|
Спеціальність «Маркетинг» є відносно новою для України і водночас надзвичайно актуальною, важливою та безальтернативною для розвитку її економіки. Сьогодні маркетинг, без жодних перебільшень, є однією з вирішальних рушійних сил цього процесу, потужним поштовхом до змін і вдосконалень, найефективнішим засобом, який допомагає підприємствам завжди бути успішними та помітними на національному, а для багатьох з них і на міжнародному ринках.
Маркетолог – це провідний, ключовий фахівець ринкової економіки. Адже життя будь-якого підприємства починається з маркетингу. Без ґрунтовних знань сутності й принципів маркетингу практично неможливо ані розпочати, ані ефективно здійснювати підприємницьку діяльність. Робота кожної компанії починається з ретельного вивчення ринку, його споживачів, товарів та послуг, які їм пропонуються, з дослідження умов, необхідних для того, щоб діяльність підприємства була успішною. Компанія повинна вільно орієнтуватися в тому, які саме товари та послуги потрібні споживачам, які саме характеристики цих товарів найбільше їм підходять, точно знати, за якою ціною вони готові їх купувати, тощо. І саме маркетолог на основі досліджень визначає, яким має бути товар та його особливості, якою має бути інформація про це і як її найкраще довести до потенційного споживача, а також яким чином товар від виробника слід доставити до вибагливого споживача відповідно до його мінливих запитів, зокрема в потрібний час і місце та в необхідній якості й кількості.
Попит на маркетологів, особливо на висококваліфікованих фахівців, на сьогодні ще далеко не задоволений. Враховуючи перспективність цієї професії та те, що вона дає можливість виявляти та використовувати свої творчі здібності, успішно й надійно забезпечувати матеріальні потреби власної родини та прислужитися суспільству й компанії, все більше молодих людей серед усіх економічних спеціальностей обирають саме маркетинг. Однак тим, хто мріє стати і працювати маркетологом, варто враховувати, що їм мають бути притаманні такі природні чи набуті риси, як активність, ініціативність, комунікабельність, відкритість до інновацій, відповідальність, креативність, аналітичний склад розуму, толерантність, оптимізм та інші найкращі людські якості. Саме таких рис і якостей, окрім відповідних сучасних теоретичних знань і практичних навичок, можуть набути чи примножити всі ті, хто опановуватимуть спеціальність «Маркетинг» в Університеті «КРОК».
Підготовка студентів-маркетологів в Університеті «КРОК» здійснюється за такими освітніми програмами:
для здобуття ступеня бакалавра
для здобуття ступеня магістра
Крім цього кафедра пропонує додаткові курси з актуальних проблем маркетингової діяльності та має стійкі зв’язки з провідними українськими компаніями, де студенти мають можливість пройти практику з подальшим працевлаштуванням.
Сучасна ринкова економіка є клієнтоорієнтованою. Це означає, що діловий успіх підприємства залежить перш за все від того, наскільки повно і своєчасно воно здатне задовольнити запити і потреби споживача. Адже не секрет, що в сучасних умовах продати продукцію часто набагато складніше і важче, ніж її виготовити чи придбати.
Споживач, вибагливість якого дедалі зростає, завжди має вибір: купити щось у вас чи у вашого конкурента, придбати зараз чи пізніше, погодитися з вашою ціною чи почати торгуватися. І далеко не завжди обрана ним альтернатива буде на вашу користь. Серед практикуючих маркетологів, зокрема цієї освітньої програми, існує досить коректне твердження про те, що маркетинг – це мистецтво спрямовувати хід думок споживача в напрямку потрібного нам вибору.
Сучасний зміст просування товарів і послуг – це інформаційна взаємодія компанії зі споживачами; маркетингові комунікації, що інформують, нагадують, переконують та ненав’язливо заохочують до придбання чи отримання продукції.
Обравши дану спеціальність, студенти мають чудову нагоду отримати найновітніші теоретичні знання та практичні навички, що дадуть їм можливість ефективно використовувати рекламу, PR, стимулювання збуту, прямий маркетинг та персональний продаж для підвищення прибутків підприємства, формування привабливих брендів товарів і послуг, позитивного іміджу підприємства. Під час навчання студенти Кафедри маркетингу та поведінкової економіки мають усі умови, необхідні для успішного оволодіння мистецтвом інтегрувати всі найсучасніші інструменти маркетингових комунікацій у єдиний комплекс та максимально ефективно використовувати його в інтересах усіх учасників маркетингового процесу.
По завершенню навчання випускник, окрім всього вищезазначеного, володітиме ще й глибокими додатковими професійними знаннями, матиме розвинуті комунікаційні та креативні здібності, досконало опанує високу культуру ділового спілкування, набуде вмінь і навичок ефектного й ефективного демонстрування презентацій щодо переваг певного товару чи послуг, заохочення споживача до їх придбання чи отримання тощо.
