Як писати супровідний лист? — Університет «КРОК»

Резюме (CV) і супровідний лист

Кабінет 109-1
(+38 044) 455-57-12, вн. 157
[email protected]

Ми працюємо для Вас
Пн. – пт.: 9:00 – 18:00
Перерва: 13:00 – 14:00
Cб., нд.: вихідні

Як писати супровідний лист?

Доволі часто працедавець вимагає від кандидата на роботу не лише резюме, а й рекомендаційні листи, копії дипломів, результати тестів і т. д. До такого пакету документів зазвичай додається супровідний лист. Навіть якщо ви висилаєте тільки резюме, до нього теж необхідно докласти супровідний лист.

Ціль супровідного листа – змусити потенційного працедавця звернути увагу на ваше резюме. Перш ніж складати такий лист, необхідно зібрати якомога більше інформації про компанію, в яку ви збираєтеся відправити резюме. Лист повинен відображати вашу зацікавленість в отриманні роботи саме в цій компанії, а отже, ви повинні продемонструвати знання сфери діяльності потенційного працедавця.

Структура супровідного листа

Звернення. Якщо є така можливість, адресуйте лист конкретній людині. Персоналізоване звернення, наприклад «Шановна пані Світлицька!», зверне на себе більшу увагу, ніж лист, відправлений «Менеджеру з персоналу», «Начальнику відділу кадрів». Ім'я людини, що відповідає за підбір персоналу, можна довідатися на сайті компанії або зателефонувавши секретарю.

Перший параграф повинен складатися з трьох частин.

Перша частина містить інформацію про те, як ви довідалися про вакансію. Бажано згадати про попередню зустріч або телефонну розмову, дати посилання на людину, знайому адресату, або на якусь інформацію про компанію, що спонукала вас до нього звернутися.

У другій частині листа потрібно представити себе і пояснити читачу ціль свого звернення. Саме тут необхідно розмістити інформацію, яка може викликати у працедавця найбільшу зацікавленість у вас.

У третій частині відображається інформація, що показує ваше знання компанії або сектора, в якій вона працює. Тут важливо не переборщити з порожніми вихваляннями, інакше адресат одразу відчує вашу нещирість. Пам'ятайте, що людина, якій ви відправляєте листа, добре знає компанію. Єдине, чого вона не знає, – чим саме ви можете бути компанії корисні, а також наскільки ви зацікавлені отримати цю роботу.

У другому параграфі ви розповідаєте про свої навички. Напишіть, як ваші досвід, навички, освіта, описані в резюме, можуть бути корисними компанії потенційного працедавця.

У останньому, третьому параграфі спробуйте ініціювати контакт. Вкажіть де, коли і яким чином можна з вами зв'язатися.

Підпис. Використовуйте нейтральні вирази, наприклад: «З повагою» або «З найкращими побажаннями».

Додаток повинен містити перелік документів, що додаються до листа.

Пам'ятайте:

Джерело: http://www.csu.ru/main.asp?method=GetPage&p=664&redir=731