Провідний фахівець відділу планування (дистрибуція та постачання).
«Coca-Cola Beverages Ukraine»
У 2004 році отримав ступінь бакалавра в Університеті «КРОК» за напрямом «Міжнародна економіка», у 2005-му – ступінь магістра у Київському національному економічному університеті за спеціальністю «Міжнародна економіка».
Розпочав свою кар’єру 2004 року у ТОВ «Нестле Україна» практикантом у відділі логістики (Supply Chain).
2005–2006 рр. – аналітик відділу логістики (підрозділ транспортування).
2006–2008 рр. – впроваджував управлінську систему SAP у галузі транспортування та планування.
2009–2010 рр. – впроваджував проекти з вдосконалення логістичних процесів: забезпечення свіжості продукції та контроль залишків у замовників.
2011–2012 рр. – робота в ІП «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед», де впроваджував управлінську систему SAP у планування.
Із 2013 року обіймає посаду провідного фахівця відділу планування (дистрибуція та постачання).
Логістик – це особистість, яка задовольняє потреби споживача та компанії одночасно. Основна мета логістика – забезпечити наявність продукції (доставити) саме в той час, в тій якості та кількості, в якій хоче споживач. Причому за найнижчою ціною. Виконавши це завдання логістик досягне цілей компанії – забезпечить конкурентоспроможність продукції, прибутковість та збільшення продажів.
Цікавим є той факт, що у великих, міжнародних компаніях відділ логістики (тобто Supply Chain) є чи не найбільшим відділом за чисельністю персоналу. Адже щоб забезпечити вищезгадані цілі, необхідно правильно спланувати продажі та виробництво, закупити й за необхідності розмитнити сировину, виробити продукцію, здійснити контроль якості, складувати продукцію та доставити її до споживача. Усіма цими процесами і займаються відділи логістики, де працює багато фахівців.
На початку своєї кар’єри я хотів працювати у фінансовому відділі, адже в університеті було багато предметів з цього напряму. Але за іронією долі довелося починати з логістики. Я дуже щасливий, що так склалося. Адже це цікава робота. Щодня дізнаєшся щось нове. Тут справді можна побачити результат своєї праці та отримати від цього задоволення. Ця професія змушує тебе постійно розвиватися: аналітичне мислення, знання програмного забезпечення, іноземних мов, нових тенденцій, ринкових умов, професійних навичок.
Мінусами професії можна вважати стресові ситуації, коли необхідно швидко приймати рішення, за які потім несеш відповідальність.
Всюди, де є виробництво, складування, доставка продукції.
Головне – це постійно вдосконалюватися, а для цього треба розуміти свої слабкі та сильні сторони. Для роботи в логістиці потрібні знання англійської мови, програмного забезпечення, аналітичні здібності (статистичний аналіз), комунікабельність, презентаційні навички.
Це питання цікаве. Моя порада – на початку не гнатися за високими заробітками, а побудувати фундамент знань, які можна отримати в університеті, отримати досвід в компанії, де є повноцінне виробництво, а вже потім претендувати на більшу винагороду. Думаю, що в міжнародній компанії можна розпочати з 4000–5000 грн. Керівники відділу логістики заробляють, звісна річ, в рази більше :)
Кожний день розпочинаю з планування – розподілу основних завдань, які маю виконати за їхньою пріоритетністю. А вже потім до обіду намагаюся їх виконати. Також залишаю час на непередбачувані завдання, що є досить постійним явищем у логістиці.
Багато людей думають, що логістика – транспортування, виробництво та складування продукції – так звана фізична логістика. Але це лише частина. До логістики в міжнародному розумінні відноситься також планування збуту та виробництва, закупівля, експорт-імпорт, обслуговування клієнтів, забезпечення якості продукції.