Знання, яких набувають студенти в процесі навчання:
Випускники цієї освітньої програми вміють:
{{ info }}
Змістом цієї освітньої програми передбачено проходження ознайомлюючої практики та навчально-виробничої практики. Практика передбачає стажування випускників на робочих місцях маркетологів оперативного та тактичного рівнів управління за чітко узгодженою з базою практики програмою. Основними базами практики здобувачів ступеня бакалавр зі спеціальності «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» є підприємства різних сфер та видів діяльності, форм власності та організаційно-правових форм господарювання. Під час проходження практики студенти знайомляться з сучасними інструментами маркетингової діяльності, особливостями роботи маркетологів у виробничій та посередницькій сферах, електронній комерції, розвивають навички практичної діяльності в маркетингових підрозділах підприємств.
та інші.
Випускники спеціальності «Маркетинг» можуть обіймати такі посади: маркетолог підприємства, яке виготовляє чи реалізує товари або послуги; маркетолог підприємства, яке просуває товари або послуги безпосередньо до споживача чи користувача; фахівець з маркетингових досліджень; консультант з маркетингу; менеджер з реклами та іміджу; менеджер з брендингу; фрілансер у маркетинговій діяльності та ін. Фахівці цієї спеціальності та освітньої програми можуть також відкрити свою власну справу.
Випускники з дипломом бакалавра можуть продовжити навчання для здобуття ступеня магістра, а в подальшому – доктора філософії
МІСІЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ: Досягнення максимальної ефективності маркетингового управління на основі клієнтоорієнтованого підходу в умовах процесів глобалізації та євроінтеграції країни, що характеризуються зростанням конкуренції та персоналізації споживання, інтерактивної взаємодії на ринках, необхідністю гармонізації відносин бізнесу, запитів цільових ринків і суспільства в цілому.
МЕТА ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ: Сформувати у майбутніх фахівців систему комплексних знань з теоретичних засад, методичних аспектів та практичних навичок у сфері маркетингового управління сучасними підприємствами, установами, бізнес-організаціями в умовах невизначеності ринкового середовища та з урахуванням крос-функціонального характеру маркетингових стратегій і програм.
ПРЕДМЕТНА ОБЛАСТЬ
Освітньо-професійна програма галузі знань 07 «Управління та адміністрування»; спеціальність 075 «Маркетинг».
Об’єктом вивчення є управління системою маркетингу ринкового суб’єкта в комерційній та некомерційній сферах діяльності.
Цілі навчання – підготовка магістрів маркетингу, які володіють інноваційним способом мислення та компетентностями, необхідними для ефективного управління маркетинговою діяльністю, і здатні вирішувати управлінські та науково-дослідні завдання.
Теоретичний зміст предметної області: поняття, концепції, принципи та методи управління системою маркетингу ринкового суб’єкта, а також методологія їх наукових досліджень.
Методи, методики, та технології: система загальнонаукових і спеціальних методів, професійних методик та технологій, необхідних для забезпечення ефективного управління системою маркетингу і виконання науково-дослідних завдань.
Інструменти та обладнання включають сучасні універсальні та спеціалізовані інформаційні системи, програмні продукти і моделі, необхідні для прийняття маркетингових рішень та ефективного управління маркетинговою діяльністю (комп’ютерну техніку, пакети прикладних програм, інформаційно-комунікаційні технології та ін.).
ОРІЄНТАЦІЯ, ОСНОВНИЙ ФОКУС ТА ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Орієнтація
Освітньо-професійна прикладна програма для освітнього ступеня «Магістр».
Програма орієнтує на вивчення сукупності актуальних теоретичних та практичних питань у сфері сучасного маркетингового управління ринковими суб’єктами, в межах яких можливе подальше навчання та професійна діяльність.
Основний фокус
Програма є спеціальною в галузі знань 07 «Управління та адміністрування»,
спеціальності 075 «Маркетинг».
Ключові слова: маркетинг, поведінка споживача, маркетинговий менеджмент, стратегічний маркетинг, рекламний менеджмент, маркетингові дослідження, маркетингові комунікації, маркетинг персоналу, бренд-менеджмент. Освітньо-професійна програма побудована на основі вивчення результатів передових досліджень в галузі теорії і практики сучасного маркетингового управління ринковими суб’єктами та забезпечує поглиблене вивчення дисциплін, що становлять її предметну область.
Особливості
Освітньо-професійна програма є практично орієнтованою і надає можливість
опанування комплексу загальних і спеціальних (фахових) компетентностей.
Програма спрямована на розвиток у майбутніх фахівців-маркетологів здатностей до системного мислення і творчого підходу до вирішення складних спеціалізованих завдань у сфері маркетингового управління сучасними ринковими суб’єктами, а також до розробки їх маркетингових стратегій і програм з урахуванням комплексного впливу чинників ринкового середовища і міжфункціонального характеру їх реалізації.
В межах програми передбачене залучення до навчального процесу фахівців-практиків із різних сфер бізнесу, а також представників професійних асоціацій.
