Туристичне обслуговування

спеціальність 5.14010301

Галузь знань «Сфера обслуговування»

В Україні туристичний напрямок визнаний одним із найпріоритетніших у національній економіці та культурі, що створює сприятливі умови для організації туристичної діяльності. Саме тому туристичний ринок потребує висококваліфікованих спеціалістів.

Фахівець із туризму займається реалізацією комплексу туристичних послуг, вивчає вітчизняний та закордонний ринок цих послуг, робить аналіз змісту, вартості, особливостей послуг готелів, музеїв, транспортних підприємств. Він бере участь у розробці внутрішніх та міжнародних маршрутів, самостійно здійснює підготовку даних для складання кошторисів турів та екскурсій, проводить рекламну діяльність із метою залучення громадян до оздоровлення, проведення змістовного дозвілля, ознайомлення з історико-культурною спадщиною, природним середовищем. Надає повну інформацію про обсяг, умови і якість туристичних послуг. Самостійно складає угоди на туристичні послуги та веде контроль їхнього виконання.

Менеджер із туризму знає організацію комерційної діяльності, методику маркетингових досліджень, податкову систему, бухгалтерський облік і акціонерну справу, менеджмент у невиробничій сфері, правила організації національного та міжнародного туризму. Крім того, фахівець у галузі туризму вміє керувати людьми, розробляти напрямки національного та міжнародного туризму, управляти валютними рахунками.

Спеціалісти з туристичного обслуговування можуть займати такі посади: референт з основної діяльності (туризм), менеджер з внутрішнього туризму, менеджер з міжнародного туризму, екскурсовод, керівник туристичної групи, організатор подорожей (екскурсій), агент туристичного бізнесу, завідувач бюро подорожей, начальник туристичної бази чи туристичного табору, консультант з питань безпеки в туризмі та страхування в туризмі, туроператор тощо.

Крім того, випускники матимуть усі необхідні знання і навички для того, щоб відкрити власну справу у сфері туристичного бізнесу.

Спеціаліст в галузі туризму повинен мати аналітичне мислення, гарну пам’ять, бути уважним, комунікабельним та цілеспрямованим, знати іноземні мови. Крім того, менеджеру з туризму слід бути врівноваженим, емоційно стійким, наполегливим, із широким кругозором і високою загальною культурою.

Професія фахівця з організації туризму – перепустка у привілейований світ екзотичних подорожей, захоплюючих подій і вражень. Це спілкування з цікавими людьми, можливість побачити та дізнатися те, що недоступне для інших. Це робота, в якій немає одноманітності, де кожен день приносить щось нове.

Менеджерів із туризму іноді називають продавцями мрії. І ця назва виправдана. Адже їхня робота – забезпечити клієнтам комфортний відпочинок, який запам’ятається надовго.

Де навчають?

Кваліфікація: фахівець з організації туризму
Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст

Термін навчання:

  • на базі 9 класів – 3,5 року
  • на базі 11 класів – 2,5 року
Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

Ми в Соціальних Мережах. Слідуйте за нами.
Ви тут: Навчальні програми » Освіта в галузі туризму » Туристичне обслуговування (Коломийський коледж)