами та поспілкуватися з ними.

Навчання в іноземному навчальному закладі – це, передусім, ширші погляди на звичайні речі, культурний обмін, маса нових знайомств і нових вражень. Це інший підхід до навчання, оскільки велика увага приділяється застосуванню теорії на практиці. Це також шанс поглибити знання з тієї галузі знань, в якій ви б хотіли бути спеціалістом, або спробувати щось нове – є можливість обирати предмети не лише з магістратури, а й з останнього курсу бакалаврату. Після навчання за кордоном я окреслив певні плани на майбутнє – мені подобається фінансовий аналіз, але найбільше хотілося б мати власний бізнес, безпосередньо пов'язаний з експортом.

Спільні освітні програми

Особливість Університету «КРОК» – впровадження оригінальних освітніх програм, метою яких є надання додаткових можливостей для студентів.

Завдяки співпраці з вищими навчальними закладами Європи Університет реалізує три спільні освітні програми, навчання за якими ведеться англійською мовою, а після успішного виконання вимог студенти отримують українські державні дипломи бакалаврів/магістрів та дипломи бакалаврів/магістрів університету Австрії, Нідерландів або Угорщини.

Програма реалізується університетом «КРОК» у співпраці з Нідерландською Бізнес Академією (Бреда, Нідерланди), і її історія розпочинається в 1999 році. Головною метою проекту для студентів є отримання якісної освіти для отримання ступеня бакалавра відповідно до стандартів ЄС. Студенти мають можливість отримати два дипломи бакалавра – український та голландський, що визнається в усіх європейських країнах.

Програма розроблена у співпраці з Університетом прикладних наук (м. Кремс, Австрія). Вона дає студентам можливість отримати європейські дипломи. Навчання здійснюють висококваліфіковані викладачі і практики, які безпосередньо беруть участь в експортній діяльності. 60% предметів викладається англійською мовою. Лектори з австрійського університету залучені до реалізації програми.

Програма «Подвійний диплом» реалізується спільно Університетом «КРОК» (Україна) та Університетом прикладних наук ім. Яноша Кодолані (Угорщина, далі - KJU). Програма акредитована Угорським акредитаційним комітетом та спрямована на підготовку студентів відповідно до стандартів ЄС з подальшим присвоєнням двох кваліфікацій: менеджера (українська ступінь) та економіста з туризму та гостинності, спеціалізація: готельний менеджмент (угорська ступінь).

Ці програми є результатом спільної розробки навчальних планів Університетом «КРОК» та університетами Європи відповідно до Болонської системи і поєднують досвід кваліфікаційних програм навчальних закладів.

Також Університет «КРОК» співпрацює з навчальними закладами Австрії, Нідерландів, Польщі, Німеччини, Чехії та інших країн, реалізуючи міжнародні проекти і програми обміну та стажування студентів.

Слід зазначити, що в Університеті «КРОК» за понад два десятки років з часу його заснування навчалися студенти з 43 країн світу.

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
 
Ви тут: Вища освіта » Про КРОК » Підрозділи » Навчальні » Навчальні програми » Спільні освітні програми