Менеджер із навчання та розвитку персоналу готелю
«Hilton Kyiv»
Почала кар‘єру в готельному бізнесі у 2010 році в одному з п’ятизіркових готелів Києва класу люкс, де мала нагоду працювати одразу з декількома департаментами, а згодом стала помічником генерального менеджера та директора з бізнес-розвитку. У 2012 році отримала запрошення від іншого київського готелю на посаду менеджера з навчання та розвитку персоналу, а вже у 2013 році обійняла ту ж посаду в готелі «Hilton Kyiv» і була одним із менеджерів, які відкривали цей готель.
Це людина, яка розуміє, що лідер і менеджер – два різні поняття. Беззаперечно, важливо здобути знання щодо процесів менеджменту, але ще важливіше бути лідером за природою.
Плюси:
Великою перевагою професії є можливість розвивати готельний бізнес у зв’язку з тим, що він є достатньо молодим для України. Робота в готелі – це можливість постійно обмінюватися досвідом із закордонними колегами, подорожувати, виховувати в собі високі стандарти поведінки та професіоналізму.
Можливим мінусом для когось може видатися понаднормовість робочого дня, але якщо це не приносить задоволення – професія обрана не вірно.
Готелі міжнародного класу в Україні та за кордоном; у локальних та зарубіжних ресторанних брендах; у компаніях з організації подій; компаніях, що надають консультаційні послуги; девелоперських компаніях.
Цілеспрямованість, відкритість, вміння адаптовуватися, ерудованість, наполегливість, рішучість, ініціативність, витримка, уважність до деталей.
Усе залежить від обраної сфери та рівня компанії.
Зустрічі, планування, контроль.
Для отримання роботи в готелі не обов’язково мати досвід, головне – бажання, старанність та вогник в очах.