25 червня 2025 року відбулося відкрите засідання циклової комісії з маркетингу фахового коледжу Університету «КРОК». Це була не просто технічна зустріч. Це була жива розмова про зміст, сенс і майбутнє освіти — між тими, хто навчає, тими, хто навчається, і тими, хто вже працює в реальному бізнесі. Фінальний акорд у реформі освітньо-професійної програми D5 «Маркетинг» для фахового молодшого бакалавра зазвучав у живому форматі без кулуарів і формальностей.
Минулого тижня відбулася подія, яку неможливо переоцінити:
44 здобувачі освіти ОП «Маркетинг» фахового коледжу університету «КРОК» успішно склали комплексний кваліфікаційний екзамен і отримали почесне звання фахового молодшого бакалавра з Маркетингу!
Згідно з графіком освітнього процесу, на кафедрі маркетингу та поведінкової економіки бакалаври спеціальності 075 «Маркетинг» денної, заочної та дистанційної форм навчання успішно склали атестаційний екзамен.
Кому підходить Маркетиум?
Якщо ти хоч раз замислювався над тим, що маркетинг — це не тільки робота, а й стиль мислення, то ця гра для тебе. Настільна гра Маркетиум підходить для фахівців і не тільки. Від SMM-початківців до досвідчених project-менеджерів — кожен знайде в грі щось своє.
Магістерська освітньо-професійна програма «Маркетинг» успішно пройшла акредитаційну перевірку. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО) підтвердило високу якість підготовки фахівців з маркетингу, видавши відповідний сертифікат.
Відповідно до концепції освітньої діяльності Університету «КРОК» та з метою постійного вдосконалення змісту освітніх програм, Університет «КРОК» презентує для суспільного обговорення проєкт оновленої освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого рівня вищої освіти галузі знань D «Управління та адміністрування» за спеціальністю D5 «Маркетинг».
У сучасному світі ми живемо в океані інформації: банери, ролики, тексти, емоції, бренди. Але за кожним успішним меседжем стоїть дещо більше, ніж просто яскрава реклама. За ним стоїть маркетинг — мистецтво зрозуміти, відчути та достукатися до серця споживача. Саме тому я обрав цю спеціальність не лише як професійну траєкторію, а як життєву філософію.
Мене звати Дар'я, я студентка другого курсу. Сьогодні хочу поділитися, чому я вибрала саме маркетинг як свою майбутню професію. Якщо чесно, колись я не до кінця розуміла, що таке маркетинг. Думала, це просто надокучлива реклама і гарні картинки в Instagram. Але за цей період навчання я зрозуміла, що це набагато глибше і крутіше, ніж здається на перший погляд.
Я завжди любила спостерігати за тим, як люди приймають рішення, що їх приваблює і чому вони обирають одне замість іншого. Саме тому маркетинг став для мене більше, ніж просто сферою діяльності — він перетворився на моє захоплення.
Світ змінюється з шаленою швидкістю, але є речі, які залишаються незмінними: бажання людей купувати, потреба бізнесів продавати і той тонкий місток між цими двома світами - маркетинг.
Коли мене запитують, чому я обрала маркетинг, відповідь завжди одна: бо це спеціальність, яка дозволяє поєднати творчість і аналітику, мрію і стратегію, інтуїцію і точні розрахунки.
04 квітня 2025 року для студентів Університету «КРОК» у рамках реалізації співпраці виступав керівник нового стейкголдера – відомого учасника українського страхового ринку компанії ТОВ "ТВТ-СТРАХОВИЙ БРОКЕР" Татарінов Дмитро Дмитрович.
1 квітня ми стали свідками надзвичайної події — онлайн гостьової лекції на тему «Marketing Lab: як технології змінюють просування бренду». Цю цікаву ініціативу організувала голова циклової комісії з маркетингу, Мала І.Б., яка зуміла залучити до нашого навчального процесу справжніх професіоналів з індустрії!
31 березня 2025 року здобувачі III курсу фахового коледжу ОП «Маркетинг» під керівництвом голови циклової комісії Малої І.Б. вирушили у захопливу подорож до ТРЦ «Гулівер», де відбулася незабутня виставка «Книги та мистецтво ФЕСТ». Цей культурний захід об'єднав мистецтво та літературу, створивши унікальну атмосферу натхнення!
26 березня 2025 року читальний зал Університету «КРОК» перетворився на епіцентр маркетингової думки, де відбулася захоплююча зустріч, ініційована головою циклової комісії з маркетингу Малою Іриною Борисівною та заступницею голови студентської ради фахового коледжу Анастасією Таратутою. Студенти фахового коледжу та бакалаврату ОП «Маркетинг» учасники гуртків «Палітра маркетингу» та «Маркетинг-КРОК», отримали унікальну можливість поспілкуватися з видатним експертом у сфері digital-маркетингу – Ігорем Воловодівським.
Сучасний світ динамічний та непередбачуваний, а маркетинг став одним із головних інструментів для успіху в бізнесі. Це галузь, що поєднує аналітику, творчість та технології. Обравши маркетинг своєю спеціальністю, я зрозуміла, що це сфера, яка дає можливість постійно розвиватися.
24 березня 2025 року, за ініціативи голови циклової комісії з маркетингу Малої І.Б., здобувачі 3-го курсу освітньої програми «Маркетинг» Фахового коледжу Університету «КРОК» вирушили в незабутню екскурсію до найбільшого магазину товарів для риболовлі та туризму компанії «Flagman». Чи уявляли ви коли-небудь, що таке 1567 м² риболовного раю? Студенти були вражені багатством асортименту, який відкривав перед ними світ риболовлі!
Запрошуємо всіх бажаючих на захоплюючу зустріч з паном Ігорем Володівським, власником агенції з комплексного маркетингу Volovodivsky.digital!
Маркетинг — це не просто напрямок ділової діяльності, а справжній мікс між творчістю та аналітикою. Для мене, як студентки 2-го курсу маркетингу, ця спеціальність відкриває безліч можливостей для самовираження та розвитку різносторонніх навичок.
19 березня студенти III курсу фахового коледжу Університету «КРОК» ОП «Маркетинг» під керівництвом голови циклової комісії Малої І.Б. відвідали екскурсію до офісу підприємства BASF.