Провідний спеціаліст відділу зв’язків із громадськістю
ТОВ «Астеліт» (мобільний оператор «life:)»)
Як і велика кількість сьогоднішніх «піарників», у професію прийшла через журналістику. І не просту, а англомовну: працювала журналістом видань «Kyiv Post», «Business Ukraine», «TheUkrainian Observer». «На іншій стороні барикад» опинилася у важкий 2009 рік, потрапивши до відділу маркетингу «Swedbank» («Сведбанк»).
Потім працювала менеджером зі зв’язків із громадськістю в «Bank of Cyprus» («Банк Кіпру»). А в 2011 році приєдналась до PR-команди мобільного оператора «life:)».
Сьогодні є провідним спеціалістом із PR, висвітлюючи різні напрями роботи компанії та координуючи від відділу міжфункціональні проекти.
PR-менеджер – це людина, яка на відмінно знає свою компанію, любить про неї розповідати і знає тих, кому ці розповіді корисно послухати.
+ спеціаліст з усіх питань
- спеціаліст з усіх питань
Абсолютно в будь-якій установі, діяльність якої передбачає публічність.
Це залежить від багатьох факторів: галузі, професійного стажу, знань кандидата. Насправді «вартість» спеціаліста визначається тим, що він може і що він готовий запропонувати роботодавцю.
Можна навіть трьома словами: телефон, e-mail, зустрічі. Тобто це день спілкування за допомогою всіх сучасних засобів. Це день створення, поширення, здобуття, корегування інформації.
Піарники займаються лише ПОШИРЕННЯМ інформації. Насправді зв’язки з громадськістю передбачають не лише поширення, а й звуження території поширення інформації. Перше стосується інформації, що може бути хибно трактована неспеціалістами і, відповідно, завдасть шкоди репутації. Друге стосується роботи з уже розповсюдженою хибною інформацією, що є неправдивою і безпосередньо шкодить іміджу.
Піар – це вечірки та інші яскраві заходи. Дійсно, організація різноманітних заходів є частиною роботи фахівця зі зв’язків із громадськістю. Але правда і в тому, що піарник останній, хто на подібних заходах відпочиває, адже він відповідає за підготовку заходу, його перебіг та наслідки. Розслабитися за таких умов важкувато… Та й вечірки, конференції, прес-тури – це лише маленька частина тієї роботи, що лягає на плечі фахівця з PR.