Керівник відділу реєстрації та ЗЕД
ТОВ «ЮБІАЙ Фарм-Трейд»
Перша вища освіта – перекладач, викладач французької і англійської мов.
Другу вищу освіту (менеджер ЗЕД) здобула в Університеті «КРОК».
Пропрацювавши секретарем 5 років, захотіла розвиватися далі. Знання іноземної мови дозволило подумати про професію менеджера ЗЕД.
Уже 7 років працює керівником відділу реєстрації та ЗЕД групи компаній і відповідає за реєстрацію та імпорт медичних препаратів.
Менеджер ЗЕД – це людина, яка забезпечує стабільний зв’язок підприємства з контрагентами, що знаходяться за кордоном, організовує співпрацю з ними, а також сприяє поліпшенню ділових стосунків з цими іноземними підприємствами.
На мій погляд, перевагами є спілкування з іноземними партнерами, можливість закордонних відряджень.
Мінусом залежно від часових поясів може стати ненормований графік. Наприклад, контрагент знаходиться в США, а менеджер ЗЕД в Україні, тому необхідно затриматися в офісі значно довше. Також мінусом можна вважати стресові ситуації, що досить часто виникають через людський фактор.
Менеджер ЗЕД працює в представництвах, компаніях, що займаються імпортом/експортом.
Для старту заробітна плата становить близько 7000 грн, а далі – немає обмежень.
Активна офісна робота. День починається з перевірки пошти, відповідей на листи. Залежно від періоду – контроль супровідних документів на вантаж, складання контрактів, контроль митного оформлення, переговори з партнерами.
Чесно кажучи, з міфами з приводу цієї професії я не зустрічалася. Можливо, міфом можна вважати, що людина, яка знає іноземну мову і економіку, може бути менеджером ЗЕД. Насправді це не так. Потрібно розвивати в собі якості, що допоможуть найефективнішим чином розвиватися за цим напрямом. Бути дипломатом, вміти розмовляти будь з ким і будь-коли. Потрібно постійно відстежувати стан економіки країни, з якою співпрацюєш, а також законодавчі зміни. Потрібно тримати ніс за вітром :)