Асистент головного менеджера інформаційних медіа Університету
Коли ми створювали КРОКівське медіа-communityв соціальних мережах у нас ледь нараховувалось 2,5 тис підписників...були часи)
Ми розвивали і розвивались, зростала кількість соціальних мережі зростала кількість фоловерів.
Нині наша присутність у всіх офіційних профілях Університету нараховує 14, 5 тис. Чим ми дуже пишаємось! Але мусимо зізнатись, ми не встигаємо, не встигаємо реалізувати усі ті плани таідеї, які хочемо.
Саме тому ми прагнемо посилити команду та розділити наш унікальний досвід, тожголовний менеджер інформаційних медіа Університету «КРОК», а також найкращий колектив Департамент реклами та зав’язків з громадськістю у пошуках асистента менеджера з інформаційних медіа
Що ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування – фултайм або парттайм (8-годинний або 4-годинний робочий день);
- роботу в крутій команді, ресурси для реалізування професійних амбіцій — зробиш результати, якими будеш пишатися;
- можливість створювати контент, який побачать тисячі;
- затишний кабінет на випадок, якщо потребуєш місця для роботи.
Твої обов’язки:
- допомога у розробці та реалізації стратегії просування соціальних мереж (Instagram, Telegram, TikTok)
- підготовка креативів (фото/відео/графіка);
- створення оригінального контенту згідно контент плану, швидко реагувати на інфоприводи
- участь у командному мозковому штурмі, пошук нових ідей для інформаційного, пізнавального, рекламного контенту та їх реалізація
- допомога у пошуку нових підходів до ведення соцмереж у тандемі з головним менеджером (командна робота)
- відвідування університетських заходів з метою висвітлення в соцмережах
Welcome, якщо ти:
- грамотно володієш українською мовою
- вмієш створювати візуальний контент в онлайн-програмах для графічного дизайну (Illustrator, Photoshop, Canva, Crello тощо)
- маєш наявний досвід роботи на подібній посаді
- організований/-а: вмієш менеджувати особистий і командний час та навантаження
- стресостійкий/-а: вмієш працювати в швидкому ритмі світу та інфоприводів, готовий до коментарів від команди та дотримуєшся дедлайнів
Буде перевагою:
- вміння працювати з відео програмами: Lightroom, Premier Pro, After Effects
- володіння англійською мовою (B1 і вище)