Команда кафедри маркетингу та поведінкової економіки сприяє розвитку практичних навичок студентів, створюючи відповідні умови.
25 квітня 2024 року, успішна участь д.е.н., професора Петрової Ірини Леонідівни, завідувачки кафедри маркетингу та поведінкової економіки Університету «КРОК», у другій Всеукраїнській науково-практичній конференції «Розвиток ринку праці в умовах глобалізаційних зрушень: виклики для України».
Ми раді повідомити, що 13 наших талановитих здобувачів IV курсу ОП «Маркетинг» успішно завершили онлайн-практику в одній з провідних компаній України - «Епіцентр К» та отримали сертифікати!
Великі вітання студентам Фахового Коледжу Університету «КРОК» груп МА-22к/1 і МА-22к/2!
05-06 березня 2024 року відбувся успішний захист звітів виробничої практики здобувачів 4 курсу ОП «Маркетинг».
22 січня 2024 року відбувся успішний фінальний акорд для здобувачів магістратури, ОП «Маркетинг». Захист дипломних робіт був проведений з великим успіхом, а майбутні фахівці продемонстрували високий рівень своїх досліджень.
В Університеті «КРОК» ми впевнені, що ідеї та думки студентів є важливими для успіху системи освіти. Ми віримо, що, прислухаючись до відгуків наших студентів, ми можемо створити для них більш захоплюючий та цінний процес навчання.
01 грудня 2023 року у прифронтовому Харкові, відбувся 9-ий Харківський студентський фестиваль реклами, організаторами якого виступили Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця та Спілка рекламістів України. Незважаючи на всю ситуацію, фестиваль вийшов великим і важливим.
04 грудня 2023 року відбулась неймовірна зустріч команди кафедри маркетингу та поведінкової економіки Університету «КРОК» з топ-менеджментом передової компанії ТОВ «Драйд Фудз».
22 листопада 2023 року відбулась відкрита лекція Вікторії Матат, фахівця з внутрішнього PR, випускниці Бізнес Школа «КРОК для студентів ОП «Маркетинг».
18 листопада 2023 року студенти наукового гуртка «Маркетинг КРОК» зібралися, щоб обговорити особливості маркетингових стратегій для узвару.
Неймовірно цікаві змістовні кейси про бренди, корисні практичні поради для молодих маркетологів, щирі емоції та захоплення студентів виступом пана Олексія Корженка – це лекція про сучасні стратегії створення та розвитку бренду. Ділимося враженнями.
Відповідно до концепції освітньої діяльності Університету «КРОК» та з метою постійного вдосконалення змісту освітніх програм, Університет «КРОК» презентує для суспільного обговорення проєкт оновленої освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Відповідно до концепції освітньої діяльності Університету «КРОК» та з метою постійного вдосконалення змісту освітніх програм, Університет «КРОК» презентує для суспільного обговорення проєкт оновленої освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Яскравою подією життя Університету економіки та права «КРОК» став Круглий стіл «МАРКЕТИНГОВИЙ МІКС У ДІЇ – 3», який традиційно проводить кафедра маркетингу та поведінкової економіки. Цього року співорганізаторами виступили Бізнес школа та Асоціація випускників Університету «КРОК».
Вітаємо з присвоєнням вченого звання доцента кандидата економічних наук Дьячук Ірину Віталіївну, заступницю завідувача кафедри маркетингу та поведінкової економіки Університету «КРОК».
Чому маркетинг є моєю пріоритетною спеціальністю? Відповідь на це питання включає в себе кілька ключових аспектів, які надають маркетингу особливу вагу в моєму житті та професійному розвитку.
Одним з найважливіших кроків у житті є вибір професії. Адже займатися тим, що тебе цікавить, приносить радість – одна з найважливіших умов життя. До Дня маркетолога, який відзначають 25 жовтня команда кафедри маркетингу та поведінкової економіки вирішила розпитати наших здобувачів, чому вони обирають саме маркетинг.
Ми з гордістю оголошуємо, що отримали високоцінну рецензію від видатного фахівця у сфері маркетингу, директора ТОВ «Старлайт Продакшн» - Катющенко Ольги Володимирівни.
Майбутні студенти!
Коли ти обираєш маркетинг за свій майбутній фах, маєш розуміти, що маркетинг — не просто професія, це спосіб твого майбутнього життя. Коли ти впевнений, що понад усе прагнеш саме такого життя, головне — не помилитися з вибором партнера. У навчанні це не менш важливо, ніж в бізнесі чи шлюбі. Кафедра маркетингу та поведінкової економіки Університету «КРОК» саме такий, потрібний тобі, партнер.