19 листопада на базі Університету «КРОК» проходив профорієнтаційний фестиваль «ПРОФ Fest 2011». Під час заходу старшокласники та їхні батьки мали змогу поспілкуватися з представниками різних фахів, взяти участь у тренінгах з особистісного розвитку, дізнатися історії успіху від професіоналів та отримати безліч приємних сюрпризів.
Фестиваль відбувався у форматі «barcamp»: серед 23 профорієнтаційних майстер-класів та 17 тренінгів з особистісного розвитку, які проходили паралельно, учасники могли обирати найцікавіші для себе. Найбільшою популярністю серед молоді користувалися майстер-класи «Психолог», «Адвокат», «Маркетолог», «Програміст», «Банкір». Серед тренінгів найбільш цікавими учасники визнали «5 принципів у виборі професії свого життя» та «Зоряний шлях. Як побачити шляхи до щасливих зірок свого життя та скласти карту власного зоряного неба».
Проводили майстер-класи та тренінги представники соціально відповідальних організацій і компаній – Life:), Global Logic, «Каштан 2000», «5 канал», Idea Group, Danone, «Фінекс», «Мрія», «Веолія», «Просто Тренінг» та інших. У межах третьої лінійки гості фестивалю прослухали три історії успішних людей. Найбільш активні учасники заходу отримали в подарунок органічне молоко та чашки з логотипом фестивалю.
Під час кава-брейків старшокласники та їхні батьки активно брали участь у грі «КРОК до студентського життя» та квесті, створювали власну карту мрій, відгадували професії у грі «Поле ПРОФ Fest», дізнавалися про своє майбутнє від відуна, мали змогу створити дерево професій, продегустувати смачну закваску та підкріпитися бутербродами.
Навіть танцювальний флеш-моб, який завершував фестиваль, мав на меті змотивувавати молодь рухатися до своєї мети. Кожен учасник зміг випустити у небо кульку, написавши на ній свою заповітну мрію.
Фестиваль об’єднав 404 учасники – 286 старшокласників та їхніх батьків, 40 спікерів, 60 студентів організаційної команди та 18 членів проектної команди.
Результати аналізу анкетування учасників фестивалю дозволили організаторам заходу з’ясувати, що 75% опитаних оцінили корисність проекту на 5 балів, 24% – на 4 бали, 2% – на 3 бали. Крім того, 77% учасників зауважили, що фестиваль був організований «Дуже вдало», 22% – «Вдало».
Організатором фестивалю виступила Проектна група «SPG» Університету «КРОК». Підтримку заходу надали спонсори (група аграрних компаній «ЕтноПродукт», холдинг «Молочний Альянс» та студія аеродизайну «П’ятачок»), 28 партнерів та 4 інформаційні партнери.