Культурологія входить до галузі знань – гуманітарні науки. Але сучасна Культурологія – досить цікавий фах з
широкими можливостями. Чим більше робочих місць для власної реалізації, тим потрібніша спеціальність. Традиційна
Культурологія для роботи у бібліотеках і музеях сьогодні набирає цікавих і нових обертів. Насамперед тому, що це
світовий тренд, оскільки функціонують міжнародні проєкти, пов'язані зі Стратегією ЄС щодо міжнародних відносин у
галузі культури, програми ЄС та Східного партнерства «Культура і креативність». Культурологія на сьогодні
розширила можливості – цифрові ІТ-технології у культурології, медіакультура, культурна комунікація та креативна
реклама, презентація національної гастрономії, виноробства, сироробства, культурний туризм та багато іншого.
Вивчаючи цей фах, Ви оволодієте:
- знаннями, як надавати послуги підприємцям у презентації та просуванні їх продукції, представленні її
інвесторам на численних заходах та ковіркінгових платформах;
- практичними навичками, як комерціалізувати культуру та зробити її рентабельною;
- функціями та засобами для роботи у культурних організаціях державного та недержавного зразка.
Ви повинні взяти все, що пропонує Вам Університет.
Ваша освіта – гарантія життєвого успіху!
Не тільки диплом, а й здобуті знання і вміння!
Особливості підготовки фахівців-бакалаврів за спеціальністю:
- участь у викладанні навчальних дисциплін професійних компетентностей спеціальності бере заслужена артистка
України, народна артистка України, кандидат філологічних наук, доцент Марія Вікторівна Бурмака;
- участь у викладанні навчальних дисциплін професійних компетентностей спеціальності міжнародного блоку бере
Надзвичайний і Повноважний Посол України, доктор політичних наук, професор Дмитро Іванович Ткач;
- студенти, які навчаються за програмою цієї спеціальності, вивчають основні теоретико-методологічні підходи у
галузі культурології та мас-медійної діяльності , опрацьовують практичні методи створення і просування
національного культурного продукту;
- оскільки галузь Культурології сьогодні активно задіяна у міжнародних проєктах Європейського Созу, важливу
роль має мовна підготовка. Упродовж навчання студенти мають можливість досконало опанувати дві іноземні мови
– англійську як обов’язкову та другу іноземну мову - німецьку.
Ключові професійні компетентності
Знання, яких набувають студенти в процесі навчання:
- обізнаність і володіння знаннями з оцінки матеріальної та духовної цінності об’єкта культурної спадщини в
українському та міжнародному контекстах;
- обізнаність та здатність створювати і реалізовувати проєкти (культурно-мистецькі, художні та дозвіллєві);
- знання й розуміння різних типів культурних продуктів, уміння визначати їх якісні характеристики на основі
комплексного аналізу.
Випускники цієї спеціальності вміють:
- здійснювати експертну оцінку культурних об’єктів за заданими критеріями та надавати рекомендації щодо їх
соціальної актуалізації;
- вести публічну дискусію та підтримувати діалог з питань української культури з фахівцями і нефахівцями;
- інтерпретувати культурні джерела (речові, друковані, візуальні, художні) з використанням спеціальної
літератури та визначених методик, аргументовано викладати умовиводи щодо їх змісту;
- збирати, упорядковувати та аналізувати інформацію щодо культурних явищ, подій та історико-культурних
процесів;
- організувати культурні події, використовуючи сучасні методи та технології;
- популяризувати знання про культуру та поширювати інформацію культурологічного змісту, використовуючи сучасні
інформаційні, комунікативні засоби та візуальні технології;
- вільно спілкуватися з професійних питань усно та письмово державною й іноземними мовами з урахуванням мети
спілкування та соціокультурних особливостей його контексту;
- надавати послуги підприємцям у презентації та просуванні їх продукції, представленні її інвесторам на
численних заходах та ковіркінгових платформах.
Основні дисципліни
» Культурологія » Історія світової культури
» Історія української літератури » Іноземна мова
» Культура мовлення » Історія зарубіжної літератури
» Масова комунікація та інформація.
Крім того, студенти мають можливість поглиблено вивчати дві іноземні мови (основна – англійська, друга -
німецька).
Дисципліни спеціальності: » Креативна економіка
» Креативні індустрії » Діджитал-комунікації
» Захист нематеріальної культурної спадщини » Проєктний менеджмент у
культурі » Фінанси для креативних організацій » Управління
персоналом організацій сфери культури » Медіа-інновації
» Стратегічне планування.
Практика
Здобувачі ступеня бакалавра проходять практику в івент-агентствах, засобах масової інформації, медіа-компаніях,
посольствах, культурних центрах.
Навчальний процес насичений великою кількістю практичних майстер-класів та екскурсій. Зокрема, для студентів
проходять екскурсії до посольств, культурних центрів, на телевізійні канали, проводяться майстер-класи від
іменитих культурологів тощо.
Працевлаштування
Особа, яка отримала ступінь бакалавра з культурології може працювати за професіями: культуролог; медіатор,
куратор, адміністратор культурних заходів, соціальних і політичних проєктів; консультант з питань культури при
посольстві чи консульстві, у міжнародній організації, міжнародному представництві; викладач культурології у
закладах освіти та навчальних і культурних центрах; співробітник музею, галереї, бібліотеки, заповідника,
виставкового центру; екскурсовод; адміністратор Art-центру, експоцентру; співробітник центру відділу реклами та
зв’язків з громадськістю; експерт з питань культури у медіа-індустрії; співробітник івент-агенції, туристичної
агенції; блогер; урядовий службовець відділу культури у державних структурах; консультант-аналітик з питань
культури; керівник культурних проєктів і програм; мистецтвознавець; art-менеджер.
Рецензії та відгуки роботодавців
Продовження навчання
Випускники з дипломом бакалавра можуть продовжити навчання для здобуття ступеня магістра.