Працевлаштування
Випускники освітньо-професійної програми можуть займати посади: Директор з
маркетингу, директор з матеріально-технічного постачання, директор малої фірми (рекламної і т. ін.), керуючий
агентством (рекламним і т. ін.), начальник агентства (рекламно-інформаційного, транспортно-експедиційного та
ін.), начальник відділу збуту (маркетингу), начальник відділу (з реклами, зв’язків з громадськістю) та інші, які
визначені Національним класифікатором України «Класифікатор професій ДК 003:2010».
Умови присвоєння освітньої кваліфікації. Присвоюється на підставі успішного виконання вимог освітньо-професійної програми.
Подальше навчання
Можливість навчання за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти зі
здобуттям ступеня доктора філософії.
ЗАГАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
СПЕЦІАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ПРОГРАМНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Доктори і кандидати наук, магістри з маркетингу, які мають підтверджений рівень наукової і професійної кваліфікації; до освітнього процесу можливе залучення фахівців-практиків підприємств, установ і бізнес- організацій – партнерів кафедри, а також професійних асоціацій та об’єднань для викладання окремих дисциплін.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Здобувачі вищої освіти забезпечені навчальними приміщеннями (лекційні, аудиторні приміщення, кабінети, лабораторії тощо), комп’ютерними лабораторіями, а також медичним пунктом і гуртожитком. Аудиторії, забезпечені сучасним мультимедійним обладнанням, постійним доступом до мережі Інтернет. Все навчально-методичне забезпечення до дисциплін представлено на платформі Moodle.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Здобувачі вищої освіти можуть користуватися бібліотекою, яка має значний електронний фонд, періодичні та фахові видання, у тому числі зарубіжними. Здобувачі мають доступ до системи дистанційного навчання на платформі Moodle, навчально-методичних комплексів з дисциплін навчального плану
НАЦІОНАЛЬНА КРЕДИТНА МОБІЛЬНІСТЬ
Національна кредитна мобільність може здійснюватися відповідно до угод Університету «КРОК» та закладів- партнерів.
МІЖНАРОДНА КРЕДИТНА МОБІЛЬНІСТЬ
Реалізація програм міжнародної кредитної мобільності у рамках програми співробітництва з зарубіжними університетами-партнерами згідно з договором про співпрацю з Університетом «КРОК» та Міжінституційної угоди у рамках програми Еразмус+ (укладені угоди з 50 Університетами): університетом Яноша Кодолані (Угорщина), Академією імені Леона Козмінського (Польща), Університетом Домброва Гурніча (Польща), Університетом Ханзе (Нідерланди), Університетом імені Миколаса Ромеріса (Литва), Університетом Туріба (Латвія), Університетом Фоджа (Італія), Католицьким університетом Сан Антоніо (Іспанія) та ін.; забезпечення мобільності за індивідуальною ініціативою.
НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Створення належних умов для забезпечення вимог навчального процесу з іноземними здобувачами вищої освіти. Навчання іноземних студентів здійснюється згідно вимог чинного законодавства.
Обравши ОП магістр «Маркетинг» в Університеті «КРОК»:
НАУКОВИЙ ГУРТОК «МАРКЕТИНГОВИЙ КРОК»
Гурток розпочав роботу з 20 жовтня 2022 року
Відповідальна особа – докор економічних наук, професор, завідувач кафедри Петрова І.Л.
19 грудня 2022 року у рамках наукового гуртка «Маркетинг-КРОК» відбулось засідання на тему: «Нейромаркетинг: аспекти застосування».
Траєкторія навчання: структурно-логічна схема
Змістом цієї освітньої програми передбачено виробничу практику тривалість якої повинна бути не менше трьох місяців. Практика передбачає стажування випускників на робочих місцях маркетологів оперативного та тактичного рівнів управління за чітко узгодженою з базою практики програмою. Основними базами практики здобувачів ступеня магістр зі спеціальності «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» є підприємства різних сфер та видів діяльності, форм власності та організаційно-правових форм господарювання. Бази практики надають комерційні підприємства оптової та роздрібної торгівлі, організації інформаційної та консалтингової підтримки, фінансові установи, страхові компанії, туристичні фірми, виробничі підприємства, державні установи та виконавчі органи місцевого самоврядування, управляючі компанії, рекламні агенції.Під час проходження практики студенти оволодіють сучасними інструментами маркетингової діяльності, особливостями роботи маркетологів у виробничій та посередницькій сферах, електронній комерції, розвивають навички практичної діяльності в маркетингових підрозділах підприємств.
та інші.
Знання та вміння, яких набувають студенти в процесі навчання:
Ви зможете стати директором з маркетингу, керівником відділу маркетингу або маркетингового проекту, менеджером з маркетингових комунікацій, PR-менеджером, event-маркетологом, продакт-менеджером, бренд-менеджером, маркетинговим аналітиком та інші!
Маєш здібності до проведення наукових досліджень? Можеш продовжити навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні та здобути ступінь доктора філософії (PhD), а далі – доктора наук.