Освітня програма «Культурологія» | бакалавр — Університет «КРОК»

Культурологія входить до галузі знань – гуманітарні науки. Але сучасна Культурологія – досить цікавий фах з широкими можливостями. Чим більше робочих місць для власної реалізації, тим потрібніша спеціальність. Традиційна Культурологія для роботи у бібліотеках і музеях сьогодні набирає цікавих і нових обертів. Насамперед тому, що це світовий тренд, оскільки функціонують міжнародні проєкти, пов'язані зі Стратегією ЄС щодо міжнародних відносин у галузі культури, програми ЄС та Східного партнерства «Культура і креативність». Культурологія на сьогодні розширила можливості – цифрові ІТ-технології у культурології, медіакультура, культурна комунікація та креативна реклама, презентація національної гастрономії, виноробства, сироробства, культурний туризм та багато іншого.

Вивчаючи цей фах, Ви оволодієте:

  • знаннями, як надавати послуги підприємцям у презентації та просуванні їх продукції, представленні її інвесторам на численних заходах та ковіркінгових платформах;
  • практичними навичками, як комерціалізувати культуру та зробити її рентабельною;
  • функціями та засобами для роботи у культурних організаціях державного та недержавного зразка.

Ви повинні взяти все, що пропонує Вам Університет.
Ваша освіта – гарантія життєвого успіху!
Не тільки диплом, а й здобуті знання і вміння!

Особливості підготовки фахівців-бакалаврів за спеціальністю:

  • участь у викладанні навчальних дисциплін професійних компетентностей спеціальності бере заслужена артистка України, народна артистка України, кандидат філологічних наук, доцент Марія Вікторівна Бурмака;
  • участь у викладанні навчальних дисциплін професійних компетентностей спеціальності міжнародного блоку бере Надзвичайний і Повноважний Посол України, доктор політичних наук, професор Дмитро Іванович Ткач;
  • студенти, які навчаються за програмою цієї спеціальності, вивчають основні теоретико-методологічні підходи у галузі культурології та мас-медійної діяльності , опрацьовують практичні методи створення і просування національного культурного продукту;
  • оскільки галузь Культурології сьогодні активно задіяна у міжнародних проєктах Європейського Созу, важливу роль має мовна підготовка. Упродовж навчання студенти мають можливість досконало опанувати дві іноземні мови – англійську як обов’язкову та другу іноземну мову - німецьку.

Ключові професійні компетентності

Знання, яких набувають студенти в процесі навчання:

  • обізнаність і володіння знаннями з оцінки матеріальної та духовної цінності об’єкта культурної спадщини в українському та міжнародному контекстах;
  • обізнаність та здатність створювати і реалізовувати проєкти (культурно-мистецькі, художні та дозвіллєві);
  • знання й розуміння різних типів культурних продуктів, уміння визначати їх якісні характеристики на основі комплексного аналізу.

Випускники цієї спеціальності вміють:

  • здійснювати експертну оцінку культурних об’єктів за заданими критеріями та надавати рекомендації щодо їх соціальної актуалізації;
  • вести публічну дискусію та підтримувати діалог з питань української культури з фахівцями і нефахівцями;
  • інтерпретувати культурні джерела (речові, друковані, візуальні, художні) з використанням спеціальної літератури та визначених методик, аргументовано викладати умовиводи щодо їх змісту;
  • збирати, упорядковувати та аналізувати інформацію щодо культурних явищ, подій та історико-культурних процесів;
  • організувати культурні події, використовуючи сучасні методи та технології;
  • популяризувати знання про культуру та поширювати інформацію культурологічного змісту, використовуючи сучасні інформаційні, комунікативні засоби та візуальні технології;
  • вільно спілкуватися з професійних питань усно та письмово державною й іноземними мовами з урахуванням мети спілкування та соціокультурних особливостей його контексту;
  • надавати послуги підприємцям у презентації та просуванні їх продукції, представленні її інвесторам на численних заходах та ковіркінгових платформах.

Основні дисципліни

» Культурологія » Історія світової культури » Історія української літератури » Іноземна мова » Культура мовлення » Історія зарубіжної літератури » Масова комунікація та інформація.

Крім того, студенти мають можливість поглиблено вивчати дві іноземні мови (основна – англійська, друга - німецька).

Дисципліни спеціальності: » Креативна економіка » Креативні індустрії » Діджитал-комунікації » Захист нематеріальної культурної спадщини » Проєктний менеджмент у культурі » Фінанси для креативних організацій » Управління персоналом організацій сфери культури » Медіа-інновації » Стратегічне планування.

Практика

Здобувачі ступеня бакалавра проходять практику в івент-агентствах, засобах масової інформації, медіа-компаніях, посольствах, культурних центрах.

Навчальний процес насичений великою кількістю практичних майстер-класів та екскурсій. Зокрема, для студентів проходять екскурсії до посольств, культурних центрів, на телевізійні канали, проводяться майстер-класи від іменитих культурологів тощо.

Працевлаштування

Особа, яка отримала ступінь бакалавра з культурології може працювати за професіями: культуролог; медіатор, куратор, адміністратор культурних заходів, соціальних і політичних проєктів; консультант з питань культури при посольстві чи консульстві, у міжнародній організації, міжнародному представництві; викладач культурології у закладах освіти та навчальних і культурних центрах; співробітник музею, галереї, бібліотеки, заповідника, виставкового центру; екскурсовод; адміністратор Art-центру, експоцентру; співробітник центру відділу реклами та зв’язків з громадськістю; експерт з питань культури у медіа-індустрії; співробітник івент-агенції, туристичної агенції; блогер; урядовий службовець відділу культури у державних структурах; консультант-аналітик з питань культури; керівник культурних проєктів і програм; мистецтвознавець; art-менеджер.

Продовження навчання

Випускники з дипломом бакалавра можуть продовжити навчання для здобуття ступеня магістра.

 
Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok