Дистанційна освіта для людей з інвалідністю — Університет «КРОК»

Дистанційна освіта для людей з інвалідністю


Структура інформації:


Про дистанційну освіту

Університет «КРОК» впроваджує проект «Дистанційна освіта для людей з інвалідністю», метою якого є розширення можливостей для здобуття вищої освіти людьми з особливими освітніми потребами.

Проект розрахований дати можливість навчатися в режимі віддаленого доступу людям з обмеженою мобільністю та особливими освітніми потребами. Університет «КРОК» надає змогу студентам дистанційної форми навчання отримати державний диплом за ступенем бакалавр, магістр.

У першу чергу, цей проект спрямований на усунення географічних, економічних і психологічних перешкод на шляху здобуття вищої освіти, розширення її доступності.

Університет «КРОК» надає наступні можливості студентам з інвалідністю дистанційної форми навчання:

  • супровід особи з інвалідністю в навчальному періоді, що передбачає оперативне реагування служби підтримки на виникнення у студента будь-яких питань, пов’язаних із навчанням.
  • гнучка система оплати, допомога в оформленні необхідних документів для подання до місцевого / обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів України з метою відшкодування вартості навчання особі з інвалідністю.

Освітній процес відбувається:

  • за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;
  • за індивідуальним розкладом;
  • у зручний для студентів час;
  • у зручному місці (потреби відвідувати Університет на лекційні та практичні заняття немає).

УМОВИ ВСТУПУ

Особи з інвалідністю, які неспроможні відвідувати навчальний заклад (за рекомендацією органів охорони здоров’я та соціального захисту населення) мають право на зарахування за співбесідою.

  • ТЕРМІНИ ВСТУПУ НА 1 КУРС – І сесія
    Паперові заяви на вступ, якщо Ви маєте право на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі, слід подавати з 14.07.2022 по 12.08.2022.
  • ТЕРМІНИ ВСТУПУ НА 1 КУРС – ІІ сесія
    Паперові заяви на вступ, якщо Ви маєте право на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі, слід подавати з 29.08.2022 по 27.09.2022.
  • ТЕРМІНИ ВСТУПУ ПІСЛЯ КОЛЕДЖУ – І сесія
    Паперові заяви на вступ, якщо Ви маєте право на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі, слід подавати з 01.02.2022 до 15.02.2022.
  • ТЕРМІНИ ВСТУПУ ПІСЛЯ КОЛЕДЖУ – ІІ сесія
    Паперові заяви на вступ, якщо Ви маєте право на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі, слід подавати з 14.07.2022 до 27.09.2022.
  • ТЕРМІНИ ВСТУПУ ІЗ ДИПЛОМОМ БАКАЛАВРА З ІНШОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ – І сесія
    Паперові заяви на вступ, якщо Ви маєте право на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі, слід подавати з 01.02.2022 до 15.02.2022.
  • ТЕРМІНИ ВСТУПУ ІЗ ДИПЛОМОМ БАКАЛАВРА З ІНШОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ – ІІ сесія
    Паперові заяви на вступ, якщо Ви маєте право на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі, слід подавати з 14.07.2022 до 27.09.2022.

ОСНОВНІ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВСТУПУ:

  1. документ, що посвідчує особу (паспорт) (оригінал і копія)
  2. копія ідентифікаційного коду
  3. атестат з додатком / диплом з додатком (довідка ДП «Інфоресурс» у разі відсутності з об'єктивних причин атестата чи диплома) (оригінал і копія)
  4. сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання (для осіб, які вступають за результатами ЗНО) з інформаційною карткою (оцінки) (оригінал і копія)
  5. 6 кольорових фотокарток розміром 3×4 см
  6. військовий квиток або приписне свідоцтво (копія) – для військовозобов'язаних
  7. документи, що підтверджують право на спеціальні умови участі в конкурсному відборі: копія довідки МСЕК про присвоєння інвалідності (для дітей з інвалідністю – висновок ЛКК), копія індивідуальної програми реабілітації, довідка про звільнення від складання зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО)
  8. довідка (витяг) про місце реєстрації проживання особи

СПЕЦІАЛЬНОСТІ

СТУПІНЬ БАКАЛАВРА

  • Економіка
  • Маркетинг
  • Менеджмент
  • Право
  • Психологія
  • Фінанси, банківська справа та страхування
  • Облік і оподаткування
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
  • Журналістика
  • Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії

СТУПІНЬ МАГІСТРА

  • Менеджмент
  • Облік і оподаткування
  • Фінанси, банківська справа та страхування
  • Маркетинг
  • Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
  • Право
  • Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
  • Психологія

ОПЛАТА ВАРТОСТІ НАВЧАННЯ

Оплата вартості навчання особам з інвалідністю здійснюється шляхом відшкодування навчальному закладу витрат з навчання особи з інвалідністю Фондом соціального захисту інвалідів.

Фінансова допомога на безповоротній основі Фондом соціального захисту інвалідів надається заявнику-фізичній особі, якій індивідуальною програмою реабілітації визначено професійну реабілітацію та професійне навчання.


Документи (подаються вперше), які необхідні для подання до місцевого / обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів України з метою відшкодування вартості навчання студента з інвалідністю закладу вищої освіти:

  1. Копія паспорта (1, 2, 11 с.).
  2. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі, якщо заявник – фізична особа є внутрішньо переміщеною особою).
  3. Копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю, копію паспорта її законного представника, документа, що підтверджує його повноваження.
  4. Копія довідки про присвоєння індивідуального податкового номера (ідентифікаційного номера) або паспорта з позначкою щодо наявності права здійснювати будь-які платежі без індивідуального податкового номера (ІПН).
  5. Копія довідки МСЕК про присвоєння інвалідності (для дітей з інвалідністю – висновок ЛКК).
  6. Копія індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю (дитини з інвалідністю).
  7. Копія документу державного зразка про освіту (повну загальну середню освіту, базову загальну освіту).
  8. Копія сертифіката Українського центру оцінювання якості освіти (за наявності) або довідка про звільнення від складання зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).
  9. Повідомлення навчального закладу, що підтверджує його готовність надати освітні послуги особі з інвалідністю.
  10. Документ, що підтверджує вартість навчання за навчальний рік за кожен семестр із зазначенням дати початку навчання (кошторис).
  11. Копія ліцензії закладу вищої освіти.

Після кожної сесії подається:

  1. Довідка навчального закладу про відсутність академічної заборгованості студента.
  2. Копія залікової книжки, завіреної в деканаті.

Після закінчення навчального закладу необхідно подати копію диплому і додатку до нього.


Надається перевага особам з інвалідністю:

  • які здобули ступінь бакалавр, за умови одержання ними успішних результатів чергової екзаменаційної сесії та подають заяву на навчання коштом Фонду соціального захисту для здобуття ступеня магістр;
  • які самостійно або їхні родини (у тому числі на них) отримують або отримували впродовж 12 останніх місяців державну соціальну допомогу;
  • в яких: обидва або один з батьків – особи з інвалідністю

КОНТАКТИ

Виникли запитання щодо вступу?

Контакти:

Адреса центру дистанційного навчання:
кабінет 325, вул. Табірна, 30-32, Київ
Міський телефон:
(+38 044) 339-99-01 Інформаційний центр приймальної комісії
(робочий час з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 17:00)
Електронна адреса:
[email protected]